Mijn andere oma gaat mss ook een Ipad kopen, omdat het zo'n handig ding is ;3
Lekker uit!
Heb wel franse repetitie verknalt, ik vond 'm zoo moeilijk! En mijn moeder heeft waarschijnlijk een ontstoken pees ofzo, de huisarts heeft besloten dat ze wel pijnstillers mocht slikken, eigenlijk mag zie die niet vanwege haar trombose, maar ze moet wel later naar de trombosedienst gaan om te prikken.
En morgen lekker de eerste 2 uur vrij, het 7de een tussenuur, maar waarschijnlijk blijf ik dan bij beeldende vorming, want we zijn met iets bezig wat ik nog lang niet af heb, dus zo'n extra uurtje komt wel goed uit (=
Eindelijk weer thuis.
Moet nu nog een stelling voor een Nederlands betoog VT vinden en daar tien artikelen over vinden.
Weet iemand een goed onderwerp? Ik ben dus totaal inspiratieloos.
Ik word helemaal gek van die treinen! Ze hebben telkens vertragingen of ze rijden helemaal niet. Sneeuw is best leuk, maar als je met de trein moet is het niet leuk. Ik snap ook niet waarom er zoveel storingen zijn. In bijvoorbeeld Rusland en Zwitserland sneeuwt het elke dag en dan hebben de treinen geen storingen, maar als het in Nederland één dagje heeft gesneeuwd, dan zijn er opeens veel storingen.