Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

49 berichten • Pagina 1 van 3

I_mJimmy
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2735
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 11:58

De SN-er van de Week! Hikari-Desu en Simmielove

Afbeelding
Welkom bij een nieuw onderdeel van Sims Nieuws! SNvdW, SNvdW houd in dat je benoemd bent tot de forummer van de week. Elke zondag, rond 16:00 is het de bedoeling dat er een nieuwe SNvdW wordt gekozen.

Wordt deze niet gekozen, heb je hoogstens nog een dag om het te veranderen. Heb je het die dag nog niet gedaan, dan kiest één van de moderators/teamleden een nieuwe SNvdW op maandag, uiterlijk voor 16:00

Aan de SN-er van de week kunnen vragen worden gesteld, wees zo origineel mogelijk met de vragen en stel niet telkens dezelfde vragen. SN-er van de week is bedoeld om de forum leden wat beter te leren kennen en anders te zien dan alleen een 'Nickname' op het forum.


Deze week kiezen wij de eerste TWEE SN-ers van de week, en dat zijn geworden: Hikari-Desu en Simmielove, onze nieuwe proeftijd-teamleden, gefeliciteerd. Dit hebben wij gedaan zodat jullie hen wat beter leren kennen! Volgende week kiezen zij gewoon één nieuwe SNvdW uit, dit was eenmalig!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: De Sims Nieuws-er van de Week!

Bedankt allemaal =D
davevanleeuwen schreef:Vragen aan Hikari-Desu en Simmielove

Hoe heten jullie in het echt?
Hoe oud zijn jullie?

Dat vindt ik wel hele goede vragen.
- Sanne
- 13 jaar
kiwifan schreef:gefeliciteerd allebei,

leuk idee trouwens.
mijn vragen:
wat is jullie favoriete downloadsite's?
en waar letten jullie het meeste op als je een sims maakt?
- Mij maakt het niet zo veel uit, voor haar ga ik meestal naar deze site, vooral omdat diegene ook haar van Peggy retextured, verder kijk ik over vooral op MS3B, daar wordt elke dag een nieuwe update geplaatst van downloads ect.
- Vooral op de mond neus en ogen, of die wel overeen komen met de vorm van het hoofd enzo, en wat voor soort achtergrond een bepaalde sim kan hebben, zodat je er allemaal verhaaltjes mee kan maken enzo ;D
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: De Sims Nieuws-er van de Week!

davevanleeuwen schreef:Vragen aan Hikari-Desu en Simmielove

Hoe heten jullie in het echt?
Hoe oud zijn jullie?

Dat vindt ik wel hele goede vragen.
Mijn echte naam hou ik liever prive, maar mijn leeftijd is 15 jaar. ;)
kiwifan schreef:gefeliciteerd allebei,

leuk idee trouwens.
mijn vragen:
wat is jullie favoriete downloadsite's?
en waar letten jullie het meeste op als je een sims maakt?
Mijn favoriete downloadsites, ff denken.. Ik vind livingsims sowieso heel goed voor meubels e.d., en voor CAS-spullen kijk ik wel eens op MYOS. Eigenlijk heb ik een hele hoop sites waar ik graag mijn downloads vandaan haal, die staan allemaal hier. Wel is het me opgevallen dat op de kleinere sites (vaak blogs) kwalitatief veel betere downloads staan dan op de grotere sites (zoals The Sims Resource), waar er vaak een hele hoop staan maar driekwart niet mooi is.
Als ik een sim maak dan let ik er vooral op dat het een beetje een uniek uiterlijk heeft en zich onderscheid van de andere sims die ik maak. Gewoon een beetje experimenteren en vooral niet hetzelfde doen als ik de vorige keer deed. Dan komt er, verrassend genoeg, altijd wel een leuke sim uit (al zeg ik het zelf :$)
Melanie schreef:Okee hier komen mijn vragen :D.

1. Favoriete zanger(es)/ band?
2. Hoe ben je begonnen met sims spelen?
3. Wat vind je ervan dat je Sims Nieuws-er van de week bent?
Poeh, mijn favoriete band... Dat is echt een lastige vraag ;p Vaak verschilt het per maand. Eerst was ik helemaal gek van de Koreaanse boyband B2ST, maar nu ben ik eigenlijk niet meer zo veel met K-Pop bezig. Nu luister ik vaak naar Rock, Alernative Rock/Indie, Classic Rock en Punkrock. Ik vind Paramore, Green Day, Oasis, U2, Coldplay en Nirvana steengoed, net zoals veel meer bands. ;D

Ik ben op mijn 6e of 7e begonnen met de sims bij mijn buurjongen. Daarna ging ik met een vriendinnetje spelen en niet veel later had ik een eigen The Sims CD-rom. Ik heb daarna ook jaren Sims 2 gespeeld en nu ook de Sims 3. :)

Ik vind het super om samen met Simmielove SN-er van de week te zijn. Ik voel me echt super vereerd en ik ben eigenlijk een beetje sprakeloos. :$
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: De Sims Nieuws-er van de Week!

Melanie schreef:Okee hier komen mijn vragen :D.

1. Favoriete zanger(es)/ band?
2. Hoe ben je begonnen met sims spelen?
3. Wat vind je ervan dat je Sims Nieuws-er van de week bent?
- Pff, moeilijke vraag, ik luister letterlijk alles, van Rock naar Jazz, seventies naar "nu". Letterlijk alles. Ik vind Paul Turner (die nu meedoet met The Voice) er goed. Maar echt 1 van mijn favo's is Adam Lambert.
- Gezien bij een nicht, en bij mijn andere, ik zei toen tegen mijn vader dat ik de Sims 2 wilde spelen, en zo gezegd, zo gedaan ;3
- Net zoals Hikari vindt ik het echt super, vooral omdat wij samen de eerste zijn ;D
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: De Sims Nieuws-er van de Week!

cynderxxx schreef:gefeliciteerd met proeftijd teamlid worden en SNvdW

euhm een vraag

Wat voor soort schoenen dragen jullie?
ik draag in de winter enkellaarsjes en in de zomer slippers. En eigenlijk altijd gympen. ;D en in de kerstvakantie ben ik van plan om naar Amsterdam te gaan om een paar Doc. Martens aan te schaffen. Je kunt me dus eigenlijk niet bepaald een hakken-tiepje noemen. ;D
deetui schreef:wat was de gekste droom die je oit hebt gehad
moederkindje, vaderskindje of allebij
Wat is je favoriete tijdschrift


Ik heb ooit gedroomd dat ik in een lift stond en dat-ie ineens keihard naar beneden denderde. :scared ik voelde de adrenaline echt, best vreemd eigenlijk voor een droom. ;D
ik ben vooral een moederskindje.
ik heb niet echt een favoriet tijdschrift. Ik lees wel eens de STARS, maar eignlijk vind ik daar de laatste tijd niet veel meer aan, te veel geroddel. Ik ben nu op zoek naar een tijdschrift met wat meer niveau. Over niveau gesproken, ik lees de Donald Duck's van mijn broertje regelmatig (stiekem) :fluit

nogmaals bedankt allemaal :$

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie