Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

687 berichten • Pagina 23 van 35

caesar11111
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: A Terrible Trip - Speltopic

Dani is vollop in gesprek met een of andere jongen. Mijn mond trekt zich tot een norse streep, ik was jaloers.
Zonder de twee nog een blik waardig te gunnen werp ik de man over mijn schouder. Hij weegt als lood, het levenloze lichaam bungelt over mijn rug. Met moeite weet ik de eerste beste ziekenboeg te bereiken. Puffend zet ik hem neer en draai me om. Dani had me niet gevolgd, ze was nog bij die andere jongen. Ik stap de dokterskamer wel uit en slaag de hoek om, opzoek naar het dichtste plekje waar ze alcohol serveren...

- Jeroen Right -
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

'Mag ik binnen komen?' fluister ik door het kleine stukje dat ik van de deur heb geopend. Toen ik op weg was naar mijn kamer, dacht ik iets te horen, en daarom besloot ik om bij de eerste beste kamer naar binnen te schieten.

Amy~
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Robbinn
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Snel raap ik mijn kleren bij elkaar en doe ze weer aan. Weer word er op de deur geklopt. 'Ik kom eraan!', roep ik terwijl ik het laatste knoopje van m'n blouse dicht doe. Ik doe de deur open. Dick staat voor me in de deuropening. 'Hallo, Anouk', zegt hij. 'Hey'. 'Heb je zin om wat leuks te doen, als je tijd hebt', zegt hij. Ik kijk achterom naar Edward. 'Ga maar', zegt hij. 'Ja leuk', zeg ik tegen Dick. 'Ik zie je vanavond wel', zeg ik tegen Edward en geef een kus op zijn wang. 'Tot vanavond', zegt hij. Samen met Dick sta ik nu in de gang. 'En, wat wil je doen?', vraag ik.

- Anouk Mooij
Shine bright, laugh often.
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand

De tweede stemronde
Vanaf nu mag je stemmen! Iedereen behalve de moordenaars stuurt mij een PM, met wie hij/zij verdenkt als moordenaar. De gene met de meeste stemmen zal sterven. Jullie hebben een dag de tijd om mij een bericht te sturen.
Stemmen kan tot donderdag 17:00

Wie niet stemt, stemt automatisch op zichzelf!
Afbeelding
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Geschrokken kijk ik op, de gene die het vroeg kijkt me aan. 'Best', mompel ik zachtjes en laat me weer op mijn rug vallen, stilletjes draai ik me om en krul me op. Kijkend naar de niet meer werkende radiowekker.

~°Suzy Bradley°~
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Robin.

Na twee keer te hebben geklopt op de deur werd er open gedaan.
'Hey, heb je zin om wat leuks te doen, als je tijd hebt' vroeg ik.
'Ja, lijkt me leuk. En, wat wil je doen?' vraagt Anouk
'Zullen we samen gaan poolen? Heb je dat ooit gedaan?'
'Nee, nog nooit, maar het lijkt me leuk' antwoorden ze.
Samen liepen we naar de pooltafel en leerde ik haar poolen. Het was gezellig en we hadden veel lol met z’n tweeën.
Het was een leuk meisje. Ze was aardig en ze zag er goed uit. Ik voelde me fijn bij haar en het was gezellig. Ben ik verliefd? Nee, dat kan niet. Ik mag niet verliefd zijn, want ze heeft al een vriend. Maar nee, het was waar. Ik had gevoelens voor haar. Langzaam kwam ik dichterbij haar staan en pakte haar hand. Moet ik haar nu zoen?

~Dick Walcom
Robbinn

Dit is de eerste keer poolen voor mij Dick leert me alle regels. Hij is zo aardig. Zonder dat ik het merk komt hij dichter bij me staan, dan pakt hij mijn hand. Zijn hoofd gaat naar mijn hoofd en dan raken zijn lippen de mijne. Ik haal mijn hoofd niet weg. Stiekem hoopte ik wel hierop, Dick is zo'n lieve jongen. Oja, ik heb een vriendje! Ik zet een kleine stap naar achteren. Ik had hem niet moeten zoenen.. Eigenlijk zoende hij mij, maar ik liet het toe. Dick is anders dan Edward. Eigenlijk pas hij beter bij me. Zo mag ik niet denken, Edward is hartstikke lief voor me.

- Anouk Mooij
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

De vrouw had me binnen gelaten en ik had de rest van de nacht doorgebracht op de stoel die in haar kamer stond. Ik kon niet slapen, want elke keer als ik mijn ogen had gesloten zag ik de dode lichamen weer voor me. Inmiddels was het alweer dag, en mijn buik begon behoorlijk te knorren. 'Eh, zal ik maar gaan dan?' vroeg ik aan de vrouw van wie deze kamer was.

