Gert heeft goed zijn best gedaan en heeft promotie gemaakt!(niveau 4 Zaken)
Om dat te vieren gaat hij met een collega gezellig een avondje naar de bar om iets te drinken en spellen te spelen.
Verhaal (na 2 uur simmen want ik ben later begonnen en heb eerst een uur gebouwd):
Meet the Ryles! Of eigenlijk Kyle Ryles en Luna Veridiovix, de samenwonende einzelgänger en het feestbeest. Als dat maar goed gaat...
Eerste kerstdag, geen kerstboom want die was te duur (na het bouwen van hun huis stonden er nog welgeteld tien Simoleons op de bankrekening, oeps...) en om dezelfde reden is het uitgebreide kerstdiner met Luna's ouders ook gecanceld. Dus, gezellig samen op de bank, maar hoe...
Omdat Luna graag in de keuken staat maakt ze Kyle zijn lievelingsmaaltje terwijl hij druk is met het vertroetelen van Fur. Of Tail? Nogal lastig als je twee hondjes hebt die als twee druppels water op elkaar lijken.
En hoe de avond eindigde? De sterren zijn de enige die het weten. Maar misschien beloofd dit wel een kerst met een klein kotertje volgend jaar?
Goed dit is mijn laatste update, ik wil stoppen, want mijn sims valt veel teveel uit om het leuk te houden. Ik vind bijna 5 uur toch een beste prestatie .
Hoe het er bij mij voorstaat na zo'n 5 uurtjes simmen:
Ik heb een nieuwe huisgenoot! Ze heet Jessalyn en stiekem vind ik haar erg knap, maar dat ga ik haar natuurlijk niet vertellen. Anders kan het knap beschamend worden...
Nog een fotootje van m'n nieuwe liefde
Elke Sim vindt het leuk om een huisdier te hebben. Dat is dus ook de volgende uitdaging: Koop een schattig diertje voor jouw familie. Pas het huis een beetje aan, zodat de viervoeter ook een slaapplaatsje krijgt en kan eten uit zijn bak. Het is niet de bedoeling om een vogel o.i.d. te kopen (natuurlijk kan je dat extra doen) maar een hond, kat of paard.
Maak een grappige foto van jouw huisdier die een kunstje doet, in het water zwemt of iets anders leuks en post die in dit topic!
Nou, na die meesterklas zag Quista een hele beroemde ster voor het theater gitaar spelen, meteen stapte ze op hem af, en vroeg om een handtekening.
Maar daar bleef het niet bij, ze probeerde ook op hem indruk te maken, en raad eens, sterren niveau 2, en, goede vrienden met hem..
Eerst praatten we over koetjes en kalfjes, en toen over romantiek, maar uiteindelijk viel hij in slaap, was Quista zo saai?
Toen ze weer thuis was, na weer een lang gesprek,, dook ze eerst het bed in, maar daarna schoof ze achter de piano, ze wilde namelijk wel eens toepassen wat ze die dag ervoor had geleerd.
En ja hoor, er werd weer gebeld, ze wilden namelijk een beroemd iemand hebben dansen in een club, nou Quista dacht, oké ik ga.. Daarvoor stonden er uitsmijters, ik slikte, maar ze herkenden me, en ik kwam er zonder kleerscheuren naar binnen. Maar, er was niemand, niet op de eerste, en niet op de tweede verdieping, ik was teleurgesteld. Maar ze ging wel dansen, en bellen blazen :3
@nieuwe opdracht, ik heb geen beestenbende.. ;0
Laatst gewijzigd door suspicious:3 op wo 28 dec 2011, 15:28, 1 keer totaal gewijzigd.