Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4993 berichten • Pagina 238 van 250

AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Zo weer terug van de dierenarts, was helemaal niet druk! We konden gelijk naar binnen :D gelukkig maar :D Perry had gelukkig niks met zijn oog zelf, geen infectie of iets. Maar om het reinigend te houden heeft hij toch oogdruppels gekregen. Duur zeg voor een paar druppels: 31 euro ><! sayy whuuuuut?
Nja maakt niet uit, alles voor de perry :) En gelijk een afpsraak gemaakt voor zijn castratie, 28 maart gaat het gebeuren :O

En mama wou morgen ochtend inplaats van zaterdag verf gaan halen (Moet in ander dorpje, hier hebben we geen Praxis, maar wel karwei. maar die is te duur) .. Dus ga ik dadelijk de slaapkamer vloer leeg halen, en dan alvast tape en de kleren kast bedekken met zeil. En dan morgen verven! de eerste helft, en dan vrijdag de tweede helft. of morgen alles in 1 x , naja dat zie ik dan wel :)
Simmielove

Morgen keihard blokken voor Duits, kan ik dat cijfer lekker ophalen.
En paardrijde. Was leuk, 'k zat op Kanjer, maar de paarden waren minder 'electrisch' geladen als vorige week, dus was het rustig. Alleen Kanjer wilde de hele tijd in galop, en als we dan aan het galopperen waren leek het alsof hij begon te denken van ne, geen zin. Niet nu. En dan ging ik weer draven moest die idioot weer in galop -.-
Maargoed, het blijft wel m'n schatje, altijd lief hoe hij aandacht van je wil <3
Kon ik 'm maar kopen!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Elien98
Podium hulp Podium hulp

Morgen lekker vrij! :D
Ik ga dan maar eens mijn kamer een beetje leegruimen, mijn behang is binnen en er moet nog een vloertje gelegd worden xD. Naja, heb wel veel zin in een nieuwe kamer! :)
Afbeelding
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Attention daveismijnnaam

You have exceeded the 10 GB monthly bandwidth limit on your free
Photobucket account. As such, your image and video links have been
temporarily disabled. Your images and videos have not been deleted but
will be reactivated on the 09th of the month, when your bandwidth
usage resets to zero.

If you'd like to re-activate your links right away, you can upgrade to a
Photobucket Pro account.

mijn photobucket account is vol ofzo... maar ze komen weer vrij? waarom is photobucket zo moeilijk aan het doen?!
Simmielove

^
upload anders via een andere site. Daarmee heb je dat niet.

Maar tot 12 uur vandaag, jongee
Ik vind uitval echt geweldig!
Afbeelding
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Simmielove

Hikari-desu schreef:^ wow, ik zit tot 17.00 uur op school. ;o
Ja, 'k heb een goed rooster, maar er valt ook 1 lesuur uit, en normaal zit ik tot 1 uur op een donderdag, maar dat valt ook mee.

Elfstedentocht gaat niet door, jammer, had het wel een keer willen meemaken, naja, we gaan nu zondag zeker wel squashen, en dat is ook super leuk! Moet dit keer alleen niet meer mijn korte broek vergeten, in een dikke joggingsbroek wordt het wel behoorlijk warm ;3

Teckniek valt morgen niet uit, best triest, is hij er de hele week niet, duikt hij op vrijdag weer op );
Afbeelding
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Vandaag was ik vrij, naar Eindhoven geweest! :D
Ik heb een nieuwe gitaar gekocht, een spaanse, maar niet zo'n houtkleurige zeg maar. Hij is zwart met een dunne witte bindig, echt mooi <3 (ik hou niet echt van die houtkleurige ;d)
Best falend eigenlijk dat ik al twee gitaren heb, en ik het nog niet eens kan ;d
Maarjaa, ik heb ook weer twee nieuwe cd's gekocht, 21st Century Breakdown van Green Day en Riot! van Paramore. Yeaah, al 31 cd's ;d
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.

Weergave- en sorteeropties

Gesloten