Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

484 berichten • Pagina 8 van 25

AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: De Sims 3 Marathon - Uitdaging & Screens topic OPDR 3 on

Mijn Simself is nu een Manus ! Level 3 in film carriere, ze gaat niet echt snel vooruit moet ik zeggen. (veel feesten helpt niet bij haar carrière) Maar wanneer mijn Sim thuis is, wilt ze wel het beste voor haar katten.. En omdat Perry enorm stonk naar de vis van gisteravond, besloot ze hem in bad te doen.. Maar dat liep niet goed af.

Afbeelding

Met Perry en Bella liep het daar in tegen wel goed af :wub Bella verwacht namelijk een kitten!!! :wub

Afbeelding

Perry voelt zich de baas!

Afbeelding

Bella is moe..

Afbeelding

En Angelica gaat naar de sport school om een mooi filmsterren figuur te krijgen!

Afbeelding
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand

^^ Hmm.. Ik heb dezelfde foto voor die uitdaging. Ik zoek wel even iets anders. :)
Na lang prutsen heb ik maar een nieuw huisje gebouwd, in Sunset Valley deze keer, want ik wil natuurlijk niet opgeven! Deze keer doe ik waarschijnlijk een adoptecy.

Afbeelding
'Dit is mijn nieuwe huisje, ik kan weer van voor af aan beginnen. Heb ik voor niets al die mannen het bed in gesleurd, want deze keer hoef ik niemand het bed in de sleuren.'
Afbeelding
'Dit is mijn keuken. Tja, ik was toch meer gediend van die luxe koelkast, hoor.'
Afbeelding
'Hier nog een preutse woonkamer. Hier komt toch geen mens naar binnen..'
Afbeelding
'En Jubel moet blijkbaar nog erg aan mij wennen. Hij stonk een uur in de wind, zelfs het huis van Assepoester rook nog beter! Maar hij wilde niet in bad, stomme kat.'
Afbeelding
'En dan breekt ook nog eens de brand uit in mijn keuken. Mag ik het zelf gaan blussen! De brandweer is al onderweg.'
Afbeelding
'Nog voor de brandweer er was had ik het vuur al gedoofd, wat ben ik toch ook een held.'

Voor de derde uitdaging!
Afbeelding
Hij zorgt voor zijn eigen special effects.

Laatst gewijzigd door Anna op wo 28 dec 2011, 16:06, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

trouwens ik en Bartmans7 zijn nog als enige 2 over om 11:30 en hij heeft volgens zijn weten 60 minuten puze gehad en ikke 10 en we stoppen tegelijk, wat dan? als bartmans neit wil vertellen hoeveel pauze's.dit is misschien neit zo'n hele goede uitleg maar stel nou iemand neemt 2 uur pauze en iemand niet...
Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Na 3 uur spelen:
Afbeelding
Een beetje onhandige werktijden heeft Kyle wel, nu hij heeft besloten om een groot politicus te worden moet hij vroeg zijn nestje uit en dat terwijl Luna met haar muzikale insteek lekker uit kan slapen.

Afbeelding
Ondertussen ontwikkelt Fur zich tot een ware bandiet die op de bank slaapt en het woord respect voor meubels niet in zijn woordenboek kent.

Uitdaging 3:
Afbeelding
En dat in tegenstelling tot Tail die behalve een attitude waar Luna nog aan moet werken zich braaf als circushondje laat gebruiken!
Afbeelding
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

deetui schreef:trouwens ik en Bartmans7 zijn nog als enige 2 over om 11:30 en hij heeft volgens zijn weten 60 minuten puze gehad en ikke 10 en we stoppen tegelijk, wat dan? als bartmans neit wil vertellen hoeveel pauze's.dit is misschien neit zo'n hele goede uitleg maar stel nou iemand neemt 2 uur pauze en iemand niet...

Als je gaat avond eten en even tv gaat kijken, dan is het een grote pauze. Als je langer dan anderhalf uur weg bent, telt het niet meer en doe je automatisch niet meer mee. Plas pauzes heof je niet te melden. Hoeven we allemaal niet te weten ;) Plus iedereen in dit topic speelt nog , dus jullie zijn niet als enige twee over,
bartmans7
Snackventer Snackventer

deetui schreef:trouwens ik en Bartmans7 zijn nog als enige 2 over om 11:30 en hij heeft volgens zijn weten 60 minuten puze gehad en ikke 10 en we stoppen tegelijk, wat dan? als bartmans neit wil vertellen hoeveel pauze's.dit is misschien neit zo'n hele goede uitleg maar stel nou iemand neemt 2 uur pauze en iemand niet...
wij heben 5 minuten paze gehad toen zijn om chips geweest en vorde rest eten we hier XD
ik zeg het je
Afbeelding
let it sim, let is sim, let it sim

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie