Als Wilders de macht grijpt zijn er 2 mogelijkheden die dan mischien gebeuren
1. Wilders word vermoord
2. de moslims worden het land uitgezet gaan terug, en de moslim culturen betrekken oorlog met nederland van amerika valt ook wel weining steun dan te verwachten want we gaan weg uit Afghanistan
OMG... Ik ben al uren bezig met een custom rabbithole voor mijn wereld en nog steeds niet klaar.. Dat komt ook omdat ik hem meubileer voor mijn toekomstige verhaal dat zich daar afspeelt.
Er staan nu ook al 72 computers..
Spannend...
Laatst gewijzigd door Mastvlag op zo 21 feb 2010, 17:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Als Wilders de macht grijpt zijn er 3 mogelijkheden die dan mischien gebeuren
1. Wilders word vermoord
2. de moslims worden het land uitgezet gaan terug, en de moslim culturen betrekken oorlog met nederland van amerika valt ook wel weining steun dan te verwachten want we gaan weg uit Afghanistan
3. Nederland word een erg leeg landje, met niet meer zoveel nederlanders en ook helemaal geen buitenlanders
Xelles schreef:Wauw.., dan moet jij wel heel vroeg al fan geweest zijn van de computermuisuitvinder?
Heb het net even gelezen, hij is onder meer de uitvinder van de muis, van Hypertext, en de 2e gebruiker van het ARPANet, de voorloper van het Internet..