Uzlem heeft contact opgenomen met een ziekenhuis dat gevestigd was in Limburg. Daar schenen ze mensen met een tumor beter te konden behandelen dan hier.
Dit ging ze rustig bespreken met Hans, die inmiddels zijn pet al niet meer droeg. Hij had toch al geen reden meer om het te verbergen.
Uzlem vertelde hem over het idee.
"Wat vind je ervan?" vroeg Uzlem.
"Nogal wat, het is ver...En wat zouden de andere hiervan vinden? Droomzicht is een klein stadje, ze zullen gauw merken dat ik weg ben." vertelde Hans.
"Laat dat nou maar aan mij over, belangrijkste is dat jij beter gaat worden!" zei Uzlem.

"Hoelang duurt zo behandeling?" vroeg Hans.
"Ze zeiden zeker van weken tot maanden..." antwoordde Uzlem.
"Zolang kan ik toch niet weg blijven, mijn kinderen zullen dit echt vreemd vinden. En straks krijg je nog Gina aan je deur." zei Hans.
"Kan me niets schelen, ik vertel niets tegen ze. Wij komen hier samen uit, daar hebben wij hun niet voor nodig."
"En als ik niet meer beter wordt?" zei Hans.
"Dan heb ik wel een hoop uit te leggen..." Uzlem reageerde geschrokken vanwege Hans's negatieve gedrag.

Ze stond op en gaf Hans een knuffel.
"Jij mag niet zo denken, wij hebben samen zoveel overwonnen. Nu wij eindelijk samen zijn, moet dit zo blijven. Wij gaan dit overwinnen, begrijp je mij? Jij mag niet dood gaan, wij horen samen!" zei Uzlem met tranen in haar ogen. Ze kon het nog steeds moeilijk geloven.
"Ik beloof je dat ik mijn mond houdt tegen iedereen, en jij gaat mij beloven dat je beter wordt." zei Uzlem.
"Dat kan ik niet beloven..." zei Hans. Hoewel Hans haar graag gerust wou stellen, hij was erg onzeker over de situatie.

"Ben je toe aan een nieuwe afspraak?" vroeg John aan Julia. Ze stonden allebei in de keuken.
"Ik weet niet..." zei Julia onzeker terwijl ze een beetje omlaag ging kijken. John merkte dat en liep naar haar toe.

"Wat is er nou aan de hand, je doet zo raar de laatste tijd." zei John terwijl die dichtbij haar kwam staan. Julia ging hem recht aankijken.
"Ik heb het gevoel dat veel dingen misgaan, Jessica dood, ik werd ontvoerd en nu opgesloten geweest. Alleen maar tegenslagen, ik vind het maar stom." vertelde Julia.
"Je vergeet iets positiefs, we zijn nog verloofd weet je nog." zei John om haar op te vrolijken.
"Ik kan nu niet aan een huwelijk denken, vind je het erg? Het is een heftig jaar voor mij geweest, te heftig." zei Julia.
"Je moet eens meer ontspannen. Je hebt alles nog steeds niet verwerkt." John had het met Julia te doen.

"Ik kan ook een goeie therapeut zijn." zei John.
"Oja?" vroeg Julia nieuwsgierig. John ging haar opeens heftig zoenen, een hele heftige, dat al veel te lang geleden was gebeurd.
"Wow, je hebt gelijk. Hier was ik echt aan toe!" zei Julia die meer tot rust kwam.

David en Tina hadden samen afgesproken in een restaurantje.
"Ik wil wat voor mezelf beginnen...Heb jij een idee?" vroeg Tina.
"Ik zou niet weten wat, je weet toch zelf wat je leuk vind om te doen?" vroeg David.
"Aan jou heb ik ook echt niks, saaie vriend heb ik aan de haak geslagen. Maar wel een knappe, gespierde vriend." zei Tina die bijna begon te lachen.
"Lekker aardig zijn we weer, en toch geef je complimenten naar mij toe." zei David.

"Ik vind je zo nerd achtig, maar tegelijk ook zo knappe hunk. Hoe doe je dat toch?" zei Tina.
"Waarom ben ik dan een nerd volgens jou?" vroeg David.
"Nou, je manieren. Je bent echt zo brave, schone, rustige jongen. Maar owee jij bent een beest in bed, vooral als je halfnaakt staat lijk je net een fotomodel met dat sixpack van je. En je mooie blik." vertelde Tina.
"Ja, zo kan die wel weer. We zitten in een openbare ruimte, niemand hoeft dit te weten." zei David die rood werd van schaamte.
"DAMES EN HEREN IK HEB DE LEKKERSTE JONGEN VAN DROOMZICHT!" schreeuwde Tina.
David werd er stil van...
"Je moet echt meer zelfvertrouwen hebben, je mag er heus wel zijn." zei Tina.
Maar je stinkt wel enorm uit je mond, dacht ze nog.

Een halfuur later kwam David thuis. Gina kwam ongerust naar hem toe.
"Heb jij Marky gezien?" vroeg Gina.
"Nee, hoezo?" vroeg David. Gina zei even niets, ze zat diep na te denken.
"Ik was uit met Tina, hoezo?" vroeg David.
"Marky is weggelopen!" zei Gina berzorgd. David wist niet wat die hoorde.
"Het gaat zo slecht met hem de laatste tijd, Alex is nog de stad in om hem te zoeken." vertelde Gina.
---------------------
Volgende keer weer een update!