Amy~
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
djon black

Zonder dat Dani en ik het door hadden, was Jeroen er mee vandoor. Dani zei nog dat dat lichaam niet dood was. Ze brachten hem juist naar de ziekenboeg. Ze vertrouwde me nu vast niet meer, ze zal vast denken dat ik haar verdenk op moord... maar, ik geloof haar wel.

"Dani, ik geloof je, echt. Ik heb je nooit wantrouwt." Ze keek nog steeds angstig...
"Dani, echt... ik vertrouw je"
Ik zag langzaam tranen in haar ogen opkomen en ik sloeg mijn arm om haar heen. Ze zal Karien niet kunnen vervangen, maar misschien hield ik wel van haar.

-Jinzo-
Afbeelding
Deetui

Hier zit ik dan. In mijn bruine onderbroek. IK pulk een beetje aan mijn beenhaar, ik heb niks anders te doen. iK trek mijn broek en mijn shirt aan en zonder me te wassen loop ik naar buiten. Ik wil naar de bar. Ik zie Dick en Anouk poolen, Dick pakt haar hand. Ik wil doorlopen maar ik kan het niet. ik blijf kijken, dan zet hij lippen op die van Anouk. Ik ren weg. Huilend. IK ga hysterisch en huilend op een bankje zitten, Wat heeft mijn leven nog nut, hier op die cruise? Dan tikt iemand mij aan 'Gaat alles wel goed?' Vraagt Iemand*.

-Edward

*Wie?
nonnieven1
Man met de buit Man met de buit

Ik ben aan het genieten van mijn rust tijdens het avondeten, als James plotseling bij me komt zitten.
"Hoi," zegt hij met die toon waar ik in vroegere tijden voor gevallen was.
Ik kan even niets terug zeggen, ik bedoel: wat zeg je tegen je drugsverslaafde ex die jou en jullie gezamenlijke dochter stalkt op een cruise waar random mensen vermoord worden?
Ik staar hem een tijdje aan en haal dan diep adem. "James, wat doe je hier?" Ik aarzel even en plak er dan nog een vraag achteraan: "Jij bent toch niet degene die al die mensen vermoord..?"

~Carina Caribi
Afbeelding Afbeelding
Noem me Manon =)
Anna

Ik zit in het café mijn zoveelste biertje weg te werken. Achterin, in de hoek, waar ik onherkenbaar ben en niet opval. Ik zie Anouk en Dick kletsend binnen komen, maar ik wil niet met ze praten. Ze zien er veel te vrolijk uit, voor wat er is gebeurt een paar dagen terug. Ik heb René al drie keer uit de vrieskist gehaald, de rest van de tijd zit ik aan de drank of lig ik in bed naar het plafond te staren.
Ik zie dat Dick de hand van Anouk vast pakt en zijn hoofd naar de hare brengt. Ze zoenen, snel wend ik mijn blik af naar de deur. Daar staat Edward minachtend te kijken. Zijn mondhoeken hangen steeds meer naar beneden en ik zie dat zijn ogen vochtig worden. Dan loopt hij weg. Ik heb geen zin om achter hem aan de gaan, ik heb mijn eigen problemen.
"Jij hebt het moeilijk hè?", vraagt ...*

~ Helen Wane.
* Wie?
Afbeelding
Robin.

Langzaam gaat mijn hoofd naar haar hoofd toe. En toen … kuste ik haar. En ze liet het toe.
Ik kreeg een warm gevoel van binnen, maar shit!, wat heb ik gedaan? Ik heb met haar staan zoenen terwijl ze een vriendje heeft. Heb ik spijt dat ik haar heb gezoend? Nee, het was het waard en het voelde goed. Langzaam trok ze haar hoofd weer naar achteren. Het was stil en we keken elkaar aan….

~Dick Walcom
Robbinn

Wat heb ik gedaan? Ik heb een vriendje. Edward is te goed voor mij, hij verdient dit niet. Het ergste is nog wel dat ik het fijn vond. 'hoeveel punten heb ik nu?', vraag ik snel. 'Wat mij betreft heb je gewonnen', zegt hij. Wat lief. 'Yes, zullen we dan nu wat gaan drinken?', vraagt ik. 'Ja', zegt hij met een lach. We lopen naar de bar. Ik zie Helen zitten in een hoekje, ik ga niet naar haar toe. Daar heeft ze vast geen behoefte aan. 'Wat wil je?', vraagt hij. 'Uhm, doe mij maar een Malibu cola', zeg ik. Hij besteld de drankjes. We kletsen nog even en dan moet ik weer gaan. 'Ik moet naar Edward', zeg ik terwijl ik opsta. 'Oké, het was gezellig', zegt hij. Ik geef hem een knuffel en ga dan weg.

- Anouk Mooij
pipapanda13
Aartsschurk Aartsschurk

Ik liep mijn dagelijkse routine over het schip. De laatste tijd was ik helemaal alleen, echt alleen. Opeens hoorde ik gehuil en ik draaide me om. Een man zat op een bankje te huilen. Ik tikte hem aan en vroeg of het goed ging.
Hij haalde zijn schouders op en veegde snel zijn gezicht af aan zijn mouw. Ik ging naast hem zitten, en probeerde hem te troosten.
'Ik ben Kaylee,' zei ik rustig.
'Edward.'
'Leuk je te ontmoeten, Edward,' zei ik geruststellend,' wil je je hart luchten?'

Kaylee Bratt
Deetui

'Ik heb geen behoefte aan praten. Alleen maar aan stilte en warmte.' En ik leunde tegen haar aan,' Vind je dat goed?' vroeg ik en ze knikte van ja. 'Ik snap het eigenlijk niet, waarom gaat ze vreemd?' Kaylee slikte. ' Misschien ben je te goed voor haar?' Zegt ze 'Vind je?' vroeg ik. 'Ja natuurlijk, je ziet er goed uit en je lijkt me erg aardig.' 'Oh dankje. Ik weet niet wat ik nu moet, en waar ik moet slapen. Ik sliep bij haar maar dat kan nu neit meer!' 'Je mag bij mij slapen.' Zei ze. 'Vind je dat dan niet erg?' Vroeg ik. 'Nee hoor.' Zei ze. Kan ik gaan slapen en kijk ik morgen wel wat ik ga doen.

-Edward
Robbinn

Gisteravond is Edward niet gekomen.. Ik vraag me af waar hij is. Omdat hij misschien toch zou komen ben ik hem niet gaan zoeken dan stond hij voor een dichte deur was hij mij ook weer gaan zoeken, nee dat zou niet handig geweest zijn. Nu begin ik me wel zorgen te maken, er loopt hier tenslotte wel een moordenaar rond.. Wat moet ik nu doen? Dan ga ik hem maar zoeken.. Ik loop naar de gang en doe de deur niet op slot voor als hij komt. Mijn zoektocht begint maar op het dek.

- Anouk Mooij
pipapanda13
Aartsschurk Aartsschurk

Wat moest ik nou zeggen tegen iemand zonder kamer, slaapplaats? Altijd al mijn zwakke punt geweest, maarja. Samen met Edward liepen we naar mijn kamer.
'Dit is het, jij mag wel op bed slapen, ik lig wel op de bank,' zei ik en begon mijn kamer een beetje op te ruimen. Hij keek me dankbaar aan. Ik gaf hem een schoon dekbedovertrek en hij begon zijn bed op de maken. Zelf maakte ik de bank gereed, en duwde nog wat dingen in de kast.
'Moet je niet nog wat spullen halen,' vroeg ik. Ik zag hem nadenken.

Kaylee Bratt
Deetui

'Nee ik wil haar nooit meer zien!' en e druppelen weer tranen over mijn wangen. 'Ooh sorry, dat was niet de bedoeling' 'Geeft niks' zeeg ik en ik keek rond in haar kamer.'Woow jij houdt ookal van boeken!' 'Ja, dat kalmeert me.' 'Ooh ik vind boeken ook geweldig!' en mijn vedriet is weg. 'Hier slaap jij maar in je eigen bed! IK ben de gast dus ik slaap wel op de bank. Ik ben je al heel erg dankbaar om hier te zijn.' Ik sta op en pak haar hand. 'Je bent heel lief voor me! Weet je dat?' en ik maak aantalten om mijn hoofd dichterbij te brengen. IK weet niet waarom ik dit doe, misschien om wraak of misschien omdat ik haar eigenlijk best leuk vind. Ik doe het maar toch, misschien vind zij mij ook leuk en is er wel een betere romance dan tussen mij en anouk. Daar gaat mijn hoofd.

-Edward
Robbinn

Nergens. Edward is nergens te bekennen. Ik geef op. Waarom komt hij niet gewoon? Ik loop terug naar mijn suite ondertussen denk ik na. Zou hij mij met Dick gezien hebben? Dat hij daarom niet meer komt. Hij wil me vast nooit meer zien. Ik sta voor mijn deur, ik open hem en loop richting mijn bed. Ik laat me op mijn bed vallen en staar naar het plafond. Misschien moest hij me wel gezien hebben. Was dat het lot of zo. Het klinkt zo dom maar ik had toch al het gevoel dat we eigenlijk niet zo goed bij elkaar passen. Het is wel een rottige manier om uit elkaar te gaan. Ik wil wel sorry zeggen, misschien moet hij ook wel weten wat ik denk. Over dat we niet zo goed bij elkaar passen en zo. Als ik de kans krijg om met hem te praten. Ik rol van mijn bed af, sta op, pak mijn gitaar en laat mezelf weer op bed ploffen.

- Anouk Mooij

Weergave- en sorteeropties

Gesloten