Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Geloof jij dat Tina de stalker is van Leyla?

Ja!
3
33%
Ik heb geen idee...
0
Geen stemmen
Nee, het moet iemand anders zijn.
6
67%
Totaal aantal stemmen: 9

765 berichten • Pagina 24 van 39

lam6
Man met de buit Man met de buit

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels.

Afbeelding

Afbeelding
"Mam, waarom horen we een tijdje niets meer van pa?" vroeg Marky.
"Ik weet het niet, hij zal het wel druk hebben." Gina kwam bij hem zitten op de bank.

Afbeelding
"Maar het is al een week zo. Het duurt lang..." zei Marky.
"Dat valt wel mee, je zult zien dat die de komende week contact opneemt. Hij is jullie heus niet vergeten." zei Gina.
Marky twijfelde...Hij had er geen goed gevoel over.
"Maak je geen zorgen, Marky. Hij komt wel weer boven water."

Afbeelding
Later die avond kwam David naar beneden.
"Ik ga met Tina de stad in, ik ben vannacht weer thuis." zei David.
"Het gaat lekker goed tussen jou en Tina, hé?" vroeg Gina.
David knikte.
"Heb je dan helemaal geen contact meer met Leyla?" vroeg Gina.
"Mam, hou er over op. Leyla is verleden tijd, ik ben nu stapel op Tina." zei David een beetje boos.
"Kom eens zitten, we moeten praten." stelde Gina voor.

Afbeelding
David kwam erbij zitten.
"Wees nou eens eerlijk, wat zie jij in die Tina? Wat heeft zij wat Leyla niet heeft?" vroeg Gina.
"Mam, gewoon...zucht. Ik kan toch verliefd zijn?" zei David.
"Dat moet je niet aan mij vragen, maar zelf zeker weten. Ik blijf vinden dat het dom was om Leyla te laten lopen. Zo meisje vind je niet gauw meer, en ze is sowieso honderd keer mooier dan Tina." vertelde Gina.
"Dat is dan JOUW mening, Tina en ik horen bij elkaar of je dat nou leuk vind of niet." zei David.

Afbeelding
De volgende dag zaten Julia en Shanna met elkaar te praten in de woonkamer.
Julia vertelde haar moeder over de droom die ze had, over Jessica. Shanna werd er aardig stil van...
"Geloof jij in geesten?" vroeg Julia aan haar moeder.
"Ik zal het niet weten, altijd wel gedacht dat er meer was. Maarja als het je eigen kind is, is het toch wel anders..." zei Shanna.

Afbeelding
Shanna werd emotioneel en ging opstaan. Julia liep haar achterna en gaf haar een knuffel. Ze ging haar moeder troosten.
"Mam, het is goed. Jessica heeft rust gevonden." zei Julia.

Afbeelding
Shurlien zat af te luisteren in de kamer er naast. Ze moest stiekem lachen erom.
"Haha, zijn ze nou helemaal gek geworden?"

Afbeelding
Leyla's restaurantje is geopend. En wie is haar eerste klant: Tina.
Tina had alleen zelf niet door dat dit restaurantje van Leyla was. Leyla zag haar zitten aan de tafel. Ze vond het een goed moment om even bij te praten met Tina.

Afbeelding
"Goedeavond, wilt u wat bestellen?" vroeg Leyla.
"Haha, zelfs als zogenaamde ober kan je niets." zei Tina grof. Leyla moest al bijna lachen. Tina ging opstaan en recht tegenover Leyla staan.
"Wat moet je nou?" vroeg Tina.
"Dit is mijn zaak, Tina. Ik zal maar netjes zijn anders trap ik jou eruit. Ik moet geen brutale blondjes over de vloer." vertelde Leyla.
Tina wist niet wat ze hoorde...

----------
Komende weekend nieuwe update!
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Ik vind David leuker met Leyla.. Achjaa, we zullen zien x3
En ook met Hans ;o
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
lam6

Ja het gaat spannend worden de komende tijd.
De cliffhanger komt er bijna aan. Kwa foto's ben ik daar al bijna. Het beloofd heftig te worden, met een terugkeer van een oude bekende. Wie dat is hou ik geheim, mogen jullie zelf bedenken.
Die ene is er al een tijd uit.
lam6

Afbeelding

Afbeelding
"Joh, maak de kat maar wijs dat dit tent van jou is." zei Tina kwaad.
"Ga maar uitzoeken, je zult zien dat het op mijn naam staat." zei Leyla tegen Tina. Tina begon kwader te worden.
"Gemene trut, je denkt dat je beter bent dan mij nu. Maar ooit krijg ik ook een eigen zaak, en dan zal ik bewijzen dat ik beter ben dan jij!"

Afbeelding
Op dat moment kwam David binnen. Die had met Tina hier afgesproken. Hij was verbaasd om Leyla te zien.
"Leyla, wat doe jij hier?" vroeg David.
"Ze zegt dat deze zaak van haar is, nou geloof haar maar niet hoor!" zei Tina. David leek echter onder de indruk te zijn, en daar schrok Tina van.

Afbeelding
De coach van Leyla kwam erbij.
"Gaat alles goed hier?" vroeg hij. Tina liep direct weg. David ging haar volgen.
Ze keek nog boos om naar Leyla. Ze kon het maar niet hebben dat zij de eigenaar was van het restaurant. En al helemaal niet dat David dat interessant vind.

Afbeelding
Later die avond kwam ze boos thuis. Priya ging ondertussen met Lars oefenen om te lopen.
"Wat een trut! Mijn hele avond is verpest door dat mens!" klaagde Tina terwijl ze binnen kwam lopen.
"Zeg, wil jij niet zulk grof taal gebruiken in de buurt van Lars!" zei Priya.

Afbeelding
Tina vertelde alles aan Priya wat haar was overkomen vanavond.
"Ach, je moet je niet zo aanstellen. Jij doet ook de hele dag niks, alleen maar uitgaan met je vriendje. Je zal toch moeten werken of wat voor jezelf beginnen." zei Priya.
Tina had alleen geen idee wat ze moest doen.

Afbeelding
Rudy zat in het vakantiehuisje zichzelf te verwarmen. Samuel was toen aan het douchen. Op dat moment werd er aan de deur geklopt.

Afbeelding
"Roos, dat is lang geleden!" zei Rudy toen hij de deur open deed.
"Sorry dat ik niet eerder kon komen, ik had het druk met alle kamers schoonmaken." zei Roos.
"Maakt niet uit, hoe gaat het met je?" vroeg Rudy.

Afbeelding
"Ik moet zoveel kamers schoonmaken. Ik vind het werk hier echt niets meer aan. Daarom ben ik blij dat jij er bent." zei Roos.
Rudy moest lachen.
"Ja, de tijden waren vroeger veel beter. Hoe gaat het met je ouders?" vroeg Rudy.
"Gaat, ze zijn steeds op reis."

Afbeelding
Samuel had zich al omgekleed en hoorde ze buiten praten. Hij zag ze via het raam buiten staan.

Afbeelding
Roos wilde Rudy een knuffel geven, omdat ze hem zo erg had gemist.
Op dat moment kwam Samuel naar buiten.
"Zo, pardon...mag ik even?" vroeg hij geirriteerd.

Afbeelding
Roos besefte dat ze weer moest gaan werken.
"Ik moet weer werken, ik spreek je nog weer, Rudy!" zei Roos. Ze dufte niet naar Samuel te kijken die erbij stond.
Verdomme, er is inderdaad iemand bij hem, dacht Roos terwijl ze wegliep.
Samuel keek haar na, wat een rare meisje is dat...

-----------
Binnenkort een nieuwe update!
Simsfreak

Awh, blauwtje x3
Achjaa, ik vind het wel zielig voor Roos :l
En ik vind nog steeds dat Leyla beter is dan Tina ;3
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
lam6

Afbeelding

Afbeelding
Gina was bij Uzlem op bezoek. Ze vroeg naar Hans.
"Hij neemt helemaal geen contact meer op met zijn kinderen. Weet jij waar die heen is of doet?" vroeg Gina.
"Ja, eh...hij is op een soort vakantie met zijn collega's naar Engeland." antwoordde Uzlem. Ze wist wel beter, maar wilde het niet vertellen.

Afbeelding
"Wat voor werk doet die dan? Hij ging nooit op reis met zijn werk." zei Gina die het een beetje vreemd vond.
"Ja, toch is het zo. Ik weet ook niet wanneer die terug komt." zei Uzlem. Gina vond het maar vreemd allemaal.

Afbeelding
Gina keek een beetje verward. Ze kon het aan de ene kant niet goed begrijpen allemaal.
"Als hij zal gaan, dan zal die toch wel even aan mij laten weten? De kinderen zochten naar hem." zei Gina.
"Ja, sorry. Kan er ook weinig aandoen, het zijn de kinderen van hem, en dus niet van mij." vertelde Uzlem.
"Toch blijft het raar, maargoed. Hij zal wel spoedig terug komen."

Afbeelding
Mariska en Kim gingen samen de stad in om een mooie trouwjurk te zoeken voor Kim.
"Zal ik in het wit gaan, of blauw?" vroeg Kim.
"Wat jij het beste vind, ik vind wit nog altijd het mooist." zei Mariska.

Afbeelding
Mariska kwam bij de kassa Julia tegen. Ze gaven elkaar een kus als begroeting.
"Hoe gaat het nou met mijn schoondochter?" vroeg Mariska.
"Ja, het gaat goed. Beter dan de afgelopen tijd." zei Julia. Samen gingen ze wat bij praten terwijl Kim een jurk ging passen.

Afbeelding
Een paar minuten later kwam Kim terug.
"Oh, had je het al gehoord? Kim en Jackson gaan ook trouwen!" zei Mariska. Julia was blij voor ze.
"Van harte gefeliciteerd!" zei Julia. Ze keek op de klok en zag dat ze naar Leyla moest gaan.
"Ik ga nu, Leyla heeft vandaag begeleiding gehad van haar coach en ze vroeg of ik langs kwam." zei Julia. Ze vertelde dat Leyla een eigen zaak had.
"Wat goed van haar, wens haar maar veel succes van mij!" zei Mariska.
Toen Julia wegliep ging Kim zeggen dat ze voor een witte jurk had gekozen.

Afbeelding
"Dus, Casper. Als er klanten binnen komen moet je ze direct begeleiden naar hun tafel?" vroeg Leyla.
Casper, die de coach was, ging Leyla het juiste antwoord vertellen.
"Nee, zodra ze gemeld hebben bij de balie dan kun je ze door laten verwijzen. Want als ze binnen komen dan kunnen ze nog ervoor kiezen om weg te gaan." zei Casper.
De twee hadden een leerzame middag.

Afbeelding
Toen Julia eindelijk aankwam, zag ze de twee samen staan.
Julia vond het een prachtige zaak, maar wat nog het meest opvallend was, was dat Leyla het wel heel erg goed kon vinden met haar coach.
"Oh, mijn vriendin is aangekomen. Ik kom zo bij je terug, Casper." zei Leyla.
"Neem de tijd, we beginnen over een kwartier weer." zei Casper.

Afbeelding
Leyla kwam bij Julia aan.
"Zozo, wat moest dat voorstellen?" vroeg Julia.
"Wat bedoel je?" vroeg Leyla nieuwsgierig.
"Ik zag wel hoe je naar dat blonde stuk keek." zei Julia. Leyla begreep meteen waar Julia aan dacht.
"Dat is mijn coach, joh! Natuurlijk moeten we wel aardig doen tegen elkaar, ik kan van hem een hoop leren." zei Leyla.
"Ik ken je langer dan vandaag, Leyla. Volgens mij vind je hem leuk." zei Julia om Leyla te plagen.
"Nee, we vinden elkaar gewoon aardig, meer echt niet!"

--------------
Morgen een nieuwe update!
lam6

Afbeelding

Afbeelding
"Heb je zin om vandaag wat gezelligs te doen?" vroeg Alex aan Marky.
"Wat dan?" vroeg Marky.
"Nou, misschien met Mike en Rik even de stad in gaan?" Marky had daar helemaal geen zin in.
"Nee, ik mag ze niet, vooral Rik niet." Alex begreep er niets van.
"Wat is dat toch tussen jullie? Oké, jullie zijn allebei verschillend maar dat neemt toch niet weg om gewoon met elkaar om te gaan?"

Afbeelding
Marky keek de andere kant op.
"Ik mis pap gewoon, hij is naar Engeland gegaan zei mam." zei Marky.
"Oké, ik weet het goed gemaakt. Wij gaan samen een ijsje eten bij de salon, vind je dat goed?" vroeg Alex.
"Dat klinkt naar meer." zei Marky.
Samen gingen ze op pad.

Afbeelding
Een halfuur later kwam David met Tina thuis.
"Je weet zeker dat niemand thuis is?" vroeg Tina. David en Tina hadden afgesproken om te gaan vrijen op de bank.
"Nee, iedereen is nu de deur uit." zei David.

Afbeelding
Tina kwam bij David zitten.
"Zeg, David. Je vind die Leyla toch nou niet aantrekkelijker omdat ze een zaak heeft?" vroeg Tina.
"Waarom vraag je dat?" David kon haar niet volgen.
"Nou de manier hoe je naar haar keek. Zulke mooie blikken moet je alleen maar naar mij richten, hoor! Ik ben je vriendin." vertelde Tina.
"Deed ik dat dan? Nou, misschien had ik aan je gedroomd. Dan kijk ik vaker naar meisjes met zulke blikken."

Afbeelding
"Wat ben je toch weer een lekkerding!" zei Tina. Ze trok David helemaal op zich. De twee begonnen te vrijen.
Jezus! Je stinkt uit je bek, dacht Tina terwijl ze ging zoenen met David.

Afbeelding
Shanna kwam naar beneden en zag dat Shurlien in de woonkamer zat.
"Zo, je houdt het wel uit hier, hé?" vroeg Shanna.
"Ja, ik vermaak mij prima!" zei Shurlien.

Afbeelding
Terwijl Shanna dichterbij kwam ging Shurlien opstaan.
"Waarom logeer je nou echt hier? Waarom zoek je geen huis voor jezelf?" vroeg Shanna.
"Jij wilt mij weg hebben, hé. Ik heb een vader hier in huis die ik te lang heb moeten missen." zei Shurlien.
"Ik geloof niet dat dat de enige reden is, je bent op iets uit en ik weet niet wat." zei Shanna die Shurlien helemaal niet vertrouwde.
"Dat is dan jouw probleem, omaatje."

Afbeelding
"Ik wil dat jij mij met respect ga behandelen, jongedame! Dit gedrag kan echt niet in huis!" zei Shanna kwaad.
"Niemand heeft last van mij behalve jij. Dan ligt het probleem dus echt bij jou, Shanna. Ik ga voor NIEMAND uit de weg, en zeker niet voor jou." Shanna begon nog kwader te worden.
"Ik ben nog samen met Eric altijd de baas hier in dit huis." zei Shanna.
"En ik ben zijn dochter! Ik zal het je nooit vergeven wat jij mijn moeder hebt aangedaan vroeger." zei Shurlien.
"Jouw moeder was gek, Shurlien! Je was nog maar een baby."

Afbeelding
Shurlien kon er niet meer tegen, vooral toen ze hoorde dat Shanna zei dat Shurlien's moeder gek was.
Ze gaf een harde klap aan Shanna.
"Jij bitch!" zei Shurlien kwaad.

---------------------
Vanavond weer een update!
lam6

Afbeelding

Afbeelding
"Jij...jij bent echt niet goed in je hoofd!" zei Shanna geschrokken.
"Inderdaad, dus ik zal maar een beetje normaal doen als ik jou was." zei Shurlien op een gemene toon.
"Denk maar niet dat jij hiermee weg komt!" zei Shanna kwaad.

Afbeelding
Shanna liep bij Shurlien vandaan.
"Wacht maar tot ik het Eric heb verteld, dan zwaait er wat voor jou!" riep Shanna.
"Als jij mij uit huis zet ben jij nog lang niet jarig, ouwe!" riep Shurlien.

Afbeelding
In de avond kwamen Priya en Wax op bezoek bij Jackson. Wax hoopte dat hij Jackson van gedachten kon veranderen om niet met Kim te gaan trouwen.

Afbeelding
Wax en Jackson liepen naar een andere kamer.
"Ik moet Jackson even onder vier ogen spreken, ik ben straks terug." zei Wax tegen Priya.
Priya bleef alleen met Kim achter.
"Waar gaan ze het over hebben?" vroeg Kim onzeker.
"Over jou en Jackson." antwoordde Priya.

Afbeelding
Wax zag zijn kleinzoon zitten.
"Dag, Rik." zei Wax. Maar Rik reageerde niet. Jackson en Wax gingen aan de tafel zitten.
"Denk je er nog steeds over om met Kim te trouwen?" vroeg Wax.
"Als je daarvoor helemaal hier bent heen gekomen, is het gesprek voor mij nu al afgelopen." zei Jackson.
"Wacht nou, ik wil je juist een voorstel doen! Ik ken een mooie jonge vrouw van jouw leeftijd uit Brabant die volledig bij jou past." Jackson begon te zuchten.
"Pap, ik hou van Kim! En niemand anders, wij hebben al een kind samen!" zei Jackson. Rik stond af te luisteren op de achtergrond.

Afbeelding
"Denk jij nou echt dat Jackson van je houdt? Hij moet gewoon een speeltje hebben in bed, en meer niet." vertelde Priya om Kim een rot gevoel te geven.
"Wat kan jij enorm stoken! Waarom zijn jullie zo tegen ons huwelijk? Ik heb jou en Wax nooit wat aangedaan."
"Wax mag je gewoon niet, kan toch?" Kim kon Priya wel slaan op dat moment, maar hield zich in.
"Jij bent zeker wel zijn juiste vrouw? Wax gebruikt je, hij heeft jou nodig om zich compleet te voelen in bed." zei Kim.

Afbeelding
Priya begon door te slaan en begon Kim te schudden.
"JIJ NEEMT DAT HEEL GAUW TERUG JIJ VIES KIND!" schreeuwde Priya.
Kim sloeg Priya van zich af.

Afbeelding
Jackson en Wax hoorde het geschreeuw en kwamen kijken.
"Wat is hier aan de hand?" vroeg Jackson.
"STUUR ZE WEG! IK KAN HIER NIET MEER TEGEN! GA WEG!!" schreeuwde Kim die aan het huilen was.
"Mam, rustig maar!" riep Rik om zijn moeder te kalmeren.
"Ze stelt zich aan, ik heb haar gewoon duidelijk gemaakt dat jullie niet bij elkaar passen." vertelde Priya.
"Oké, nu is het genoeg! Iedereen eruit, Pap en Priya! Jullie hebben genoeg ellende veroorzaakt. Bij deze zijn jullie niet welkom op het huwelijk, want ik blijf trouw aan mijn gezin!" zei Jackson op een harde toon.
Wax en Priya gingen snel weg...

Afbeelding
De volgende dag zat Rudy buiten in zijn hangmat. Roos kwam er op dat moment aan.
"Rudy, ik moet je wat vertellen!" riep ze.

Afbeelding
Rudy stond op en keek naar Roos.
"Wat is er aan de hand?" vroeg hij.
"Er is een grote beer gezien in de buurt! Schijnbaar gaat het om een hele gevaarlijke, wil jij mij beschermen? Ik ben zo bang!" vertelde Roos.
Roos was eigenlijk minder bang dan dat ze zich voor deed. Ze heeft altijd beren gezien, maar misschien kon ze hiermee Rudy's aandacht trekken.

Afbeelding
"Oh een beer? Je moet in iedergeval dan niet weg rennen, want ze zijn sneller dan mensen!" gaf Rudy als tip.
"Bedankt voor het mededelen, ik laat het Samuel ook gauw weten en dan houden wij de deur wel op slot!" zei Rudy nog vervolgens.
"Eh, oké..." zei Roos een beetje teleurgesteld.
"Hoe moet het dan met mij? Ik ben hier ook elke dag, weetje..." zei Roos een beetje onzeker.
"Ach, met zo flinke gastheer naast je bij de infobalie overkomt je vast niks." zei Rudy. Roos had juist gehoopt dat ze bij Rudy mocht slapen als bescherming.

Afbeelding
Roos liep weg.
"Ik ga, moet nog een hoop doen." zei Roos.
"Kijk je goed uit!" riep Rudy.
"Ja, zal wel lukken..."
Rudy moest denken aan een grote beer, hij maakte zich zorgen. Hij vond beren best eng altijd als ze boos waren.
Roos zat echter ergens anders mee, ze kon nog steeds niet indruk maken op Rudy.

