Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4993 berichten • Pagina 183 van 250

djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Mijn wijze les van vandaag voor iedereen die dit wil lezen. xD
is:
Als je iets belangrijks moet doen, wacht dan niet tot het laatste moment. Dit vernietigd je vrije tijd.

Ik spreek uit ervaring ;)
Afbeelding
Charge
Oplichter Oplichter

Hopelijk slaap ik vannacht wat beter. Gisteren hadden we visite die tegen half 4 pas wegging. xD
Ik werd er iedere keer wakker van dus toen heb ik maar m'n muziek nogal hard opgezet. En vreemd genoeg kon ik toen wel gewoon slapen :huh
kiwifan
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

^
toevallig ons groepje ook :D

7 toetsen op 1 dag hoe kan het ook zoveel zijn voor de vakantie. die leraren willen blijkbaar geen vakantie -.-
naja vandaag alleen maar bezig geweest met een big up voor mijn dagboek helaas heb ik er geen tijd voor om het te plaatsen.
Afbeelding
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Ahw, dit is wel echt heel zielig ;o

Mijn moeder werkt op een kinderdagverblijf en ze werd net gebeld door een collega. Er was dus een jongetje van ongeveer 5 jaar oud dat op dat dagverblijf gezeten had en hij had leukemie. Nu is 'ie afgelopen nacht tegen half 3 overleden.. Vind ik wel echt heel sneu want hij was pas 5! :o
Afbeelding
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

^
Omg, da's triest ;o

Ik wil kwijt dat ik nu bezig ben Sims 2 haar te retexture met Pooklet'd's bestandjes, eindelijk lukt dat me <3
Dus nu ben ik heel blij en ik ga dadelijk alles verzieken want ik moet het haar ook nog onder de goede categorie zien te krijgen ;3
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Gesloten