Beste allemaal,
Ik heb een vraag naar aanleiding van een groot meningsverschil tussen veel Nederlanders,
sommige mensen doen meteen hun schoenen uit als ze thuiskomen en sommigen niet. Waarom wel? Vaak om 'overtollige' schoonmaak te voorkomen en als traditie in sommige landen. Nu heb ik respect voor alle tradities en zou dit dan ook doen, maar gastenslofjes? Dat vind ik wel héél erg ver gaan. Om een zogenaamde dweilbeurt van 2 uur te voorkomen, vind ik eigenlijk een smoes, aangezien dit natuurlijk helemaal niet klopt. Men beweert namelijk dat je dan als één iemand met schoenen binnen is geweest, meteen moet gaan dweilen: klinkklare onzin! Sommige mensen doen zelfs meteen alle sokken ook al uit! Dat is toch smerig? alle wratten worden gewoon overgegeven! Ik vind ook niet dat je van bezoek kan vragen om hun schoenen uit te doen, maar dat is MIJN mening. Ik doe het soms wel, en soms niet, omdat het gewoon lekkerder zit, óf omdat het bijv. net heeft gesneeuwd
Wat vinden jullie??
Wel/of GEEN schoenen uit, en waarom?
Succes!
Gr.
Laatst gewijzigd door Snateraar op wo 14 dec 2011, 19:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Kan gewoon in WWJK ;)