Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

3741 berichten • Pagina 90 van 188

Charge
Oplichter Oplichter

Re: Waar erger jij je aan?

Snateraar schreef:
pipapanda13 schreef:Bruggers D:<
Haha, het is nog erger als ze zo'n beetje allemaal mentaal gehandicapt zijn en ramen koppen en met elkaar overgooien e.d. :lol
Een tijdje geleden had een brugger bij ons (per ongeluk) het brandalarm laten afgaan. Toen stond de hele school voor niks buiten :lol
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand

@Snateraar @Charge Hahah xD

Hoofdpijn. Last van mijn enkel. Gedoe met twee goede vriendinnen dat straks nog op ruzie gaat uitlopen.
En dat ik dan zeker weten door iemand weer wordt gehaat. Gaat lekker zo.
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Sloom internet hier boven.. En dat mijn ouders met mijn opa en oma ergens koffie zitten te drinken, en ik zit alleen thuis -__-
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Distel
Snackventer Snackventer

Ik erger me altijd aan het asociale fietsgedrag van jongeren. het liefst met 3 of 4 personen naast elkaar rijden in straten waar het druk is en maar slingeren. als ik ze wil passeren wordt ik vaak bijna overhoop gereden door luid toeterende autos. Netjes bellen helpt niet want er wordt niet op gereageerd of je wordt uitgejouwd.
Simsfreak

Dat ik morgen een so geschiedenis heb en ik helemaal geen zin heb om te leren, terwijl ik nog niet eens begonnen ben ;s
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Simsfreak

Dat ik hoofdpijn heb en misselijk ben, en dat ik ook nog eens wil eten en dat er niemand thuis is ;l

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie