Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4993 berichten • Pagina 182 van 250

Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Kerstoutfit gekocht. <3 Ik ben dr echt verliefd op, het is helemaal mijn stijl en niet zo tuttig als dat ik bang was te worden (aangezien mijn moeder meeging :sweatdrop) maar toch ben ik dus tevredener dan tevreden (dat klinkt echt vaag XD)
Maargoed, het is dus een zwart jurkje geworden met sterretjes, van katoen en een beetje een ballonvormige rok. En daarbij heb ik een leren jack met lange mouwen die ik ook bij een alledaagse outfit zou kunnen dragen. Daar doe ik dan een panty bij aan en dan twijfel ik tussen een leren ceintuur, een rode/zwarte riem of een felblauwe/felroze riem. Maar dat zoek ik dan wel uit. ;p Ik denk dat ik nog wel een foto post. :3
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk

Legally Blonde heeft zo'n leuke muziek <3 <3

@Hikari: Jouw banner is hiiip! Misschien moet ik ook iets kerstigs gaan doen ;p

Ugh ik heb zoveel huiswerk, maar ik heb gister er niets aan gedaan omdat ik bezig was met badminton. We hebben wel gewonnen gelukkig!
Afbeelding
Terug!
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

Gisteren vierden mijn ouders hun verjaardag, en dat was redelijk gezellig. Zo meteen moet ik weer even naar mijn moeder, ze had iets van taart over of iets en dat moest ik maar meenemen
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand

Dat dit vet raar is.. Ik weet zeker dat ik op de 15de ben begonnen, dus al drie dagen
schrijf = rond de 5.000 woorden moet ik hebben. Maar ik heb iets verkeerds gedaan, iig, ik dacht dat
ik al langer was, en nu heb ik iets van 8.000.. Ik twijfel dus, is die datum verkeerd, of heb ik het perongeluk verkeerd uitgerekent? D:
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Het enige goede aan een schakelweek hebben is dat je geen huiswerk en lessen hebt :p
Achjaa, ik moet nog wel beginnen met leren :l

En ik ben een nieuw verhaal begonnen :3
Geen dagboek, maar een echt verhaal, en ik ben er best trots op :3
Gisteren heb ik 2 paragrafen geschreven, en ik heb al 2000 woorden :3
En dan heb ik pas 2/3 hoofdpersonen behandeld :3
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Simmielove

Morgen het derde een tussenuur, achjaa, heb geen bio =D
En dan kan ik leren voor die Ak SO. En vrijdag het vijfde uit, het blijft geweldig ;D
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

^
Nee toch, ze hebben toch gewoon random mensjes gekozen.. Toch? x3

Achjaah, ik ga maar simsen, denk ik :3
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Simmielove en Hikari zijn door ons als team gekozen ;) Waar we op hebben gelet, dat heeft hiki als reactie onder het homepagebericht gezet ;)

Pfoe, het weekend gaat echt veel te snel zeg! Moet vanmiddag nog Duitse woordjes en 34 bladzijdes van geschiedenis in m'n hoofd stampen. :(
Simmielove

Mijn vader vroeg net of ik Sherlock Holmes wilde komen kijken, maar ik wil eerst het deel zien waarop deze film het vervolg is, dan pas snap ik er denk ik wat van, maar nu denk ik weer dat ik mijn vader teleurgesteld heb ):
Dat heb ik altijd als ik mijn ouders wat vragen of ik meega ofzo en ik nee zeg :x
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Gesloten