Met een gevoel van opluchting zat ik op mijn bed naar de muur te staren. Ik voelde me veel beter, maar misschien had ik het niet goed tegen Edward gezegd. Ik scheurde een pagina uit het boek waar ik in las en krabbelde er een verhaal voor Edward op. Het ging over waarom ik het uitmaakte, ik had veel redenen, en dat we toch geen toekomst zouden hebben. Ik vouwde het papiertje op en pakte zijn tas. Vervolgens ging ik mijn kamer uit om hem te zoeken. Hij zat buiten op een bankje met iemand te praten, geen idee met wie. Ik zette zachtjes de tas naast hem neer en overhandigde het briefje.
' Lees het,' zei ik en liep weg. Ik belandde in de bar met mijn eerste glas vodka cola in mijn hand.
'Daar zit ze,' hoorde ik opeens. Edward kwam naast me zitten. Ik zei niks.
'Ik heb die brief gelezen,' begon hij,' en ik ben erg benieuwd naar die redenen.'
Ik zuchtte en begon te vertellen.
'Toen ik jong was verloor ik mijn ouders en mijn zus, ik ben er nog steeds kapot van. Vorige week verloor ik Marcel. Het lijkt gewoon alsof... alsof al mijn dierbaren me worden ontnomen, en ik wil niet dat wéér iemand van me wordt afgepakt. Ik durf een relatie gewoon niet aan omdat ik bang ben dat jij straks een van de volgende slachtoffers bent, of ik.'
Edward bleef stil en staarde naar het briefje.
'Is dat waarom je niet van me houdt?' vroeg hij tenslotte.
'Ik weet het gewoon niet, Edward...'
Kaylee Bratt
Laatst gewijzigd door pipapanda13 op do 01 mar 2012, 00:45, 1 keer totaal gewijzigd.