Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Skype Chat Slaap- en Badkamer Accessoires: Jennifer Lane

Afbeelding

Donderdag 19 januari 2012 heeft AnsjJ2 via Skype kunnen praten met Jennifer Lane, producer van De Sims 3 Slaap- en Badkamer Accessoires. Op ons forum hadden we de leden gevraagd of zij nog vragen hadden. En ook de vragen die het Sims Nieuws team nog had heeft Jennifer Lane allemaal beantwoord.

Hoe kwam het Sims 3 team op het idee voor dit accessoires pakket?

We krijgen inspiratie van veel verschillende plekken en we kijken naar wat de spelers willen hebben. Sommige spelers willen graag meer intiemere kleding en dat hebben ze met dit pakket gekregen. Iedereen heeft een andere mening en de één vind het geweldig en de ander denkt 'Ik wil geen pakket met alleen maar ondergoed' 'Waarom krijg ik dit?' En we kijken natuurlijk rond op de community en kijken we ook wat hip is op het moment. En we kijken natuurlijk ook naar wat we kunnen ververbeteren aan het spel De Sims zelf. We hebben aan ondergoed ook wel wat dingen in de Sims 3 Store zitten, maar dit keer wilden wij echt een heleboel ondergoed / nacht mode toevoegen aan het spel.

Hoe beschrijf je de stijl van de objecten uit dit accessoires pakket?

De Ultra Luxery Modern, zoals de meubel set in het spel heet, heeft de strakheid van moderne spullen, maar de spullen zijn tegelijk ook erg sfeervol. Je kunt natuurlijk ook weer de patronen veranderen en zo weer een ander gevoel aan de meubels geven. Daardoor kun je ze een antieke uitstraling geven. Maar je kan ze ook een metaal patroon geven, waardoor ze weer een meer industriële uitstraling hebben. En ze passen ook heel mooi bij alle andere uitbreidingen en accessoires pakketten, en natuurlijk ook bij de toekomstige uitbreidingen en accessoires pakketten.


Vorige week bij de video chat, zag ik een nieuw raam met een soort vensterbank erin. Kunnen je Sims daar in zitten?

Nee, je Sims kunnen daar niet op zitten. Dat zou wel heel cool zijn, maar dat kan dus helaas niet. Het raam is wel erg heel mooi, het geeft echt weer een stukje extra aan je kavel en huis.


Zijn er ook spullen voor kinderen in dit pakket?

Nee, in dit pakket hebben we voor kinderen niks toegevoegd. De hoofdreden daarvoor is dat we veel voor kinderen hebben toegevoegd in De Sims 3 Levensweg en ook een groot gedeelte in De Sims 3 Buurtleven zoals speelparken. Dit accessoires pakket is meer een intiem en romantisch pakket, en het komt ver voor Valentijnsdag in de winkels Het voelde het gewoon niet fijn om veel extra dingen er in te doen voor kinderen. Ook een reden hiervoor is dat het echt een Sim pakket voor volwassenen is.


Wat zijn uw persoonlijke favorieten uit dit pakket?

Iedereen vraagt mij deze vraag! En ik geef iedere keer weer hetzelfde antwoord. Ik ben heel serieus wanneer ik zeg: 'het slaap masker'. Ik word heel enthousiast wanneer ik een object voor de eerste keer van een tekening naar het spel zie komen. Naast het slaapmasker vind ik bij de kleding de lounge broek voor mannen erg leuk, omdat je daar ook weer veel verschillende stijlen in kan creëren en de stencils die er op zitten. Het ziet er dan weer uit als een totaal ander kledingstuk. En bij de objecten vind ik het 'alleen hangende gordijn' erg mooi, je zit hiermee niet vast aan een groot stuk gordijn en het hangt mooi bij je raam.


Zal er ook nieuw ondergoed komen voor zwangere Sims?

We hebben geen nieuw ondergoed toegevoegd voor zwangere Sims in dit pakket.


Zijn er ook nieuwe spullen met nieuwe animaties?

Nee, in accessoires pakketen proberen we geen nieuwe animaties te doen, omdat deze hoofdzakelijk alleen in uitbreidingen zitten.


Komen er nieuwe kavels?

Nee er komen geen nieuwe kavels in dit accessoires pakket. Wel hebben veel Sim fans gevraagd naar de Catwalk die ik vorige week heb gebouwd voor de live broadcast. Deze komt binnenkort op mijn The Sims 3 page.

We willen EA Nederland en Jennifer Lane bedanken voor deze mogelijkheid. En we hopen dat jullie vragen nu zijn beantwoord.

Weergave- en sorteeropties