Ashana ofzo...
Het 17 jarige meisje die hier in almelo bij de c1000 in het winkelcentrum het Schelforst (wist niet eens dat het zo heette ) Doodgeschoten door haar ex vriend 3 kogels in haar keel. Winkelcentrum werd daarna afgesloten de ex is gevlucht en heeft zelfmoord gepleegd voor de C&A in de stad
Ashana heeft weinig van haar leven gezien soort van alleen de c1000... Mensen moeten zich gwn schamen! dat je je ex vermoord en dan zelfmoord pleegt om de cel niet in te gaan
We zullen je missen Ashana
Ookal zag ik je alleen als ik iets vroeg waar iets ligt
^Tsja zulke mensen zijn gewoon gek in hun hoofd , krijgen geen hulp omdat niemand ziet dat die persoon knetter gestoord is.. En dan komen ze underground aan de spullen die ze nodig hebben. T lijkt tegenwoordig normaal te zijn, dat dit soort dingen op het nieuws verschijnt..
Ik wil dat dit weekend zo snel mogelijk voorbij is. Tot zondag avond of tot maandag
^ omg jaah! ookal is zijn stem een beetje raar als ie zingt, zijn verschijning is geweldig :3 zo vrolijk en zo niet verlegen :3 volgens mij kan hij moeilijk boos zijn :3
I feel thunder in my heart. Paul Turner vond ik het beste dansen en zijn optreden was zo vrolijk, hij moet gewoon door ;o
Maargoed ga slapen, want anders blijf ik maar meezingen
morgen super vroeg eruit -__- voor mijn doen iig maar oke, en dan weer naar huis en dan s middags weer terug om wedstrijd te spelen, niet echt ideaal maar oke
Ik was bijna aangereden op weg naar huis
en vanochtend bijna te laat gekomen
en werd tijdens Aeg gebeld door zo;n telefoon verkoop dude
En nog wat dingetjes gedaan
vanmiddag naar Nova Zembla, die film dan
en, daarna uit eten.
@ Maike,
... je hebt me voor een uitdaging gezet
na een paar keer inzoomen, zit ik te twijfelen of je bent het meisje die boven aan ligt, waar je het haar nog van kan zien, of je bent het meisje met haar hoofd naar beneden die onder mijn andere keuze ligt...
... je hebt me voor een uitdaging gezet
na een paar keer inzoomen, zit ik te twijfelen of je bent het meisje die boven aan ligt, waar je het haar nog van kan zien, of je bent het meisje met haar hoofd naar beneden die onder mijn andere keuze ligt...
klopt dit?
of zit ik er totaal naast???
Hahah ik ben het een na onderste meisje. Ik lig onder een heel blond meisje. Je kijkt recht tegen mijn paardenstaart aan en ik kijk naar beneden haha. Beetje bruin achtig haar