Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4993 berichten • Pagina 169 van 250

>Yann<
Oplichter Oplichter

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

AnsjJ2 schreef:Mijn vriend heeft mij ten huwelijk gevraagd :wub en ik zei ja, :wub en nu zijn we verloofd :wub

Dadelijk de kerstboom opzetten, klein boompje maar goed XD en dan even naar de winkel om meer kerst spullen te halen!
Whoa! Gefeliciteerd!

Beetje ziek vandaag :ziek ,gelukkig hoef ik dan niet naar buiten met dit weer :)

Vanmiddag koekjes bakken voor in de kerstboom en beginnen aan de christmas cake (Yeehj) :D
Afbeelding
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

>_<
Mijn moeder is boos op me, omdat ik best vaak een onvoldoende haal. En nu voor GS een slecht gevoel had en zij denkt dat ik slecht heb geleerd, maar ik heb goed geleerd. :(
Afbeelding
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

AnsjJ2 schreef:Mijn vriend heeft mij ten huwelijk gevraagd :wub en ik zei ja, :wub en nu zijn we verloofd :wub
Gefeliciteerd!

Het forum ziet er nu echt super leuk uit en we hoefden niet naar Studieles vandaag, en gym was dus het laatste uur en toen was ik lui en heb mijn trainingsbroek aangehouden, en ik ben naar huis gelopen omdat ik vanochtend werd gebracht i.v.m de erge hagel enzo
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

waah! gefeliciteeeerd! =D
das wat je noemt een leuk laat sinterklaas cadeau of een vroeg kerstcadeau! =D
ik hoop dat jullie nog heel lang samen zullen blijven! =D

und, het waait onwijs hard hier, gelukkig geen regen maar echt onwijs harde wind :'3
en zweet, ik zweet er van en daar krijg ik jeuk van :C
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Vaag.. Ik zat zo op het officiële forum een verhaal te lezen, en toen was er een gastje die op 3 december 1998 was geboren.. Hoeveel mensen zijn er toen wel niet geboren? :l

Maarjaa, Engels en Nederlands doorgenomen, nu nog ak :l

En het waait nog steeds mega hard :l
En er hangen hier donkere wolken :l
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Wie is goed in nederlands en vind huiswerk nakijken leuk? ;o
Mijn tijdelijke nl leraar kan dus geen nederlands, kijk, ik ben er wel slecht in, maar ik weet wel dat een plaats en een naam een Zelfstandig Naamwoord is, iemand uit mijn klas zei Persoonlijk voornaamwoord, en zelf ik weet dat dat het niet is, en toen moest ik een rijtje opzetten, zei hij zou:'Nou, dat volgens mij wel goed', en zo praat hij dus ook, kijk hij is wel aardig ofzo, maar zelf kan hij nauwelijk nederlands praten en dat moet hij ons les gaan even, gaat echt lukken zeg ><

En vanavond met paardrijden zullen die paarden wel weer druk zijn door de onweer, dus dat wordt weer gezellig *zucht*
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Charge
Oplichter Oplichter

Gefeliciteerd Ans!! ;)

Het was vanochtend echt een hel om op school te komen. Vlak voordat ik wegging begon het opeens keihard te regenen/hagelen/onweren dus wou m'n vader me gelukkig wel wegbrengen ( ookal woon ik er maar 3 minuten vandaan :$ )
Maar er stond gewoon een enorme file voor de school. Ik heb echt iets van 4 minuten moeten wachten voordat ik eindelijk veilig over kon steken. En net toen ik terugliep werd ik serieus bijna in de sloot geblazen door die wind xD
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand

Ik dacht dat 'Linnie' de ergste was, komt Elisa met een nog ergere.
Dat is echt knap xD

V Ahum, jíj bent aan het falen, ik niet xD

Laatst gewijzigd door marlinde op wo 07 dec 2011, 17:56, 1 keer totaal gewijzigd.

het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

^
MARLINDJE LINNIEPINNIEKNUFFELBEER :D

Yay, mega aan het falen met Marlinde xD
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.

Weergave- en sorteeropties

Gesloten