Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

42 berichten • Pagina 1 van 3

Laurél
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
155
Lid geworden op:
do 16 feb 2012, 17:17

Superster 10G - Miriah Hoenders - Gen 1 - HFSTK 1- Bedrog

Ik heb de eerste generatie al gehad:
Generatie 1 : Miriah Hoenders

Afbeelding

naar de site:
https://10gfamiliehoenders.weebly.com/index.html

Laatst gewijzigd door Laurél op di 28 feb 2012, 20:30, 12 keer totaal gewijzigd.

Laurél
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
155
Lid geworden op:
do 16 feb 2012, 17:17

Re: 10G familie Hoenders

Afbeelding

Hoi, ik ben miriah. Ik ben net 18 geworden en ik begin nu eindelijk deze 10G van mijn moeder. Ik wil het liefst maar 2 kinderen, ik kom uit een gezin van 4 en toen ik vertrok was mijn moeder nog zwanger van een tweeling. Ik weet niet of ze onderhand geboren zijn. Denk het eigenlijk niet anders had ze het me wel laten weten. Ik woon in riverview waar ik lekker tot rust kan komen.

Afbeelding

Mijn hobby's zijn gitaar spelen, schilderen en modellen werk. Ik heb nog niet vaak werk maar ik zorg wel dat het komt. Ik schrijf me gewoon in bij meerdere bureaus, en dan zie ik wel of ik werk krijg. Ik schilder nog niet veel maar dat komt nog wel omdat ik nu rust heb en geen vervelende broertjes of zusjes om me heen.`

Afbeelding

Het liefste eet ik boterham met pindakaas en jam, maar vaak eet ik soep om dat ik geen tijd heb om brood klaar te maken. Ik ben wel echt dol op mijn leven maar ik weet niet hoe ik zonder moest. Oke ik ben beroemd 2 sterren niet veel maar dat heb ik van mijn ouders gekregen. Nu ga ik zorgen dat ik meer sterren krijg. Jullie krijgen binnekort nog wel wat te horen! Blijkbaar vanavond al.`
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
voordat jullie straks gaan denken dat ze een achterbaks kreng is, (wat dadelijk wel blijkt) Ze is een snob en wilt dat alles over haar gaat :sweatdrop
Laurél
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
155
Lid geworden op:
do 16 feb 2012, 17:17

Re: 10G familie Hoenders- Miriah Hoenders - voorstellen

Deel 2!! Ja ik weet zeer snel achter elkaar.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
HOOFDSTUK 1 Dag 1 = belangrijke dag!

Afbeelding

Zo vandaag de belangrijkste dag in mijn leven, oké nu ben ik aan het overdrijven. Mijn hele familie komt kijken vandaag bij MIJN diploma uitrijking. Ja alleen voor mij, mijn hele klas die klaar is met school en hun familie en vrienden en die van mij natuurlijk, komen naar MIJN uitrijking. Mijn schilderij is echt prachtig aan het worden. Wat vinden jullie? Mooi he? Ja ik weet het. OOOHH. is het al zo laat? Ik moet gaan!

Afbeelding

'' Ja ik weet dat het een coole wagen is!!!'' schreeuwde ik tegen de mensen die naar me staarden vanwege mijn auto. '' Ja, hij is van de kleuterschool!, Ik werk daar!'' Ik werd echt gek van al die mensen. Maar nu komt mijn belangrijkste dat in mijn jeugd. Ja! dat is het. De belangrijkste dag in mijn jeugd. ''Maar hoe kom ik nu in het gemeente huis?'' Vroeg ik aan mezelf. te trots om het aan iemand hier te vragen. ''Ik woon hier al 18 jaar en ik weet de weg nog niet, hoe slecht ben ik?, AHH, daar is het!'' Ik stapte uit en trok mijn o zo mooie jurk aan. Ik weet niet precies hoe het heet maar wat ben ik tocht knap. Ik liep naar binnen en moest wéér wachten.

Afbeelding

HAHA en raad eens wie er nog steeds bang is om straf te krijgen van mijn vader? Mijn Zusje, ze kreeg huisarrest om dat ze voor 6 uur 's morgens naar buiten was gegaan. Mam heeft het haar vergeven en nu sluipt ze nog steeds, wat is dat voor een raar kind. Maar het ging allemaal goed, mijn moeder heeft helaas nog geen tweeling gekregen maar 1 kindje die Andie heet. Het is een nieuw vampier broertje. ''Oh, ik ben aan de buurt, Super!'' zei ik in de zaal. ''Alstublieft, omdat je nu eervol geslaagd bent met een 6, ontvangt je nu je diploma'' zei de directrice. Wat moest ik nu zeggen? oja: '' Dank u'' zei ik vriendelijk, ik pakte mijn diploma en liep weg, op weg naar de vrijheid!

Afbeelding

'' Ik heb hem!'' schreeuwde ik toen ik buiten kwam, en het diploma in de lucht gooide. Ik was zo blij, al bleek het feest voor iedereen te zijn. Mijn familie en vrienden waren ook super blij voor mij, en mijn zus die sluipt nog steeds rond. ''Waarschijnlijk word mijn zus bandiet later!, ze kan zo goed sluipen'' zei ik tegen mijn vriendinnen, die begonnen hard te lachen en ik ook. '' HAHA, dat zou goed kunnen'' probeerde de nerd van de klas weer eens op te vallen bij mijn vriendinnen.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ja ik weet het komt allemaal snel maar vanavond komt er nog een up. waarschijnlijk wel een lange update omdat ik dan al langer speel xD

Laatst gewijzigd door Laurél op do 23 feb 2012, 17:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Laurél
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
155
Lid geworden op:
do 16 feb 2012, 17:17

Re: 10G familie Hoenders- Miriah Hoenders - voorstellen

Deel 2 van het verhaal :
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Afbeelding
''OOH, de telefoon gaat!, pak jij hem even?'' Schreeuwde ik naar mijn huisgenoot. '' NEE, pak hem zelf maar!'' Schreeuwde hij terug. Toen ik de telefoon pakte maakte mijn hart een sprongetje, is het echt? JA het modellen bureau belt. Ik nam op '' Hallo, met Miriah'' toen kreeg ik als antwoord: '' goedendag met modellen bureau Creative models, ik heb een boeking voor jou en je huisgenoot voor een Axe parfum reclame! geweldig toch?'' vertelde de mevrouw vrolijk. '' Ehm.. Ja super'' zei ik nogal twijfel achtig. Ik en mijn huisgenoot moeten een romantische shoot doen terwijl wij elkaar eigenlijk niet kunnen uitstaan. ''Twijfel je nou?.. Jullie krijgen beide 300 simdollars!'' vroeg de mevrouw na een lange stilte. '' Nee, ik ga het hem vertellen.'' zei ik voorzichtig, '' schiet wel op dan want de shoot begint zo!'' zei de vrouw nog voor ze ophing. ''TOM, KOM NAAR BENEDEN!'' riep ik zo hard als ik kon.

Afbeelding

''WAT!'' scheeuwde hij toen hij onder kwam. '' Ik had net het modellen bureau aan de lijn en die zeiden dat wij samen een romantische axe shoot moeten doen en dat we nu moeten vertrekken'' zei ik zo voorzichtig mogelijk. '' Oké, laten we gaan'' zei hij vrolijk met een twinkeling in zijn ogen. ''Wat kijk jij raar'' Zei ik tegen hem. ''O gewoon, ik heb zin in een fotoshoot'' ik dacht bij mezelf dat hij gek geworden was. Al was die twinkeling best schattig. Miriah! foei je mag niet zo denken over je rivaal.

Afbeelding
''JA goed zo, Mooi, perfect'' zei de fotograaf steeds maar toch kreeg ik het gevoel als of ik er heel raar bij stond, vooral mijn gezicht die ik maar niet goed leek te krijgen bij deze shoot. Normaal gaat het heel goed. En nu met hem lukt het maar niet. ''Mooi'' zei Tom ineens. '' wat?'' vroeg ik. '' We moeten naar een andere locatie, luister jij wel?'' zei hij verbaasd. '' Sorry, was diep in gedachten.'' zei ik net iets te vlug. ''Kom, schiet eens een beetje op, dit is voor de laatste foto'' schreeuwde de fotograaf ongeduldig.

Afbeelding
''Hier, voor in jullie portfolio'' Zei de fotograaf. ''We staan er niet slecht op he?, of vind je van wel'' zei Tom voor de derde keer. ''Ehm.. ja super leuke foto'' Zei ik snel. Alleen vind ik dat dit gesprek stoever gaat dan ooit te voren! Waarschijnlijk zit ik nog met dat lachje van hem van vanmorgen nog in mijn hoofd, volgens mij vind hij mij leuk. '' HALLOO, hoor je me wel?, ik zei dat ik had genoten van vandaag'' zei Tom weer. ''Fijn voor je, volgens mij heb ik alle foto's verpest.'' zei ik droevig. ''Nee, de foto's zijn juist prachtig geworden.'' kwam de fotograaf tussen beiden.'' Was leuk om met jullie tortelduifjes te werken. hij knip oogde en liep weer weg. '' Was het zo erg?'' vroeg ik aan Tom '' Nee, hoor. Precies genoeg voor mij'' Hij liep lachend weg naar ons huis.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dit was de update voor deze keer, straks misschien nog 1 xD ik verveel me thuis :flapper
Laurél
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
155
Lid geworden op:
do 16 feb 2012, 17:17

Re: 10G familie Hoenders- Miriah Hoenders - Deel 2 - HFDST 1

Deel 3 op komst, :P
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Afbeelding
Ik werd vanmorgen gebeld of ik naar de studio wou komen voor de opnamens van de film waar ik ook voor geboekt ben. De film heet: The last trip. Het is een horror film en we gaan een opname maken met een white screen? Ik dacht altijd dat het een green screen was. Naja, hun keus. Zoals je ziet is er al een foto gemaakt voor die film maar hij is nog niet bewerkt ik krijg die foto vanmiddag mee naar huis. De bewerkte foto dan. En toen schrok ik, want mijn huisgenoot stond ook bij de opnames te kijken. ''WAT doet hij hier!'' Schreeuwde ik tegen de mevrouw. ''Hij speelt het monster in de film. Is dat een probleem?''vroeg de mevrouw verbaasd. ''Ehm... Nee hoor, het is goed.'' zei ik droevig. ''Zo erg is dat toch niet babe?'' Zei Tom ineens. ''Wij weer gezellig bij elkaar, de hele dag lang.'' ''Ja.. Zeer gezellig, dus niet'' '' Aan de slag mensen'' Riep de regiseur.

Afbeelding
Toen we op de set bezig waren moest ik ineens lachen. '' HAHA, wat is dat voor een costuum'' zei ik tegen Tom. '' Ik wist toch ook niet dat ik een uitgerekt monster moest spelen of wel?'' zei Tom geiïteerd. ''Nu is het niet meer zo erg dat ik tegen je moet spelen, dit is zo hillarisch.'' zat ik weer te lachen. ''Kom op aan de slag'' zei de regiseur.'' Oke Miriah, jij gaat gillen terwijl Tom je optild en je heen en weer schud'' En Action. ''AAAAAAAAAAAAAH, laat me los jij eng monster'' Gilde ik de set bij elkaar. '' NOOOI'T, jij bent te goed om te laten gaan, AARHG'' Zei Tom met een harde, kreunende stem. ''Cut'' Schreeuwde de regiseur. '' Het is goed maar leg er meer gevoel in'' We deden deze scene nog 3 keer en daarna stopten we. ''Het ging best goed,'' zei ik ''hier is de foto'' Zei de mevrouw, '' hij is echt heel mooi geworden.'' '' bedankt'' zei ik en ik vertrok zonder er naar te kijken.

Afbeelding
''Thuis keek ik naar de foto, hij is best wel mooi,'' zei ik '' Hij is prachtig'' Zei Tom '' net als jij''
''Hou toch op slijmbal,'' Zei ik verveeld '' Probeer je me te versieren of zo?'' '' Dat is niet nodig, dat heb ik al gedaan'' Zei Tom '' IK vind je NIET leuk'' Zei ik tegen hem. Dacht hij nou echt dat ik hem leuk vond. Echt jongens schatten me verkeerd in. Ze zijn zo vervelend. ''Ik ga naar bed'' Zei ik. ''trusten babe'' Zei Tom. Ik word er echt gek van, van die man tenminste. Denkt hij soms dat iedereen hem leuk vind? Nou ik niet. Ik ga slapen.ZzZzZzZzZzZ

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik weet het sorry voor de kleine update maar er komt binnenkort meer! :D
Laurél
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
155
Lid geworden op:
do 16 feb 2012, 17:17

Re: 10G familie Hoenders- Miriah Hoenders - Deel 3 - HFDST 1

Deel 4 - ze zijn verhuisd naar een groter huis.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Afbeelding

Wij zijn verhuisd naar een groter huis, we hadden meer ruimte nodig. Nu wonen ik en mijn huisgenoot ik een groot huis waar we elkaar hopelijk niet al te vaak teken zullen komen. Al zou ik dat tegen woordig minder erg vinden dan vroeger. '' En wat vind je van het huis?'' Vroeg Tom aan mij. '' Ik vind het wel mooi, maar ook wel erg groot.'' zei ik. ''Net zo groot en mooi als jou ogen. '' Zei Tom flirterig. '' Slijmbal'' Begon ik weer, al vond ik dat geflirt niet zo zeer erg. ''En bedankt..'' Zei Tom met een speels lachje.

Afbeelding`

We waren allebei plasma sap aan het drinken toen tom ineens zei: '' Wat zou je er van vinden als ik je mee uit zou vragen?'' '' Ik zou je raar vinden naar al die jaren ruzie'' Zei ik lachend. '' Oké, dan vraag ik je mee uit.'' Zei Tom met een spanned lachje. '' Dan zeg ik voor de lol ja en dan zien we wel wat we gaan doen, Oké?'' Vroeg ik speels. '' Oke, Dan gaan we nu naar het park en dan zorg ik ervoor dat we plezier hebben.'' Zei Tom blij. '' Let's go'' Zei ik.

Afbeelding`
''En wat vind je van het park?'' Vroeg Tom met een hele lieve stem. ''Wel mooi'' zei ik, ''maar ik moet even naar het toilet toe.'' ''Oké, ik wacht hier op je'' Zei Tom. Maar in plaats van te wachten ging hij rode rozen halen. En toen ik terug kwam vroeg hij iets aan mij. '' Lieve, lieve, lieve Miriah. Ik weet dat wij vroeger veel ruzie hadden en een paar weken terug ook nog. Maar ik begon je steeds leuker te vinden en ik vroeg me af of je mijn vriendinnetje wou zijn.'' En toen haalde hij de bloemen tevoorschijn en vroeg het nog een keer en ik zei drie keer : '' JA, JA, JA dat zou ik graag willen'' Zonder erbij na te denken gaf ik antwoord. Wat blijkbaar niet zeer slim was, want nu heb ik verkering met hem. En nu denkt hij zeker ook al aan kinderen. Maar ik moet toch een man hebben voor een 10G dus waarom hem niet.

Afbeelding`

Hij haalde zijn handen door mijn haren, keek me verliefd aan en zei: '' Je bent het mooiste vampier meisje dat ik ooit ben tegen gekomen.'' En trok me tegen zich aan en kuste me. Vol passie en liefde. Zo veel vlinders had ik nog nooit in mijn buik gevoeld. Ondanks dat ik volgens mijn gevoel toch al vaak verliefd ben geweest. Toen hij mij los liet, trok ik hem weer tegen me aan , want het was een heerlijk gevoel. Hij tilde me op en bracht me naar mijn limo. We gingen weer naar huis.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dit was weer een korte up vandaag. Misschien straks nog een up maar dat weet ik nog niet zeker.`
reacties/tips/iedeetjes zijn wel welkom :P

Laatst gewijzigd door Laurél op za 25 feb 2012, 20:50, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie