Hier nog één. Expres kleiner gemaakt, hoor. Mijn vriendin houd niet zo van foto's, maar oefen vaak op haar, omdat ik nog geen andere modellen heb. Ik vind het namelijk persoonlijk erg moeilijk om iemand te benaderen voor dat soort dingen enzo.. (Ook een beetje de reden waarom ze saggo kijkt. )
Ik heb een Pentax istD en een Sony Cybershot. Hangt er vanaf waar ik ben met de welke ik mijn foto's neem. Als ik op voorhand weet dat ik iets ga fotograferen, wordt het meestal de pentax. Maar wat ze ook zeggen, de Cybershot moet echt niet onder doen voor de veel grotere, duurdere versie hoor!! Een heel gemakkelijk klein en compact dingetje, dat nog super trekt ook!!
Het 1ste wat ik graag fotografeer: Dieren. (Niet enkel katten hoor. )
Een 2de zijn mooie locaties, eender waar.
En ten 3de houd ik me bezig met Urbex Photography, samen met enkel vrienden hebben we een 'Urbex Clubje'
*Foto's volgen*
Laatst gewijzigd door Memii op vr 02 mar 2012, 01:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Dankje wel. UrbEx is de fakorting van Urban Exploring. Dan zoek je je locaties uit, ik heb het vooral met ziekenhuizen en mausoleums. Het is niet zonder gevaar (daarom gaan we altijd minstens met 2) maar het geeft een enorme kick als je er mooie foto's kan maken. Vooral omdat je voorzichtig moet zijn om niet 'gepakt' te worden, en omdat de creepy sfeer er rond hangt.