Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Wie is de enige echte Robinson volgens jou?

Luca
2
8%
Brandon
0
Geen stemmen
Suzy
4
16%
Sebastian
1
4%
Lauren
3
12%
Izea
5
20%
Samuel
3
12%
Giselle
3
12%
Finn
2
8%
Shannon
2
8%
Totaal aantal stemmen: 25

539 berichten • Pagina 24 van 27

Mikese
Gentherapeut Gentherapeut

Re: Expeditie Robinson ~ 5.3 Betere tijden

Ik heb het nageteld. Het staat 3 - 2 -1, de rest heeft geen stemmen, ik dacht die ene stem ook nog bij die 2 hoorde, maar die stemde blijkbaar op iemand anders.. Ok is dit nog te volgen? :p

Bij gelijkspel kijk ik wie in voorgaande eilandraden de meeste tegenstemmen heeft gehad en die kan opkrassen haha. Dat had ik inderdaad wat leuker kunnen zeggen, he?
Afbeelding
Mikese

De up komt vanavond! Heb net de foto's gemaakt.
Wie van deze kandidaten gaat vertrekken denken jullie? Ik weet het lekker al.. :p
Afbeelding
(fotootje uit de up, kunnen jullie de kandidaten van het kamp in de gevarenzone ook duidelijk zien.)

En ik moest HET HELE KAMP eerst onder de douche gooien, want er was een ongelukje gebeurd met een meteoriet.. :fluit
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Mikese

5.4 De vijfde eilandraad

Afbeelding
Het verliezende kamp liep naar de eilandraad. De sfeer was gespannen, maar niet ongemakkelijk.

Afbeelding
Ze namen plaats op de kratten, zoals ze nu allemaal wel een keer gewend waren. Toch voelde het voor niemand veilig, behalve voor Lauren, zij was de kampleidster en kon dus niet weggestuurd worden.

Afbeelding
'Kandidaten van kamp Noord,' begon Laura, 'dit is de eerste eilandraad na de verandering van samenstelling van de kampen. Is het bevallen?' Iedereen knikte. 'Dan gaan we zo beginnen met de stemming. Jullie kennen de regels, loop naar boven en schrijf op het stuk papier de naam van de kandidaat uit dit kamp die jij het liefst ziet vertrekken. Vergeet niet dat je niet op de kampleidster mag stemmen. Suzy, jij mag als eerst.'

Afbeelding

Afbeelding
Bovenaan schreef iedere kandidaat met een stukje houtskool een naam op het stuk papier. De rest keek gespannen toe.

Afbeelding
Toen iedereen zijn stem had uitgebracht haalde Laura de urn op. Ze zette hem voor haar neer en pakte de eerste stem.

'De eerste stem is voor.. Alice.' Alice keek niet geschrokken, maar daarentegen vrij ontspannen. Ze had het wel verwacht. Ze rekende er op dat dit niet haar laatste stem zou zijn tijdens deze eilandraad.

'De tweede stem is voor.. Moos.' Moos vroeg zich af wie er op hem gestemd had. Hij wist dat niet iedereen even goed met hem op kon schieten, maar hij had het gevoel dat hij wel een toegevoegde waarde voor het kamp had.

Afbeelding
'Ik stem op jou, Moos, omdat ik jou de minst prettige kandidaat in ons kamp vind. Je bent bazig en volgens mij ben je erg jaloers op mijn positie als kampleidster.'

'De derde stem is voor.. Moos. Dat zijn twee stemmen voor jou, Moos en één voor Alice. Er zitten nog drie stemmen in de urn.'

'De vierde stem is voor.. Samuel.' Samuel? hoorde je de meeste denken.

Afbeelding
'Ik heb op mezelf gestemd, omdat ik geen woord heb ingeleverd. Misschien hadden we hier niet naar toe gehoeven als ik gewoon een goed woord heb verzonnen.'

'De vijfde stem is voor.. Alice.' Alice, dat zijn twee stemmen voor jou en ook twee voor jou, Moos. Samuel heeft er één. Mocht er een gelijke stand zijn, dan lossen we dat op door te kijken wie de vorige eilandraden de meeste stemmen heeft gekregen.'

Laura haalde voorzichtig het laatste opgevouwen stukje papier uit de urn. Ze opende het langzaam en keek naar de kandidaten. 'De laatste stem is beslissend. Deze stem is namelijk voor..'

Afbeelding
'Moos. Jij moet het eiland verlaten. Neem afscheid.' Alice leek opgelucht, ze was gered! Ze mocht door! Dat had ze niet verwacht. Moos was teleurgesteld in zijn kampgenoten, maar liet het niet blijken.

Afbeelding
Iedereen nam afscheid van Moos. 'Sorry, Moos,' zei Lauren terwijl ze afscheid nam.

Afbeelding
En toen vertrok Moos als vijfde kandidaat.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie