Die laatste twee huizen zien er echt heel leuk uit! Alleen de tuin idd.. die zou mooier kunnen, maar ik ben er zelf ook echt slecht in dus daar ga ik me in-game niet aan ergeren
Mooi huizen weer! Die binnenkanten zijn heel mooi! Ik ben meer van de buitenkant en tuinen dan het inrichten En jij net andersom
Je zegt niet zo sterk te zijn in het inrichten van tuinen, maar dat hoeft in principe niet heel moeilijk te zijn. Als jij bij je laatste huis in de tuin wat struiken en bomen zou plaatsen ziet het er al heel anders uit.
Dan voor een realistische draai kan je wat zand onder de schommel en aan het eind van de glijbaan "painten".
Wat je trouwens ook om bomen en onder struiken kan doen.
Hoooooooohoooooooooooooohooooooooooooooo Merry Grasmat! Oke het duurt nog wel even, maarrrr alsnog: Hier is het kerst huis dat ook in de advent kalender staat!
Nais, alles. Misschien een goede tip op de volgende youtube filmpjesserie te kijken, dit is de eerste video: http://www.youtube.com/watch?v=yxYF8gIU_yk Ik heb ze ook allemaal gekeken en ik heb er veel van opgestoken.