Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4993 berichten • Pagina 171 van 250

Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Ik ga toch door met paardrijden, want ik wil niet naar een andere sport, en het is eigenlijk alleen rond December dat paardrijden "()_$& is.. Gelukkig hoef ik die woensdag in de week van Oud & Nieuw niet te paardrijden want dan gaan we naar Wicked =D
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Zo, weer eens een nieuwe sig en ava c:

En ik heb ak nog steeds niet helemaal geleerd ;o
Mijn vader moet me overhoren denk ik :l
En die topo x_x

En hoe hard waait het ;o
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand

^^ Die blikken van Zacky en Syn zijn geweldig xD
-
Bleh, net naar zo'n lencengedoe dinges gegaan, misschien kan ik geen lensen krijgen.
En een oogbal is het goorste wat ik ooit heb gezien, dat was echt hoor xD
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
pipapanda13
Aartsschurk Aartsschurk

^ NOOHW DIE IS AWESOME :D Van helsing :DD

De schoolsite doet het niet :glare great
en ik moet dit jaar profielkeuze maken en twijfel tussen Maatschappij en Cultuur EN Natuur en Gezondheid :c
Met beide kan ik doorstromen naar het atheneum en dan Psychologie studeren, maar ik vind t erg moeilijk :c
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

ik wil iemand hebben op msn of irl die met mij kan praten over Koreaanse mensjes en liedjes en series en al die stuff, want ik heb daar niemand voor en ik raak er nogal soms een soort van gedeprimeerd van :'3
en dan ga ik hulpeloos Teddy zitten knuffelen o;
aja, dan maar hopen dat ik zo iemand ontmoet op mijn volgende school o;
er is wel iemand waar ik soms tegenaan praat, maar hij vind ze maar niets en niet knap dus kan ie er niet over praten, maar ik moet wel meepraten over lelijke sletjes die hij dan weer lekker vind
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Evelieen
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

^^ & ^^^ Wij moeten ons nu opgeven voor studie voorlichtingen, en bijna iedereen heeft echt Psychologie gekozen :P Komt waarschijnlijk doordat er veel C&M'ers in m'n klas zitten. Ik heb zelf ook psychologie gekozen, dus ben niet echt origineel, maar ja n.n

Oké ik snap die film niet meer, maarja ik zap steeds heen en weer. En ik denk dat ik zo maar ga slapen, anders kom ik weeer m'n bed niet uit..
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

@ Jer: Je kunt mij toevoegen als je wilt, ik geloof dat mijn msn op mijj profiel staat. ;3 Alleen ben ik niet zo super met kpop meer bezig de laatste tijd, maar ik weet tenminste wel waar je het over hebt. ;D

Het is koudd... Ik heb echt geen zin om naar school te gaan met dit weer x_x

@ pipapanda: had ik ook vorig jaar, en ik heb voor de beta-kant gekozen. Ik heb er zelf wel erge spijt van, omdat ik natuurkunde eb wiskunde b heb gekozen en achteraf bleek dus dt ik daar niet zo vel aanleg voor had dan ik gedacht had. Dus, 1 tip: kijk cht gped naar je cijfers. Over de vakken waar je wat lager voor staat, ook al is is het maar een beetje, moet je ff goed nagaan waarom je er lager voor scoort: Geen aanleg, gewoon eeb keer een toets iets minder goed gemaakt of iets anders?
Succes :D

Laatst gewijzigd door Hikari-desu op vr 09 dec 2011, 10:27, 1 keer totaal gewijzigd.

AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

@Jer: Je weet dat ik van de Japanse kant ben, maar je kan mij ook altijd aanspreken er over :D!

Zo meteen met mijn moeder naar de grote dieren winkel in Arnhem.. Moet wel oppassen dat ik niet dadelijk iemand van school tegen kom.. Mja dat zou betekenen dat die gene ook spijbelt xD Duss k ga dadelijk even kijken voor een nieuwe krabpaal voor mijn monster Perry.

Oja en de oude TV zit nu aan mijn PC vast, dus heb nu twee schermen :D aight!

Afbeelding
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand

^Dat is de laatste wraak van de bomen xD

Bijna weekend (:
En ik wil echt dat een vriendin terugbelt, maar
ze negeert me. Ik word er echt moe van dat ik de enige ben die
een beetje zorgt dat we nog afspreken enzo..
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Weeeeekend :3

En yay, vandaag viel levensbeschouwing uit, en voor wiskunde en levensbeschouwing had ik geen huiswerk gemaakt, dus heb ik nog steeds geen aantekeningen. (bij wiskunde ging hij niet controleren :p)
En mega vaag, Eline en ik gingen vandaag zo met de bus, en toen kwamen we op school, zag Eline dat ze 1e vrij had xD
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.

Weergave- en sorteeropties

Gesloten