----------------------
Morgen weer een update :D
Simsfreak

Jaa, vind ik ook -___-
Maar wel een leuke update, en ik ben nog altijd benieuwd naar Kim en Jackson's huwelijk :3
lam6

Dankjewel :D
Afbeelding

Afbeelding
Iedereen kwam bij elkaar om over Hans te praten. Hij had nog steeds niets laten horen. De kinderen missen hem, en Gina wist geen raad meer.
"Wat willen jullie nou dat ik doe? Ik kan hem moeilijk vanuit Engeland hier heen halen." zei Gina.

Afbeelding
"Ik vind het gewoon niet kloppen, het zit me gewoon niet lekker." gaf David toe.
"Ik ben niet gewend van hem dat die zo met ons omgaat, en laat staan op vakantie gaan met zijn collega's? Sinds wanneer doet die dat?"
Gina gaf toe dat ze het ook vreemd vond, maar kon er weinig aandoen.
"Ik weet ook niet wat er speelt allemaal, maargoed. We wachten nog wel een weekje." stelde ze voor.

Afbeelding
Marky stond op en liep boos weg.
"Ik wil dat je NU contact opneemt." zei hij.
"Oké, oké...Ik zal proberen mijn best te doen. Maar ik kan niets beloven!" zei Gina. Ergens diep van binnen mist ze Hans ook wel, maar laat dat niet blijken.

Afbeelding
Uzlem belde naar het ziekenhuis in Limburg toe. Ze wilde weten hoe het met Hans gaat. Helaas kreeg ze hem niet aan de lijn.
"Mevrouw, wij hebben geen tijd om telefoontjes aan te nemen van familieleden. Als wij nieuws hebben, bellen wij zelf wel." vertelde de stem.
"Ik wil alleen maar even mijn man spreken, ik wil weten hoe het met hem gaat!" zei Uzlem.
"U zult toch even moeten wachten, we bellen vanzelf wel!"
Toen werd er opgehangen...

Afbeelding
Uzlem ging zitten en begon te huilen. Ze mist Hans ook steeds meer met de dag. Ze zat erover te denken om naar Limburg te gaan. Maar helaas heeft ze geen auto, en is de treinreis veelste duur.

Afbeelding
Rudy en Samuel vermaken zich prima in Duitsland. In de avond gingen ze een jacuzzi in.
"Had je het al gehoord over de boze beer?" vroeg Rudy.

Afbeelding
"Boze beer? Zijn die hier dan?" vroeg Samuel.
"Ja, Roos vertelde dat laatst. Ze kwam ermee en was behoorlijk bang." vertelde Rudy.
Samuel vertrouwt Roos echter niet...
"Je moet niet alles geloven wat ze zegt." Rudy keek verbaasd.
"Hoezo, waarom zou ze liegen? Ik ken haar al langer dan vandaag, ze is altijd erg snel bang geweest." vertelde Rudy.

Afbeelding
Op dat moment kwam Roos aan.
"Hallo, jongens. Mag ik er gezellig bij?" vroeg ze.
"Moet jij niet de kamers schoonmaken?" vroeg Samuel bot.
"Ik heb een vrije avond, en ik voel me veel veiliger bij Rudy...of ik bedoel met zulke sterke mannen om mij heen. De beer moet vast nog ergens rondlopen."

Afbeelding
Roos probeerde de hele tijd aandacht te trekken van Rudy. Samuel werd er snel jaloers op.
"Ik heb vanmorgen tijdens het douchen zeep in mijn ogen gehad, dat doet zo pijn!" vertelde Roos.
"Kijk je wel een beetje uit?" vroeg Rudy.

Afbeelding
Roos vroeg aan Rudy of hij dichterbij kwam. Zodat die naar haar ogen kon kijken of ze niet rood waren. Roos sloeg direct een arm om hem heen. Samuel zat er tegen aan te kijken de hele tijd, en kon er niet meer tegen.
Roos zat duidelijk achter Rudy aan!

----------------
Morgen weer een update, iedereen een fijne kerst!
Simsfreak

Arme Samuel en Uzlem ;o

En jij ook een fijne kerst :laugh !

Laatst gewijzigd door Simsfreak op zo 25 dec 2011, 19:36, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie