>_<
Mijn moeder is boos op me, omdat ik best vaak een onvoldoende haal. En nu voor GS een slecht gevoel had en zij denkt dat ik slecht heb geleerd, maar ik heb goed geleerd.
AnsjJ2 schreef:Mijn vriend heeft mij ten huwelijk gevraagd en ik zei ja, en nu zijn we verloofd
Gefeliciteerd!
Het forum ziet er nu echt super leuk uit en we hoefden niet naar Studieles vandaag, en gym was dus het laatste uur en toen was ik lui en heb mijn trainingsbroek aangehouden, en ik ben naar huis gelopen omdat ik vanochtend werd gebracht i.v.m de erge hagel enzo
AnsjJ2 schreef:Mijn vriend heeft mij ten huwelijk gevraagd en ik zei ja, en nu zijn we verloofd
waah! gefeliciteeeerd! =D
das wat je noemt een leuk laat sinterklaas cadeau of een vroeg kerstcadeau! =D
ik hoop dat jullie nog heel lang samen zullen blijven! =D
und, het waait onwijs hard hier, gelukkig geen regen maar echt onwijs harde wind :'3
en zweet, ik zweet er van en daar krijg ik jeuk van :C
Ik ging net met mijn moeder onze kat ophalen bij de dierenarts. Hij had een gebitsreiniging gehad. Hij zat daar in een kooitje met van die mega ogen. En als hij nu loopt wankelt ie. Het ziet er zielig en grappig tegelijk uit
Vaag.. Ik zat zo op het officiële forum een verhaal te lezen, en toen was er een gastje die op 3 december 1998 was geboren.. Hoeveel mensen zijn er toen wel niet geboren? :l
Maarjaa, Engels en Nederlands doorgenomen, nu nog ak :l
En het waait nog steeds mega hard :l
En er hangen hier donkere wolken :l
Wie is goed in nederlands en vind huiswerk nakijken leuk? ;o
Mijn tijdelijke nl leraar kan dus geen nederlands, kijk, ik ben er wel slecht in, maar ik weet wel dat een plaats en een naam een Zelfstandig Naamwoord is, iemand uit mijn klas zei Persoonlijk voornaamwoord, en zelf ik weet dat dat het niet is, en toen moest ik een rijtje opzetten, zei hij zou:'Nou, dat volgens mij wel goed', en zo praat hij dus ook, kijk hij is wel aardig ofzo, maar zelf kan hij nauwelijk nederlands praten en dat moet hij ons les gaan even, gaat echt lukken zeg ><
En vanavond met paardrijden zullen die paarden wel weer druk zijn door de onweer, dus dat wordt weer gezellig *zucht*
Het was vanochtend echt een hel om op school te komen. Vlak voordat ik wegging begon het opeens keihard te regenen/hagelen/onweren dus wou m'n vader me gelukkig wel wegbrengen ( ookal woon ik er maar 3 minuten vandaan )
Maar er stond gewoon een enorme file voor de school. Ik heb echt iets van 4 minuten moeten wachten voordat ik eindelijk veilig over kon steken. En net toen ik terugliep werd ik serieus bijna in de sloot geblazen door die wind
Gatver, ik haat regen... 's Ochtens helemaal doorweekt op school, en dan de hele dag met een natte spijkerbroek aan.. =(
Ik wil emigreren naar Spanje..