Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

303 berichten • Pagina 6 van 16

nonnieven1
Man met de buit Man met de buit

Re: Just The Way You Are! Editie 2.

Afbeelding

Hallo... Ik zal u de regels uitleggen: men behoort een vampier niet te wekken als hij of zij slaapt. *Zucht* ik zal u dit keer vergeven.
Ik ben Linnaea Salena Julia Caelina Annis. Ja, dat is een mond vol. Zoals je kunt zien aan de huid, ogen, tanden en verblindende schoonheid, ben ik een vampier. Ik leef al in deze wereld sinds 1487, toen mijn moeder bij mijn geboorte overleed en ik als non in een klooster werd geplaatst. Ongeveer een eeuw geleden verhuisde ik naar Bridgeport.

Afbeelding

Dit is hoe mijn man en ik eruit zagen toen we hier kwamen. Zoals u ziet, waren wij altijd al modieus en modern gekleed.
Nee, echt waar, dit was toen de mode.

Afbeelding

Afin, nu weer over mij. Ik ben een levendige vampier - snap je hem? Vampiers leven niet, maar ik ben levendig. Oké, humor is dus niet mijn sterkste punt.
Elke avond verkleed ik me als een - o, wacht, dat mag ik natuurlijk niet zeggen. Elke avond kleed ik mij onflatteus, en ga zo op zoek naar mijn prooi.

Afbeelding

En ik mag wel zeggen, dat ik zelfs in het heetst van de strijd nog aantrekkelijk, elegant en charmant blijf.
Nu, u heeft mij leren kennen. Ik verzoek u nu weg te gaan en mij te laten slapen, anders zou ik misschien nog wel dorst kunnen krijgen...

--------------------

Hihi, net op tijd.

Sorry dat het zo last-minute is.. Ik had de sim wel klaar, maar ik moest heel lang wachten voor ze eindelijk vampier werd... En ik was een beetje soort van vergeten dat dit ingeleverd moest worden... :sweatdrop
Nou ja, het is nog op tijd =D
Afbeelding Afbeelding
Noem me Manon =)
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Opdracht 1
Horrornight

Beste kandidaten,

jullie zijn met zijn 12en. En dit is jullie eerste opdracht. Je model moet binnen twee weken tijd een decor, kleding en eventuele figuranten hebben gevonden voor de fotoshoot. De fotoshoot moet gaan over:

Horror.

Dus verzamel alle weerwolven, mummies en vampiers en wees niet bang om met ze te poseren. Dit moeten jullie doen binnen de tijd. Dit is twee weken dus het moet af zijn op 26 februari 2012 klokslag 8 uur. Zorg voor minimaal 6 foto's maximaal 10.

De deelnemers zijn:
Snow-Angel
Tijgertje
ChanCake
MissJK
Evelieeen
o0Simsfreak0o
Loungefan
Nonnieven1
Matthieu
Robin_Sim
Rita
appel&peer

Succes!
appel&peer
Podium hulp Podium hulp

ehm vraagje :$ , Hoe kom je aan weerwolven en zombies :sweatdrop

wel te gekke opdracht :thumbsup

HAHA en nu nog iets bedenken voor een tiener :sweatdrop (A)

Laatst gewijzigd door appel&peer op zo 12 feb 2012, 20:21, 1 keer totaal gewijzigd.

Een vriend deelt mee, in vreugde en verdriet. Helpt stilzwijgend en roddeld niet! Begrip en waarderen, Hoef je een vriend niet te leren, wat het leven je ook bied, een echte vriend verlies je niet.

Weergave- en sorteeropties

Gesloten