Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

121 berichten • Pagina 2 van 7

Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Stel hier alvast je vragen over De Sims 3 Showtime!

matthias99 schreef:Nog een vraag die net op me opkwam. Kan je ook optreden in kroegen/discotheken die je via de uitbreiding Na Middernacht maakt? Want ik heb een foto gezien van een zanger die precies in een kroeg/lounge optrad.
Ook een goeie en om eerlijk te zijn weet ik dit niet zo goed omdat bij het testen alleen Showtime geïnstalleerd was. Ergens denk ik van wel ALS er een podium is, dus die moet je er zelf dan inzetten. Let op: dit is een gok, ik weet absoluut niet of dit zo is.
Afbeelding
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Stel hier alvast je vragen over De Sims 3 Showtime!

cindy1986 schreef:ik heb even een vraagje wat is nu hetverschil tussen de gewone showtime en die van katy perry?
Van wat ik heb begrepen krijg je bij de Katy Perry versie verschillende kledingstukken erbij en een aantal decor stukken. Er is ook nog een limited edition (dus niet de Katy Perry versie) en daar krijg je de grote club bij en waarschijnlijk nog een aantal andere dingetjes. :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Super_Grootgevaar
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
40
Lid geworden op:
vr 07 jan 2011, 23:39

Re: Stel hier alvast je vragen over De Sims 3 Showtime!

In mijn ogen noem ik dit geen uitbreidingspakket, eerder een verbeteringspakket van Na Middernacht. Want eigenlijk zoveel zal Showtime niet meebrengen naar het spel (zonder Katy Perry).

Verder zou ik willen weten of het nu eindelijk mogelijk zal zijn om je sims te bezoeken in andere buurten want daar baal ik nu momenteel wel van.
~°~ Paris is always a good idea ~°~
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Stel hier alvast je vragen over De Sims 3 Showtime!

Super_Grootgevaar schreef: Verder zou ik willen weten of het nu eindelijk mogelijk zal zijn om je sims te bezoeken in andere buurten want daar baal ik nu momenteel wel van.
Ik snap niet zo goed wat je bedoelt. Maar ik denk dat je graag Sim1 naar Sim2 op bezoek wil laten gaan terwijl ze allebei in een andere buurt wonen en terwijl ze allebei andere saves zijn? Dat kan niet.
john344 schreef:heb een vraag moet je persee simport gebruiken of niet
Je hoeft niet perce Simport te gebruiken om het spel te kunnen spelen, maar je mist dan wel veel leuke extra's! Simport is een grote feature in deze game, ik weet ook niet zo goed of je dan nog steeds alles uit je spel kan halen. Ik denk het niet. Maar het hoeft niet perce.
Simpower16 schreef:Oke ik heb ook een vraag:
als je acrobaat, zanger, goochelaar bent wat moet je dan nog meer doen dan alleen maar optreden en beter worden in je vaardigheid op naar de top te komen??
Kijk eens: Deze vraag had ik al beantwoord.
FranSor schreef: Je kan beter worden in zangeres, acrobaat en magiër door op te treden, opdrachten te doen die je krijgt tijdens werktijd en door op straat je kunsten te vertonen. :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Stel hier alvast je vragen over De Sims 3 Showtime!

Matthieu schreef:Nou je het zegt, wat zijn de nieuwe vaardigheden?

DJ en golfen iig, zingen lijkt mij ook.. acrobaat dan wrs ook?
Bij mijn weten is zingen geen vaardigheid, maar echt alleen een beroep.

Je hebt dus DJen, golfen en ik denk dat polen ook een nieuwe vaardigheid is.

Meer heb ik er niet kunnen ontdekken!
Afbeelding
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Stel hier alvast je vragen over De Sims 3 Showtime!

Geurtvdb schreef:Ik zou graag nog wat meer info over de buurt willen weten,
Bijv. Komen er appartementen, En nog wat meer screens.
Bij mijn weten komen er geen appartementen, maar je kan ze natuurlijk wel zelf plaatsen als je NM hebt!
Voor meer screens verwijs ik je graag naar dit topic. Er staan er niet heel veel in, maar het geeft je misschien alvast een idee.
Afbeelding
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Stel hier alvast je vragen over De Sims 3 Showtime!

Loungefan schreef:Maar ik las ergens dat je rotte tomaten en dat soort dingen kon gooien, er zijn dan toch valszingende sims?
Je kan inderdaad spullen naar de optredende Sim gooien! Als er objecten naar jouw Sim wordt gegooid, zal je deze aan het einde van het optreden in je inventaris vinden.

Volgens mij wordt een Sim niet geboren met of zonder een gouden strot, dit heeft echt te maken met hoe hoog je in de cariere zit. Maar bij de karaoke machine zitten er wel meer dan eens wat uitschieters bij.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Geurtvdb
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
102
Lid geworden op:
wo 29 sep 2010, 22:23

Re: Stel hier alvast je vragen over De Sims 3 Showtime!

FranSor schreef:
Geurtvdb schreef:Ik zou graag nog wat meer info over de buurt willen weten,
Bijv. Komen er appartementen, En nog wat meer screens.
Bij mijn weten komen er geen appartementen, maar je kan ze natuurlijk wel zelf plaatsen als je NM hebt!
Voor meer screens verwijs ik je graag naar dit topic. Er staan er niet heel veel in, maar het geeft je misschien alvast een idee.

Bedankt voor de link ik heb er even op gekeken en het zag er mooi uit,
En heel erg fijn dat je zo snel reageert.
Now look at me, I’m sparkling! :D

Weergave- en sorteeropties

Gesloten