Ik kan dus geen leuk onderwerp vinden voor NL betoog. Erg irritant. Er zijn super weinig artikelen te vinden. Nu heb ik het maar opgegeven en ben gestrest. M'n leraar zeurt gewoon.
Nu ff tv kijken en dan douchen want ik heb het zo koud. En dan weer tv kijken in bed.
@ Imme, heb je een thema waarover je een betoog moet schrijven? Misschien weet ik iets
@ Simsfreak, geluk. Donderdag heb ik maar les tot half 2 of 1 uur dus dat valt mee.
En dit weekend schaatsen Ergens bij ons in het dorp kan je gratis schaatsen maar ik denk dat ik ergens anders ga, bij de Flaes ofzo. Misschien kent iemand dat, in de buurt van de Bokkerijen en dat ligt in Brabant.
Edit:
@ Imme
Je kan bijvoorbeeld als een betoog nemen een rubriek uit een tijdschrift. Er is iets (bijvoorbeeld in onze samenleving) gebeurd en de schrijver heeft daar een mening over. Hij probeert je dan door middel van allemaal argumenten over te halen om zijn mening te delen. Als ik jou was zou ik wat tijdschriften doorbladeren, dan zie je al snel een goede betoog staan.
Bij een betoog vertelt de schrijver argumenten die erop wijzen dat hij gelijk heeft. Over de tegen-argumenten schrijft hij ook maar op zo'n manier dat hij die argumenten verzwakt en hij daardoor weer een extra argument voor heeft.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt
ik was bezig met mijn muis aan het vermoorden ofzo :'3
en mijn vinger ook trouwens
net bij Insaniquarium, had ik zo een moeder vis en die blijft maar kindjes baren en er komt telkens geld van die vissen en ik moet oook voeren
dus echt klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik
voeren, geld pakken, voeren, geld pakken, voeren, geld pakken en zo maar door :'3
@Lougefan: dank je Ik heb nu drie of vier onderwerpen waar ik over twijfel. We moeten namelijk tien artikelen vindn en das nog best moeilijk. Maar ik dacht, kinderopvangregeling, occupy, Griekenland eurozone en kinderpardon. Ik geef er m'n eerst uur vrij voor op, want we hebben op school een speciaal programma.
Ennuh. De tekenfilmprogramma's in de ochtend zij saai.
Ik ben vandaag volgens mij de meest ondeskundige verpleegkundige tegengekomen die er op deze aardkloot rondloopt. En dat wil wat zeggen aangezien ik zelf ook een verpleegkundige ben.Wat een ...........
Tot het zesde inplaats van het achtste.
Eigenlijk hadden we het zevende ewen tussenuur, dus wij naar de teamleider om te vragen of het uit kon vallen, in dse eerste plaats de dans en drama groep, en toen zijn wij in het vijfde uur het gaan vragen, hij zei, kom maar in de tweede pauze terug. Wij dat gedaan, hij zei dta het goed was als de leraar het goed zou vinden van het keuze vak. Wij het dus aan hem vragen, hij zei oke (we moesten eignelijk naar hem heen om te vragen of we een thuisopdracht moesten doen) hij zo, als je er maar eventjes aan denkt vind ik het oke. Dus ik ben nu lekker uit =D
En morgen weer de eerste 2 uur vrij, hoe goed ;D
En de wuppen waren er vandaag niet, dus het was super rustig bij de kluisjes, en geen mega tassen, jippie dus ;3
En wss donderdag het vierde uit als mijn nl leraar ziek blijft. Ik vind het best hoor, zoveel uitval. Alleen zou het nogal vervelend zijn als we dat weer in moeten halen aan het einde van het jaar en ik ben nu aan het blindtypen ;3
Gaat me best wel goed af volgens mij, haha.
En dan nog een verslag maken voor natuurkunde, bah, maargoed, dat is pas voor volgende week dus ik hoef er nu niet verplicht aan te beginnen.
En wow, dit is een lang WWJK bericht, lang geleden dat ik zoiets langs typte hier, haha.
Okeeee, ik heb met mijn broer de hele stad afgezocht, maar nergens verkopen ze een normale iPhone. Of ze verkopen ze niet los, of zijn 50-80 euro duurder, of ze zijn er alleen nog in 64 GB. Echt heel frustrerend, waarom is het zo moeilijk om er een te kopen terwijl die dingen zo populair zijn?
Maaar goed, vandaag hadden we 40-minutenrooster en waren we dus heerlijk 1 uur uit En morgen met de hele school schaatsen (:
Omg. Vandaag waren twee mensen ruzie aan het maken om het raam dat van de een dicht moest en van de ander open. Dus ze liepen allebei tegen dat raam te duwen en opeens laat dat raam los. Die mensen schrikken zich kapot en laten het raam los en valt dat ding 2 verdiepingen naar beneden. Iedereen ging stuk van het lachen maar toen was het wel ineens heel koud in dat lokaal
Ik zit hier met twee fleesedekens fleecedekens (hoe schrijf je dat ) op de bank met de ipad op schoot en de tv aan Maar door de dekens heb ik het eindelijk een beetje warm. In school was het namelijk niet normaal koud, en heb het niet meer warm gekregen.
V Jeej Ff veranderen
Laatst gewijzigd door Imme op di 07 feb 2012, 17:53, 1 keer totaal gewijzigd.