hoofdstuk 2
Door Lisette (Serena's moeder)
Na die uitbarsting van net tegen Serena moet ik me even ergens anders mee bezig houden. Morgen heb ik een belangrijk optreden en dat laat ik niet door dat rot kind verpesten. Hoe kan het toch dat ze zo is geworden, vroeger was ze zo perfect maar nu is ze gewoon een dikke domme koe geworden.
Misschien moet ik haar maar naar een militere school sturen...
Vandaag heb ik ook nog een fotoshoot op het strand, met Emanuel. Sinds de dood van Jesper(Serena's vader) ben ik nog niet eerder verliefd geweest. Maar het kan niet Emanuel en ik hebben een strikt zakelijke relatie.

De fotograaf liet ons in allerlei ongemakkelijke posities poseren.
Hij vind dat we intiemer moeten worden maar ik ben eigenlijk bang dat Emanuel er verkeerde gedachtes bij krijgt...

Stiekem vind ik het heel fijn om zo dicht bij Emanuel te kunnen zijn maar het is gewoon fout ik zou zoveel mensen er pijn mee doen..

Ik was er echt niet bij met mijn gedachten bij de fotoshoot, ik dacht de hele tijd aan Emanuel en de mooie dingen van hem..

Maar Serena zou het helemaal verpesten zodra Emanuel bij ons thuis zo komen zou hij denken dat Serena niet goed in d'r hoofd is ofzo.. En zodra hij haar zag eten zou hij waarschijnlijk walgen van haar net als ik.

En ik maar denken dat speeltoestellen alleen voor kinderen leuk zijn haha

.

We moeten doen alsof we een jong verliefd stelletje zijn,, ooit op een dag *zucht*.

Maar wat zouden de roddelbladen wel niet denken.. Haar man nog niet eens één jaar dood en gaat nu al op zoek naar een andere man.

EINDELIJK DE LAATSTE FOTO ben er helemaal klaar mee voor vandaag ik wil naar huis en wil gaan slapen.
Door Serena.
Mam gaat vandaag naar een fotoshoot dus ik heb het hele huis voor mij alleen, ik ga niet naar school zodat ik nog wat meer op pro ana sites kan kijken. Het zijn zulke perfecte mensen ik stop niet eerder voordat ik ook zo ben. Al die mensen zeggen dat je wel een beetje moet eten maar de eerste drie dagen wil ik helemaal niks eten, alleen water drinken.
Ik trok zo weinig mogelijk kleren aan en ga op de weegschaal staan.

67 KILO??!!! Hoe kan dat? Ik heb gister nog keihard gesport, niks gegeten zelfs net heb ik nog even gesport en ik ben gewoon aangekomen?! Wat is dat voor vage zooi.
Maar ik weet wat met te doen staat(ik heb geen foto's te pijnlijk

) ik loop naar de wc steek mijn vinger diep in mijn keel maar er komt niks uit. ^*#$%@#$^&U* Het moet lukken! Ik loop naar mijn kamer pak een potlood en stop die in me keel. KOM OP ZWAKKELING JE KAN HET WEL. Schreeuwt de stem van Ana in mijn hoofd. ALS JE HET NU NIET DOET WORDT JE NOOIT PERFECT! JIJ DIKKE LELIJKE KOE! Mijn eten van de afgelopen twee dagen kwam eruit. Gatver wat voel ik me vies, ik hoop dat het niet vaker hoeft te gebeuren..
Ik laat me rustig op de bank zakken eigenlijk moet ik nu sporten maar het kan gewoon niet.
Shimmie is de enige die ik kan vertrouwen dus ik vertel het hele kotsavontuur aan haar. Zelfs zij lijkt niet geïntreseerd en loopt weg. Dan breekt er iets in me ik loop naar de keuken en pak een bak ijs.

Gulzig begin ik de inhoud naar binnen te werken. Hmm dat ik die lekkere koude smaak ooit zou missen..

"SERENA! VAN JOU HAD IK WEL BETER VERWACHT! IK LAAT JE ÉÉN DAG THUS EN JIJ GAAT SPIJBELEN OM IJS TE KUNNEN ETEN?! HIER HEBBEN WE HET GISTER AVOND TOCH NOG OVER GEHAD ZO WORDT JE NOOIT PERFECT!" Shit mam is eerder thuis dan normaal. Met een rood hoofd leg ik de lepel neer en ga naar bed.

Ik hoor de stem van Ana in mijn hoofd. MORGEN GA JIJ ZO HARD SPORTEN DAT JE GEWOON MOET KOTSEN VAN AL DAT SPORTEN EN JIJ GAAT WETEN DAT JIJ GEGETEN HEB, MORGEN ZODRA JE MOEDER WEG IS LOOP JE NAAR DE KEUKEN PAK EEN MES EN SNIJ JIJ JE ARMEN HELEMAAL OPEN EN ALS JE HET NIET DOET ZAL JIJ NOOIT PERFECT WORDEN EN IK ZOU JE NOOIT MEER HELPEN!!
einde

laat weten wat je ervan vind EN of Emanuel wel of niet de vriend van lisette moet worden
xx
p.s morgen weer update??