Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4993 berichten • Pagina 181 van 250

xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

hiki schreef:geen treinverkeer tussen utrecht en arnhem; trein ontspoort. in trein zaten bevroren kalkoen die liggen op de rails nu ROFL
:lol

Vandaag probeerde ik een jongen te dissen bij muziek, ik moet zeggen: Best goed gelukt xD

'Apple is voor kneuzen'
'Nietus.'
'Wel waar, Windows is veel cooler.'
'Weet je wat, we doen een wedstrijd.'
'Sorry ik vind het altijd zo zielig als ik meiden versla.'
'Ik ga op jouw pc en jij op de mijne en dan open je een paar programma's. Eens kijken hoe snel jouw pc vastloopt.'
'Mijn pc is nog nooit vastgelopen! HAHA.'
'Nog niet, nog niet..'
'..'

Ik vond het wel grappig want hij antwoordde niet meer terwijl mijn opmerking niet eens zo slim was of zo xD

Edit: Oja, ik was vandaag iets te fanatiek met basketbal of zo :sweatdrop Ik rende zo keihard op iemand af, denkend 'o ja die gaat wel aan de kant'. Nou ging ie dus niet, ben ik er vol op geknald c:
Afbeelding
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Mijn weekend is verpest :( ook nog het feit dat het 18 dec is dan...
Ik zit hier alleen maar met saaie mensen die geneens tijd voor me willen vrij maken...
Afbeelding
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk

Mijn twee koelventilatoren lopen nu bijna helemaal gelijk, maar het nadeel is dat, omdat ze niet precies gelijk lopen, er een zoemtoon uit komt die elke keer sneller en langzamer gaat...irritant :P
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Imme
Teamlid Teamlid

Zometeen verzamelen voor voetbal. En gister avond (nacht) was super leuk :D Eerst naar de film New Years Eve en toen nog anderhalf uur in de stad rondgelopen, het was uitgestorven xD (logisch het was rond half 1) en toen gingen we sterretjes aansteken alleen de aansteker deed het niet goed, maar dat maakte de hele situatie alleen maar grappiger.
En Zac Efron is zo knap :wub
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

ik hou ervan, ongv
om om 9 uur wakker te worden, en dan nog verder willen slapen en dan vervolgens om kwart over 12 wakker te worden :3

en straks denk ik ff simmen, heb er opeens zin in :'3
kan ik eindelijk eens met diertjes spelen want sinds Beestenbende heb ik nog helemaal geen zin gehad om met dieren te spelen
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Ik weet dus echt niet wat ik moet gaan doen x3
Mijn ouders gaan naar de stad, dus dat word Slipknot/A7x/Metallica/MCR op volume 3245734
En dadelijk ws even simsen :3
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Hele dag weg geweest, eerst naar Almere, toen naar Batavia Stad in Lelystad. Was wel leuk, heb een nieuw horloge en ketting van Fossiel (horloge kreeg ik) & ik heb die Top 1000 Allertijden van Veronica gekocht <3
Sinds vanochtend rond 11 uur zijn we begonnen met luisteren in de auto,ben bij CD 3 c=
En bij Fossiel werd het goedkoopste ding het duurst ingepakt ;o
Dat was mijn ketting, het is trouwens een duifje met diamantjes (neppe waarschijnlijk) en ik heb nog dat awesome retro horloge <3
Nu kan mijn ander horloge van Fossiel gemaakt worden (er zit een barst en wat krasjes op het glas) en die McFlurrY Magnum Brownie is f*cking lekker ;o Koud maar lekker :3
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Ik wil even kwijt dat een van mijn beste vrienden vanavond film wou kijken, en omdat ik geen zin had, gaat ze nou arrogant doen, en zeggen dat ze speciaal een avond heeft vrij gehouden, nou speciaal hoor, een avond vrij houden, pfft. maar ondertussen laat ze mij soms wel stikken, en dan spreekt ze voor mijn neus iets af met een ander als we met zijn drieen zijn ofzo, dat is toch lullig?
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand

Dat ik me echt dood erger aan het feit dat niemand op een iemand na echt lijkt te geloven dat
ik de Nano kan halen. Oké, niet iedereen hoeft in me te geloven, maar een beetje meer vertrouwen.. D:
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

^
Het lukt echt wel (:

Ik ben dus bezig met simsen, met mijn vampier familie, en G4 is er :3
Die had ik al op mijn oude computer, en omdat ik die downloads niet heb moet ik alles aanpassen, maar oke -_-
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk

Charge schreef:Dat whisky enorm smerig smaakt, en dat het ook nog eens ontzettend prikt. Ik snap niet dat mensen het kunnen drinken. :misselijk
Tja, smaken verschillen, hè? :P
Bier vind ik niks, maar dat griekse Ouzo is best lekker naar mijn mening ;)
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten