Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4993 berichten • Pagina 228 van 250

Evannahsue
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

@Ans:

Indeed. Het beste is om de dag een uur te gaan sporten en dan is het beste 3 x in de week, dus 1 x heb je twee dagen pauze.
En jij deed toch ook een dieet Ans? Dan moet je sowieso uit kijken met te veel sporten. Omdat je met jou dieet weinig tot geen koolhydraten binnen krijgt gaat je lichaam zich focussen op andere voedingsstoffen zoals inderdaad vetten. Koolhydraten heb je gewoon nodig, helemaal voor als je gaat sporten. Ze leveren energie. Hou er dan rekening mee dat je goede koolhydraten neem zoals volkoren spullen :) deze worden sneller verbrand.

(Ja dieetfreak geweest)
V Ik zeg niet dat je een uithonger dieet doe hoor :P die zijn een ramp? Maar wel koolhydraat arm :)

Laatst gewijzigd door Evannahsue op vr 27 jan 2012, 14:28, 1 keer totaal gewijzigd.

AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

Mijn dieeet bestaat niet uit uithongeren, maar uit gezonde dingen. Gewoon groente, thee, yoghurt, ei en fruit :) kan je genoeg uit halen. (Ook al hou ik me er niet aan en eet de laatste dagen alleen nog maar: Yoghurt)
Maar hoe kan het dan dat die vriendin van mij, met iedere dag 2 uur sporten, nu maatje 34 heeft?? Terwijl zij ook een grote maat had zoals ik. (ga ik niet op internet zetten)
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

AnsjJ2 schreef:Mijn dieeet bestaat niet uit uithongeren, maar uit gezonde dingen. Gewoon groente, thee, yoghurt, ei en fruit :) kan je genoeg uit halen. (Ook al hou ik me er niet aan en eet de laatste dagen alleen nog maar: Yoghurt)
Maar hoe kan het dan dat die vriendin van mij, met iedere dag 2 uur sporten, nu maatje 34 heeft?? Terwijl zij ook een grote maat had zoals ik. (ga ik niet op internet zetten)
waarschijnlijk heeft zij dan een uniek lichaam of het misschien anders aangepakt. Hoe dan ook, in principe werkt het gewoon niet en sommigen komen er juist van aan. ;)

binnenkort stage :woot heb dr wel zin in. :) maar voor nu eindelijk eens een keer simmen.
Simmielove

Ik haat de GGD, ze moeten zich niet met mijn leven bemoeien, ze zei omdat ik wat aan de zware kans ben later een grotere kans heb op kanker, sorry dat ik het hier zeg hoor, maar volgens mij gaat later iedereen dood aan kanker.. :|

En we weten waarschijnlijk de oorzaak hoe die tumor bij die vader van een vriendin is ontstaan (hij is inmiddels overleden). Hij heeft dus de ziekte neurofibromatose (oid). En dan krijg je soms van die pukkeltjes, maar die kunnen uitgroeien tot tumoren... En dan laten ze 'm dus 6 maanden zo rond lopen! Mijn vriendin die heeft die ziekte ook, maar die heeft zowiezo de grootste plek die ze had weg laten halen, maar alsnog super scary dat je te horen krijgt dat het ook je vriendin had kunnen zijn! En dat die dokters het niet eens gezegd hebben is het ergste. Serieus, hoe ziekelijk kan je zijn? En het had dus misschien verholpen kunnen worden, dan had hij nog geleefd!
En dan moet je nagaan, vorig jaar, rond de jaarwisseling stonden we bij hun voor de deur, staken mijn vriendin en ik vuurwerk af, en dronken onze ouders champagne, het volgende jaar is de vader van je vriendin in een soort coma terecht gekomen en overlijdt...
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Evannahsue
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

^Schuld ligt nooit alleen bij artsen.

V Hoe kom je erbij dat ik dat zeg dan? Ik weet dat sommige mensen er aanleg voor hebben of door 1 of andere ziekte last van overgewicht hebben..

Laatst gewijzigd door Evannahsue op vr 27 jan 2012, 17:46, 1 keer totaal gewijzigd.

AnsjJ2

@Simmielove: Is bullshit. Je kan het tegenwoordig overal van krijgen volgens de GGD. Alleen als je wat dikker bent kan het zijn dat je sneller suiker ziekte krijgt, en last van je schidlklier (zoals ik, de mijne maakt geen hormonen meer aan en ik ben t ejong om hormonen te slikken) dus ik MOET afvallen voordat ik er dood aan ga.

@Evannah: Soms kunnen mensen er NIETS aan doen dat mensen te zwaar zijn.

@Hikari; ze volgt het 1200 calorie dieet

Woeisj alle courses afgerond :D en man wat een last valt er van mijn schouder af.!
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk

AnsjJ2 schreef:(zoals ik, de mijne maakt geen hormonen meer aan en ik ben t ejong om hormonen te slikken)
Hm, is dat voor alle hormonen zo of alleen voor die schildklierdingen? Ik gebruik namelijk al een aantal jaar hormoonaanvulling :|
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Yeeey, weer twee nieuwe cd's erbij <3

This Is War van 30STM en Whatever May Come van Stone Sour <3333
29 cd's <3
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
AnsjJ2

@Snaat: Ik denk voor de schildklier, meestal krijgen vrouwen rond de 40 ofzo dat pas.dus ik mag die pillen niet.

Omg ik probeerde in te loggen met mijn 06 hier xD Plus ik betrap mezelf er op dat ik de hele tijd opde mac book van mijn vriend zit, sinds ik gisteren nieuwe mac osx er op heb gezet. iBook author is geniaal!
Charge
Oplichter Oplichter

M'n zus viert dr verjaardag, en om de een of andere reden word ik altijd zo snel moe als ik bij de visite zit. Terwijl ik het achter de computer pas rond 11 uur wordt.
(vaag verhaal maar dat wou ik dus even kwijt xD)

Weergave- en sorteeropties

Gesloten