Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Wie is de enige echte Robinson volgens jou?

Luca
2
8%
Brandon
0
Geen stemmen
Suzy
4
16%
Sebastian
1
4%
Lauren
3
12%
Izea
5
20%
Samuel
3
12%
Giselle
3
12%
Finn
2
8%
Shannon
2
8%
Totaal aantal stemmen: 25

539 berichten • Pagina 22 van 27

Mikese
Gentherapeut Gentherapeut

Re: Expeditie Robinson

Proef 5

Wat doen de kandidaten?
De kandidaten gaan het plein op en zoeken een plek waar zij rustig na kunnen denken. Hier schrijven zij een woord op een oud stuk papier. Daarna leveren ze het stuk papier in bij Mitch. Alleen woorden die letters bevatten die uniek zijn tellen. Voor dat woord krijgen ze het aantal letters als punten.

Wat doen de forumleden?
De forumleden sturen een woord naar mij. Ze mogen ook kiezen om geen woord in te vullen, zodat anderen meer kans hebben dat hun woord unieke letters bevat. Alle woorden die slechts unieke letters bevatten tellen mee voor de score. De score wordt berekend met het aantal letters van de woorden met unieke letters. Elke letter staat voor één punt.
Bijvoorbeeld:
BOS (dit woord bevat unieke letters) ANANAS (dit woord bevat 3 A's en 2 N's, geen unieke letters dus.
De woorden van één van de kampen zijn bijvoorbeeld:
BOS - LIJM - PARK - WALVIS - ZES - VOEDSEL.
Het woord voedsel word afgekeurd omdat het 2 E'S bevat.
De woorden BOS - WALVIS - ZES worden afgekeurd omdat zij allemaal een S bevatten. De hele woorden worden afgekeurd en leveren dus geen punten meer op.
LIJM - PARK worden ook afgekeurd omdat de L van LIJM ook in walvis zit. De A van PARK zit ook in WALVIS. Deze woorden worden dus ook geheel afgekeurd.
Dit kamp heeft 0 punten.
Het is dus van belang dat de kandidaten goed nadenken over welk woord zij in zullen leveren.
Afbeelding
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Re: Expeditie Robinson NIEUWE PROEF

Leuke proef, welk ingewikkeld en moeilijk :D
V Lijkt me ook een leuk idee maar wel heel moeilijk te organiseren :D
Wat echt weird was: ik las jouw bericht over wie is de mol en echt iets van één seconde nadat ik jouw bericht had gelezen kwam er zo'n reclame van wie is de mol XD

Laatst gewijzigd door Loungefan op do 16 feb 2012, 18:45, 1 keer totaal gewijzigd.

Mikese

Hij is op zich niet zo heel moeilijk, maar als de proef voorbij is zal ik daar wat meer over zeggen haha.
Er is nu een kamp dat geweldig goed gaat en een kamp dat echt heel slecht gaat.
Zal ik een tussenstandje geven of is het leuker om gewoon de up af te wachten?

Deze proef is eigenlijk helemaal niet echt een Robinsonproef, of eigenlijk juist wel, maar meer een WIDM-proef omdat je het hier zo extreem hard voor je kamp kan verpesten. Dat zou echt een leuk spel zijn voor op het forum! Misschien ga ik dat ooit nog wel doen, maar als er anderen zijn die dat leuk lijkt, doen! Ik zou graag meedoen. :p

EDIT: Ik powerpost als een wilde. Excuses excuses excuses.
Afbeelding
Annemiek
Man met de buit Man met de buit

Haha, wat grappig. Ik heb er een tijdje geleden wel aan gedacht zoiets te organiseren maar ik deed het toch maar niet omdat het wel heel ingewikkeld is plus dat ik niet zou weten hoe ik die proeven zou moeten doen. :P
Afbeelding
Klik HIER voor Annemieks screens en huizen! :D
Mikese

Je moet inderdaad wel heel slim zijn, maar als je het van te voren uitdenkt kan het wel. Ik zou het heel graag doen, maar ik mezelf beloofd niet te snel weer zoiets te doen. Eerst een beetje hooi van de vork voordat je er weer veel op kunt gooien. :p
Afbeelding
Mikese

Er zijn een paar dingetjes bezig achter de schermen voor WIDM, maar nog heeeel klein en het zal ook nog niet snel beginnen als het er al komt.. ;)

De up komt hopelijk vanmiddag en anders pas woensdag. Druk leventje op het moment, excuses. ;p
Afbeelding
Mikese

5.2 Lettergevecht

Afbeelding
'Kanidaten, jullie mogen zo dus een plek gaan zoeken op dit plein. Het is de bedoeling dat er niet gepraat wordt, anders worden de woorden voor dat kamp allemaal afgekeurd! Schrijf een woord op waarvan jij denkt dat de letters uniek zullen zijn en niemand anders ze in zijn of haar woord zal gebruiken. Het verliezende kamp gaat naar de eilandraad, maar er is meer.. Zoals jullie gewend zijn, wint het winnende kamp ook een stukje luxe. Voor het winnende kamp is er vanavond een lekker bubbelbad en er zal een buffet zijn, zodat jullie in een ontspannen sfeer kunnen wennen aan je nieuwe kampgenoten. Dan beginnen we nu met de opdracht!'

Afbeelding
Het was muisstil op het plein toen iedereen een plekje gevonden had. Iedereen dacht diep na en de eerste minuten zette er nog niemand een woord op papier, zo bang waren ze dat ze het woord van een ander zouden verpesten.

Afbeelding
Toen gaf Mitch de verlossende woorden: 'De tijd is op!' 'My God, laat me rather in een boom hangen dat dit,' zei Suzy, 'dit is echt te moeilijk voor me, hoor.' 'Laten we de woorden dan maar snel nakijken,' zei Mitch toen hij de briefjes van kamp Zuid en kamp Noord gesorteerd had.

Afbeelding
'Kamp Noord, ik begin bij jullie. Het eerste woord is van Lauren. Lauren, jouw woord was.. quiz. Vier punten voor jullie als er geen andere woorden zijn die deze letters bevatten. Moos, jouw woord was.. quiz.' Het hele kamp zuchtte. 'Nul punten..' zei Mitch. 'Het volgende woord is van Suzy. Suzy's woord was.. vzw.' 'Dat is geen echt woord!' riep Shannon. Mitch knikte naar kamp Noord, 'het is een bestaand woord en wordt dus meegerekend. Helaas bevat het woord de z, en deze letter zat ook in de woorden van Moos en Lauren. 'Nog steeds nul punten dus.' Lauren leek de hoop nog niet op te geven, ze keek verwachtingsvol naar Mitch die het volgende briefje pakte. 'Dit laatste briefje is van Izea. Samuel en Alice hebben geen antwoord ingeleverd. Izea's woord was.. bug. Dat betekent dat jullie in totaal nul punten hebben,' zei Mitch. Moos liet zijn schouders hangen. 'Wat wil je ook met zo'n kampleider,' fluisterde hij, maar Lauren hoorde het. Ze besloot er nog niet verder op in te gaan.
'Kamp Zuid. Jullie hebben vijf briefjes. Alleen Finn heeft niets ingeleverd. Jullie hebben dus een grote kans dat jullie ook nul punten hebben. Laten we beginnen met het woord van Luca. Luca's woord was.. quiz. Dit zou betekenen dat jullie maar liefst vier punten hebben als deze letters uniek zijn. Shannons woord is.. kip. Dat betekent dat jullie nul punten hebben. Het word van Giselle is.. box. Allemaal unieke letters!' Giselle keek blij. Ik heb het kamp vier punten bezorgd, dacht ze enthousiast. 'Sebastians woord is.. xtc. De x zagen we al in het woord van Giselle en dat betekent dat weer beide woorden worden afgekeurd. Nul punten dus.' Er verschenen zweetdruppeltjes op het voorhoofd van Brandon. Van de zenuwen kon hij niet nagaan of hij nou dezelfde letters had in zijn woord of juist niet. Hij wachtte af wat Mitch zei. 'Brandon, alleen jij kan je kamp nog redden. Jouw woord was.. lef.' Alle kandidaten dachten na. Waren die letters al geweest? 'Brandon, zowel de l, de e en de f zijn nog niet voorgekomen. Jullie hebben dus drie punten en winnen deze proef!' Het kamp sprong op. 'Ja!' riepen Finn en Shannon tegelijk. 'Kamp Noord, ik zie jullie bij de eilandraad. Kamp Zuid, ik denk dat jullie heel snel terug moeten naar jullie kamp, want er wacht iets heerlijks op jullie!'

Laatst gewijzigd door Mikese op vr 24 feb 2012, 15:30, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Leuke update! (:
Iedereen allemaal moeilijke woorden enzo, met veel x en q, en dan toch punten halen met zo'n simpel woordje als lef.. haha :3
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie