Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

276 berichten • Pagina 1 van 14

Gebruikersavatar
Vampsessed
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1184
Lid geworden op:
ma 15 feb 2010, 11:39

Lauren &the next generation! AFGELOPEN

Ok dan ga ik maar eens beginnen, eerste update komt er zo snel mogenlijk aan ^^

Hoofdstukken Seizoen 1

1. Een nieuw begin
2. Vertrekken naar Egypt
3. Ik ben een schijterd
4. Buurman
5. Geluksdag
6. Een nieuw begin of een grote fout?
7. Rosaline
8. Moeder
9. Voorgoed weg !
10. Laatste kans?
11. New York
12. Gevaar of fantasie?
13. Our love is unbreakable

Hoofdstukken Seizoen 2

1. Hij en Zij
2. Slaap kindje slaap
3. Carrière
4. Bezoek
5. Verassing

Laatst gewijzigd door Vampsessed op vr 12 nov 2010, 19:07, 21 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Vampsessed
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1184
Lid geworden op:
ma 15 feb 2010, 11:39

Re: Belevenissen van Lauren & the next generation !

Update 1. Een nieuw begin
Hallo dit ben ik, mijn naam is Lauren River en ik ben 20 jaar. Vanaf vandaag ga ik hier mijn belevenissen posten. Eerst en vooral moeten jullie weten dat ik gek op reisjes ben. Mijn hobby is fotografie en ik zwem heel graag.
Afbeelding
Dit wondermooie huis heb ik te danken aan mijn ouders. Door een tragisch ongeluk zijn ze 3 maanden geleden gestorven. Ik heb veel moeilijke tijden gehad, maar dankzij mijn vrienden en overige familie sta ik hier nog steeds.
Afbeelding
Dit is 1 van de mooiste huizen in Sunset Valley. Het is net naast het strand en je hebt een mooi uitzicht. En natuurlijk de vuurtoren die 's nachts mijn huisje een beetje verlicht.
Afbeelding
Maarjah, stilaan krijg ik toch wel honger dus ga ik even opzoek in de koelkast naar iets lekkers.
Afbeelding
Het eten waar ik net zin in had stonden toevallig op de voorgrond en alle ingrediënten stonden al klaar. Ik besloot om herfstsalade te maken.
Voorzichtig sneed ik alle groenten in stukken, daar was ik wel goed in. Mijn moeder zei altijd dat ik een geboren kok was.
Afbeelding
Het eten smaakte lekker :D
Afbeelding
Ik vergat ook niet nog snel af te wassen. Mijn afwasmachine was nog steeds in reparatie dus moest ik het nog even met de hand doen.
Afbeelding
Morgen ging ik naar Egypte reizen dus besloot ik nog snel tv te kijken omdat ik wist dat ik de tv heel hard ging missen.
Afbeelding
Om niet te stinken in het vliegtuig nam ik rustig een bad.
Afbeelding
Ik wilde zo vroeg mogenlijk slapen. Ik was er helemaal klaar voor. Egypte wacht op mij om ontdekt te worden !
Afbeelding

Wordt vervolgd...

Laatst gewijzigd door Vampsessed op di 22 jun 2010, 17:51, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Vampsessed
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1184
Lid geworden op:
ma 15 feb 2010, 11:39

Re: Belevenissen van Lauren & the next generation !

Update 2 Vertrekken naar Egypte
Ps: Ik ga vanaf nu het verhaal telkens onder de screenshots zetten, dat is overzichtelijker.

Afbeelding

'S morgens stond ik al vroeg op, omdat ik niet echt goed had kunnen slapen (door de zenuwen) ben ik vandaag wat minder tevreden. Maar mijn dag mocht niet fout aflopen vandaag. Vandaag vertrek ik namelijk naar Egypte !

Afbeelding

Ik haastte me snel naar de badkamer om mijn tanden te poetsen, want ik merkte dat de geur van mijn adem niet te doen was.

Afbeelding

Omdat ik niet te laat wilde komen in de luchthaven maakte ik nog snel (met veel tegenzin) wafels.

Afbeelding

Mmm. Zo slecht smaakten ze nu ook weer niet. Ik zelf heb liever pikant of zout voedsel. Ik ben niet zo een voorstander van zoete smaken. En ik lust absoluut geen snoepjes. Ik weet het, ik ben een beetje raar. :P

Afbeelding

Na mijn klein ontbijtje besloot ik om me eens om te kleden. Ik trok mijn mooie avonturenkleding aan, die ik vorige week nog speciaal voor dit reisje gekocht had in de Sim&Em.

Afbeelding

Omdat ik van mensen heb horen zeggen dat het op dit moment heel erg warm was in Egypte, stak ik mijn haar op. Ik wilde niet van de eerste dag zweten. Maar dit kapsel liet me een beetje ouder lijken, dat vond ik eigenlijk niet zo fijn. Maar beter oud lijken dan 3 dagen te stinken, niet waar? :D
Ik nam geen koffers mee, omdat mijn visum nog niet zo hoog was, mocht ik maar 3 dagen blijven. Alleen een klein tasje waar ik de noodzakelijke dingen makkelijk in kon doen. Een tent kocht ik daar wel.

Afbeelding

De taxi arriveerde net toen ik naar buiten wilde gaan dus dat kwam goed uit. De chauffeur was een oude man en hij glimlachte helemaal niet toen ik heel beleefd 'Goedemorgen' zei.

Afbeelding

Daar waren we dan, de luchthaven van Sunset Valley. Het was heel groot en er stonden 2 vliegtuigen die nog niet klaar voor vertrek waren. 'Egypt Airlines' stond er in het groot op de ene vliegtuig. Dat moest vast mijn vliegtuig zijn! Snel inchecken ik wilde niet te laat komen !
Nog snel ademde ik diep in. Ik ging Sunset Valley missen !
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie