Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

383 berichten • Pagina 1 van 20

Gebruikersavatar
franniewee
Mest analist Mest analist
Berichten:
535
Lid geworden op:
wo 30 sep 2009, 22:32

Re: My screens 12/11/2012

Tips:
zet de grafische instellingen van het spel zo hoog mogelijk. (best wel logisch eigenlijk, maar toch)
Er is ook een mod om tijdelijk scherpere screens te maken. Maar wel een waarschuwing: dit vraagt veel van je pc, en is dus niet bedoeld om lang mee te werken (spelen)

Set:
Maak een mooie achtergrond of setting. Er bestaat een scherm dat je daarvoor kunt gebruiken. Weet even niet meer hoe het precies heet en waar het te vinden is, maar zonodig kan ik het wel opzoeken.

Gebruik accessoires (clutter) om de set levendig te maken.

Licht:
Plaats zonodig buiten je beoogde kader nog extra lampen.

Let op kleuren en contrasten.
Een van de foto's is best 'grijzig'. Misschien met een andere muurstructuur? Experimenteer er gerust op los, en bekijk later je bergen screens. Zoek de mooiste uit, rest dumpen.

Compositie,
ofwel de plaatsing van je onderwerp ten opzichte van je kader. Zo heb je b.v. bij foto 8 het model helemaal links staan en in het middengedeeldte, daar waar je normaal gezien het eerste kijkt, bevindt zich een heel stuk grijze muur.

Kadering:
wat laat je zien en wat 'snijd' je weg. Foto 9 laat veel van de rozenstruiken zien en het model valt bijna helemaal weg uit het kader. Is dat wat je wil, prima. Maar je zou ook de camera meer kunnen laten zakken.

Camera:
de tabknop gebruiken en de camerastanden. Ik vermoed dat je dat al wel weet. Experimenteer dan ook zoals je b.v. zo mooi in je onderschrift hebt gedaan met de camera heel dichtbij het object.

O ja, en veel doen, 'oefenen', andermans werk bekijken en analyseren (wat is er zo mooi aan en hoe heeft hij/zij dat geflikt).

Hopelijk heb je er wat aan.
Afbeelding
Tutorials in Dutch vind je hier en voor The Long Road klik op de banner
Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: My screens 12/11/2012

Dankjullie :)
@ Franniewee, ik zal vandaag of morgen nieuwe foto's maken waar ik gebruik heb gemaakt van jouw tips.
Mijn instellingen staan al op zijn hoogst maar ik heb nog steeds niet een hele goede kwaliteit. Mijn spel loopt al regelmatig vast dus ik denk dat die mod niet erg verstandig is.

Laatst gewijzigd door Loungefan op do 19 jan 2012, 20:59, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: My screens 12/11/2012

Gewoon wat met je scherm draaien, of dat ding verplaatsen, wel een tip is om er muren omheen te plaatsen zodat je geen schaduwen ziet ;)

Leuke foto's verder (=
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: My screens 12/11/2012

Misschien dat het helpt om er een vloer onder te plaatsen, of desnoods een witte zodat het een beetje bedekt wordt..

Maar ik vind het leuke screens, en mooie sim :)
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: My screens 12/11/2012

Even een nieuwe screen. Ik ga binnenkort een nieuw dagboek beginnen, een 100 Vampire Challenge waar mijn sim 100 vampiers moet creeëren. Ze gaat in hidden springs wonen. Twee foto's van haar:
Afbeelding

Afbeelding
Lijkt jullie dit dagboek leuk?
edit:
nog de banner voor mijn nieuwe dagboek
Afbeelding

Laatst gewijzigd door Loungefan op ma 30 apr 2012, 20:27, 2 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie