Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

484 berichten • Pagina 7 van 25

Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Re: De Sims 3 Marathon - Uitdaging & Screens topic OPDR 2 on

Verhaal (na 2 uur simmen want ik ben later begonnen en heb eerst een uur gebouwd):

Meet the Ryles! Of eigenlijk Kyle Ryles en Luna Veridiovix, de samenwonende einzelgänger en het feestbeest. Als dat maar goed gaat...

Afbeelding
Eerste kerstdag, geen kerstboom want die was te duur (na het bouwen van hun huis stonden er nog welgeteld tien Simoleons op de bankrekening, oeps...) en om dezelfde reden is het uitgebreide kerstdiner met Luna's ouders ook gecanceld. Dus, gezellig samen op de bank, maar hoe...

Afbeelding
Afbeelding
Omdat Luna graag in de keuken staat maakt ze Kyle zijn lievelingsmaaltje terwijl hij druk is met het vertroetelen van Fur. Of Tail? Nogal lastig als je twee hondjes hebt die als twee druppels water op elkaar lijken.

Afbeelding
En hoe de avond eindigde? De sterren zijn de enige die het weten. Maar misschien beloofd dit wel een kerst met een klein kotertje volgend jaar?
Afbeelding
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Uitdaging drie:

Adopteer een dier!

Elke Sim vindt het leuk om een huisdier te hebben. Dat is dus ook de volgende uitdaging: Koop een schattig diertje voor jouw familie. Pas het huis een beetje aan, zodat de viervoeter ook een slaapplaatsje krijgt en kan eten uit zijn bak. Het is niet de bedoeling om een vogel o.i.d. te kopen (natuurlijk kan je dat extra doen) maar een hond, kat of paard.

Maak een grappige foto van jouw huisdier die een kunstje doet, in het water zwemt of iets anders leuks en post die in dit topic!
suspicious:3
Mest analist Mest analist

Afbeelding
Nou, na die meesterklas zag Quista een hele beroemde ster voor het theater gitaar spelen, meteen stapte ze op hem af, en vroeg om een handtekening.
Maar daar bleef het niet bij, ze probeerde ook op hem indruk te maken, en raad eens, sterren niveau 2, en, goede vrienden met hem..

Afbeelding
Eerst praatten we over koetjes en kalfjes, en toen over romantiek, maar uiteindelijk viel hij in slaap, was Quista zo saai?

Afbeelding
Toen ze weer thuis was, na weer een lang gesprek,, dook ze eerst het bed in, maar daarna schoof ze achter de piano, ze wilde namelijk wel eens toepassen wat ze die dag ervoor had geleerd.

Afbeelding
En ja hoor, er werd weer gebeld, ze wilden namelijk een beroemd iemand hebben dansen in een club, nou Quista dacht, oké ik ga.. Daarvoor stonden er uitsmijters, ik slikte, maar ze herkenden me, en ik kwam er zonder kleerscheuren naar binnen. Maar, er was niemand, niet op de eerste, en niet op de tweede verdieping, ik was teleurgesteld. Maar ze ging wel dansen, en bellen blazen :3

@nieuwe opdracht, ik heb geen beestenbende.. ;0

Laatst gewijzigd door suspicious:3 op wo 28 dec 2011, 15:28, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Lisa is de naam

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie