Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

63 berichten • Pagina 3 van 4

Gebruikersavatar
Bakie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1269
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 19:23

Re: Daily Find's : Zaterdag 20 Februari 2010

Tadaaa mijn politiebureau :lol

Afbeelding

Het is dus gewoon zo simpel als het er staat.
Je gaat naar stad bewerken, kiest daar een bestaand (in mijn geval) politie bureau uit.
Sloopt 'm. Gaat naar de bouwmodus, hier zie je dan helemaal rechts bij de kelder in de buurt, de openbare kavels staan. *KLIK* Je zoekt het tapijtje voor 'the police station' en klikt er nog niet op!

Want eerst moet je een huisje bouwen. Muurtjes, dakje erop. vlaggetje erbij :razz
Dan zet je er een deur in.
En voor de deur leg je je tapijtje met de groene pijltjes naar voren, dus naar de richting van waaruit je Sims aan komen lopen.
De sim stapt erop, verdwijnt en VOILA! Piece of Cake...oftewel stukje cake! :thumbsup
Gebruikersavatar
Bakie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1269
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 19:23

Re: Daily Find's : Zaterdag 20 Februari 2010

Dat zou volgens de tekst wel moeten werken...maar dat heb ik niet uitgeprobeerd.
Ik denk dat als je m binnen legt, dat hij dan gewoon naar binnen loopt en zo gauw hij op dat tapijtje staat hij alsnog verdwijnt en dus in het gebouw zit.

Dan zou ik dus wel weer de pijltjes naar voren leggen dus dat als hij binnen loopt en rechtdoor naar bij voorbeeld het midden van het gebouw loopt hij vanzelf overheen loopt.
Denk dat het dus ook zou moeten werken als je dat zelfde kleedje bijvoorbeeld boven achter de trap legt. (Met een vakje of 2 ertussen)

Belangrijk is dat je gewoon goed op de pijltjes let!
Gebruikersavatar
Bakie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1269
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 19:23

Re: Daily Find's : Zaterdag 20 Februari 2010

Denk trouwens niet dat het middenin kan.
then place the rug,
inside or ouside, at the door you want to represent your rabbit hole.
Dus denk dat hij dus of buiten voor de deur, of binnen achter de deur moet liggen...
Maar weet het niet zeker. Maar dan alletwee met de groene pijlen naar voren.

En dankje Hiki! Sta ik ook eens met mijn naam op de homepage :laugh
Ik ga nog even uit proberen wat betreft dat met binnen plaatsen..
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Daily Find's : Zaterdag 20 Februari 2010

Deze zitten er dus in en die kun je dus verbouwen:

Rabbit Holes Included:
Book Store
Grocery
Diner
Day Spa
School House
Movie Theatre
City Hall
Newspaper Office (Business & Journalism jobs)
Military Base
Science Center
Sports Stadium
Mausoleum
Hospital
Criminal Hideout
Police Station

vertaling niet nodig denk ik?
Afbeelding
Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Daily Find's : Zaterdag 20 Februari 2010

Ik zat net even de reacties bij deze download na te lezen. Volgens mij moeten we er allemaal nog maar eens mee gaan spelen, want daar wordt o.a. gezegd dat je een gebouw wel van binnen zou kunnen bekijken.

Bakie, als jij het gebouw nog hebt, kun je dan zien of je in het buurtoverzicht de functies van rabbit-holes al ziet, wanneer er zo'n kleedje ligt?

Als dat zo is, denk ik dat het als volgt werkt: je kunt het gebouw gewoon bezoeken en doorlopen. Alleen wanneer je een rabbit-hole functie gebruikt zal je sim naar het kleedje lopen en daarop verdwijnen. Dat zou de moeite van het uitproberen waard zijn.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bakie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1269
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 19:23

Re: Daily Find's : Zaterdag 20 Februari 2010

Heeel relaxed!

Je kan dus ook zo'n vloerkleed boven aan de trap leggen! :biggrin
Ik had alleen eerst de trap tegen de muur gebouwd en dan het kleedje er een stukje achter, maar ook tegen de muur. Dat werkte niet.

Dus nu de trap naar het midden verplaatst en 2 vakjes erachter het kleedje gelegd.
Je moet er volgens mij voor zorgen dat je rondom het kleedje zkr 1 of misschien zelfs 2 open vakjes hebt. Hij liep namelijk naar boven en liep eerst een stukje terug voordat hij richting kleedje liep en toen weer verdween. En ik weer de orde handhaving pop-up zag.
***Uiteraard pijltjes weer richting trap opening gelegd! Zodat hij er meteen goed voorstond!
Al liep hij bij mij wel eerst een stukje terug..maargoed.. HET WERKT! dus ook op andere plekken dan alleen bij de deur!***
@Hiki, nee hij verdwijnt wel gewoon helaas ;)

@WimHuiskamp, ja je kan het dus gewoon bezoeken ;)
Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Daily Find's : Zaterdag 20 Februari 2010

Nee, de sim verdwijnt wel. Dat heeft Bakie al uitgevogeld. Maar in die regel die hij citeert staat 'place the rug inside or outside the door you want to represent your rabbit-hole'. En daar zit hem denk ik de kneep. Als je in het gebouw één kamertje reseveert voor de rabbithole, hoef je enkel het kleedje bij de deur naar dat kamertje te leggen. De rest van het gebouw is dan gewoon toegankelijk. Je ziet daar dan verwacht ik geen werkende sims. Maar je kunt het natuurlijk wel inrichten zoals je het passend vindt. En de buitenkant kan precies die stijl worden die je buurt ook heeft, bijvoorbeeld een oud vakwerkhuis in een Tirools ogend dorpje als gemeentehuis, bibliotheek, politiebureau of wat dan ook.

Ik zie, dat Bakie mijn vermoedens bevestigd.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bakie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1269
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 19:23

Re: Daily Find's : Zaterdag 20 Februari 2010

Je moet die packages plaatsen in de map waar je normaal gesproken ook de packages plaats.
Dus in de Sims 3 map onder Mods/Packages.

Als je die nog niet hebt moet jeHIEReven kijken.

@Wim,

Het Kleedje hoeft niet percee bij een deur te liggen dus. Kan ook gewoon in het midden van een kamer. Als de pijltjes dan maar richting de deur liggen. (Of richting de kant waar je sims vandaan komt gelopen) Kan dus net zo goed midden in de achtertuin zijn ;)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie