Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2155 berichten • Pagina 97 van 108

Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Het Grote MeidenTopic

ikwilplateauschoenen. ;3
maar ik ben nog jong, en dat blegh, haat ik. :c

ik zit zo in de knoop over mijn stijl. :c
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand

Ik draag niet echt iets speciaals met kerst..
Als jullie me kenden, zouden jullie me echt met ongeloof aanstaren als
ik een jurk draag of hakken aan heb xD
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Evannahsue
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Jugh ik heb echt een vrouwendag. Ik voel me moddervet. Niets staat leuk..en ik zit nu vet chagerijnig te wezen omdat we zo weg gaan..en daar zitten twee kei dunne meisjes.
Ik wil terug mn bed in kruipen!
Liza

ik moet een ander imago hebben hier op het forum, ik kom soms namelijk over als een bitch. ;c
maar, hoe doe ik dat? ;c
Emma

Misschien moet je gewoon jezelf zijn? Ik wil (weer) niet bot doen maar je gedraagt je de laatste tijd een beetje trutterig. Als je nou eens stopt met heel veel over je stijl praten zou je misschien minder als een bitch overkomen, Jij bent jij. je bent niet je stijl. Okay?
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Emma heeft gelijk Liza o: Je moet je niet zo'n zorgen maken om je stijl. Draag gewoon wat jij leuk vind. Doe gewoon wat jij leuk vind. Zeg waarvan jij vindt dat gezegd moet worden. Mensen moeten je gewoon nemen zoals jij bent, en als ze dat niet willen, is dat jammer voor hun en niet voor jou. Ennehm, maybe minder zeuren over dingen zou ook een oplossing zijn voor je minder-bitchy-imago ofzo? o: (Just suggestions, dunno whether you do that or not)
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Liza

dankjeeweell. ;33

maar aan dat minder zeuren moet ik werken, aangezien mijn leven een puinhoop is.. ;c
(allemaal te maken met mijn ouders & hun scheiding enz..)

En, opschool gaat echt alles (...) maar ook weer niet.. het is net alsof ik in een achtbaan zit, heuveltje op, heuveltje af.. en als ik in real mezelf ben, zit ik constant te huilen, dus kan ik dan beter stoer doen in de klas? Of mezelf zijn en constant huilen?

V njah, dat gaat zegmaar moeilijk, dat tussen in, want ik ben de laatste tijd gwn heel emotioneel omdat mijn ouders dus vaak ruzie hebben, en op school kan ik dat allemaal niet vergeten, en stoerdoen is dan de enige optie en alles wegslikken..

Laatst gewijzigd door Liza op wo 28 dec 2011, 19:26, 1 keer totaal gewijzigd.

xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Ahw, Liz, ik had eerder (best een tijd geleden al hoor, phieuw) precies hetzelfde o;
Ik deed net als jou, soms zat ik gewoon heel stil in de klas zonder iets tegen iemand te zeggen en dan huilde ik gewoon zonder dat iemand het zag, of ik was juist heel hyper en probeerde heel vrolijk te zijn.
Maar dat werkt niet Lisa, uiteindelijk word je er zelf de dupe van o; (misschien dat mensen mijn tweets lezen, nu snap je 't)
Afbeelding
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

Oke H&M is echt gemeen. Ik heb half november een broek besteld en zou eind deze maand komen. (Al erg laat, maar oké).. Is hij daarna verschoven naar de eerste week van januari, en nu naar de tweede week o.0! PLUS ik heb de broek bij de uitverkoop gezien voor 20 euro , JA op de site! , scheelt toch weer 30 euro o.0! Dus ik heb gemaild naar de H&M! Krijg ik terug: Ja we kunnen de broek niet cancelen en opnieuw bestellen anders had u de korting wel... Ik had zoiets van: Goh, als het in mijn maat was geweest had ik het ook gecanceld en opnieuw besteld. Dus dat vind ik echt rude! Maar van de zomer had ik ook al z'n akkefietje.. Precies hetzelfde verhaal, broek die ik had besteld was in de uitverkoop en duurde vet lang.. Maar toen kreeg ik korting omdat het zo lang duurde, en de prijs van de broek werd uit eindeiljk als nog verlaagd.. Des noods doen ze er een aparte accept giro bij ofzo...

Mja nu heb ik nog een broek besteld, die is volgens mij nieuw in de collectie.. En die komt als het goed is in de eerste week van januari. T is me toch wat met H&M telkens.

--

En liza, gewoon je zelf zijn. Je hoeft niet te gaan zitten janken de hele dag door op school, want je weet zelf ook dat dat best overdreven is. Ja dit klinkt heel hard, maar er zijn duizenden kinderen met het probleem dat hun ouders scheiden.. Misschien moet je zo denken en misschien professionele hulp zoeken als je er met niemand over durft te praten?
Liza

jah, ik ga waarschijnlijk binnenkortnaar de psych, want het word een beetje te erg.. ik zal maar niet meer dingen vertellen, want hetis echt erg.. ;$$
& waarschijnlijk kom ik er nooit van af want het zit in de familie, en ik heb het opgezocht, en het blijkt dat het dus in de genen zit.. achjaahh.. ik word wel gwn een vrolijke meid, hopelijk. :D

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie