Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Wie is de enige echte Robinson volgens jou?

Luca
2
8%
Brandon
0
Geen stemmen
Suzy
4
16%
Sebastian
1
4%
Lauren
3
12%
Izea
5
20%
Samuel
3
12%
Giselle
3
12%
Finn
2
8%
Shannon
2
8%
Totaal aantal stemmen: 25

539 berichten • Pagina 21 van 27

Mikese
Gentherapeut Gentherapeut

Re: Expeditie Robinson [NIEUWE UP]

Bedankt allemaal! Nieuwsgierig naar wie er achter Jef zat? De beschrijving komt zo. Het is wel weer een ex-GoudenKooi-ster. Ik heb even nageteld en ben er achter gekomen dat ik best veel kandidaten heb uit de Gouden Kooi. Het aantal ga ik niet zeggen, want dan gaan jullie het natellen enzo en verdenken jullie iedereen uit de villa haha.

Je ziet haar regelmatig op het forum. Ze had een heel leuk dagboek, maar daar heb ik al enige tijd geen ups van gezien. Een superleuke kandidate, dat sowieso, ze reageerde erg snel in tegenstelling tot in de Gouden Kooi, waar ze ook een leuk personage had naar mijn mening die ALLE lezers vast nog wel kennen. Weten jullie het?
Afbeelding
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Expeditie Robinson {Proef 4}

Mikese schreef: Afbeelding
Shannon koos daarna voor Luca en Brandon.

Afbeelding
Lauren besloot om haar oud-kampgenoten Moos en Samuel bij haar te nemen.
Het klopt niet, moos is de ene met de bril toch?

Waar zit wie dan?

Laatst gewijzigd door Dave. op wo 08 feb 2012, 18:26, 1 keer totaal gewijzigd.

Mikese

Re: Expeditie Robinson {Proef 4}

davevanleeuwen schreef:
Mikese schreef: Afbeelding
Shannon koos daarna voor Luca en Brandon.

Afbeelding
Lauren besloot om haar oud-kampgenoten Moos en Samuel bij haar te nemen.
Het klopt niet, moos is de ene met de bril toch?

Waar zit wie dan?
De tekst klopt! Het plaatje inderdaad niet. Oh wat dom.. :$
Ik pas het in de loop van de week aan, want er zijn dan meerdere foto's die niet kloppen..
Afbeelding
Matthieu
Meesterdief Meesterdief

Mikese schreef:Bedankt allemaal! Nieuwsgierig naar wie er achter Jef zat? De beschrijving komt zo. Het is wel weer een ex-GoudenKooi-ster. Ik heb even nageteld en ben er achter gekomen dat ik best veel kandidaten heb uit de Gouden Kooi. Het aantal ga ik niet zeggen, want dan gaan jullie het natellen enzo en verdenken jullie iedereen uit de villa haha.

Je ziet haar regelmatig op het forum. Ze had een heel leuk dagboek, maar daar heb ik al enige tijd geen ups van gezien. Een superleuke kandidate, dat sowieso, ze reageerde erg snel in tegenstelling tot in de Gouden Kooi, waar ze ook een leuk personage had naar mijn mening die ALLE lezers vast nog wel kennen. Weten jullie het?
Is het toevallig Snooki? (A)
Just be kind.
Nona
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Hoi iedereen! Ik was het :)
Ik was Jef, een jonge kok maar met veel inzicht (:
Ik vond het heel erg leuk om mee te doen, jammer dat ik er nu al uitlig maargoed...
Mikese alweer bedankt voor zo'n leuk dagboek! Veel succes iedereen nog! :) x
Afbeelding
DIRECTIONER.
Mikese

Jaaa! Het was Nona! Erg leuke, originele kandidaat had je verzonnen, Nona. Ik had gedacht dat hij verder was gekomen, zeker omdat er nog een aantal proeven bij zitten waar Jef het zeker goed gedaan had! Heel erg bedankt dat je weer mee wilde doen. :)

En de plaatjes in de vorige up zijn verbeterd. Bedankt voor de tip nog. :)
Afbeelding
Mikese

Er komt een hele leuke proef aan vind ik zelf! Ok, het is misschien de minst sensationele proef van de hele expeditie, maar ik vind het echt de leukste. Je moet een beetje 'kunnen' gokken, maar het gebruiken van je hersenen is ook niet geheel onbelangrijk.
Afbeelding
Mikese

Re: Expeditie Robinson

5.1 Bewoonde wereld?

Afbeelding
De kandidaten liepen via het strand naar Mitch. Sommigen viel het al op dat er een stenen gebouwtje stond en toen ze dichter bij kwamen zagen ze een soort plein. Oud en vervallen, maar toch, hier waren mensen geweest. 'Welkom, kandidaten. Zoals jullie al eerder verteld is, was dit eiland vroeger een belangrijke plek voor piraten. Ze handelden hier en tijdens hun lange reizen maakten ze hier een stop als dat nodig was. Op den duur is dit plein aangelegd met een kleine gezamenlijke kroeg. Deze is helaas helemaal vervallen. Wel is de wachterstoren er, maar deze mogen we ook niet betreden in verband met instortingsgevaar. Nu de proef..' Hier wachtten de kandidaten op. Een nieuwe proef in de nieuwe samenstelling. Ze konden niet wachten om van start te gaan. 'Jullie krijgen zo een oud stuk papier en verspreiden jullie over het plein. Op dat stuk papier schrijven jullie een woord. Het woord moet bestaan uit allemaal unieke letters. Als je woord dubbele letters bevat word het afgekeurd. Maar let op: de woorden van jullie medekandidaten mogen ook niet dezelfde letters bevatten als jouw woord anders worden beide woorden afgekeurd. Het kamp met de meeste unieke letters wint, zij ontvangen een eettafel met.. pizza!' De kandidaten keken elkaar aan. Het water liep bij sommigen al uit de mond. Het verliezende team zal echter naar de eilandraad moeten en verliest dus één kandidaat.'
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie