http://mysims3blog.blogspot.com/2011/08 ... fault.html die skin wil ik hebben! Alleen dan van het gezicht, dus niet het lichaam maar de faceskin, is die er uberhaupt wel? want ik kan ook niet meer van LL downloaden.., maar ik weet niet of er uberhaupt een faceskin hiervan is, of iemand die kan maken ofzo...
^ Damned.. ja ik ook. alleen de oudere downloads, de nieuwste & leukste kan ik niet downloaden.. dan word ik doorgelinkt naar een of andere rare inlog site..
dat komt door Pralinesims van t$r :3
tis al oud nieuws, maar blijkbaar weten sommige het nog niet
Praline sims had werk van LL gestolen, een beetje veranderd en als haar eigen geclaimd op TSR, nadat er duidelijk bewijs was bleef Praline sims aanhouden dat ze het zelf had gemaakt uit eindelijk gaf ze toe
door dit incident is LL naar Gamesir gegaan, een Chinese site waar je moet inloggen en een aantal punten moet hebben voordat je iets kan downloaden
kort gezegd, LL was beledigd en heeft haar downloads veilig gezet
zelf had ik voor een korte tijd een account gevonden die werkte met inloggen daar, maar jammer genoeg werkt die nu niet meer :'3
Die verdomde Praline. >_____< ik wil LL's. ): dat ze nou Peggy sims namaakte ofzo, die site doet het toch nooit.. maar echt ***, dat zij net LL moet nadoen.. LL vind ik echt mooie dingen maken..
Maar der is ook geen enkele manier meer dat je wel van LL's kan downloaden?
V - Daaaaaaaamn.. D: als je een manier hebt gevonden, wil je dat dan zeggen?
Laatst gewijzigd door DENNUSZ op di 06 dec 2011, 15:44, 1 keer totaal gewijzigd.
oké, ik ben heel veel nodig voor iets.. ;c ehm, zouden jullie willen helpen?
Ik zoek:
Lege flessen, en een beetje zo'n alcohol verslaafd achtige sfeer voor een huis.
Wonden, zoals oogwonden, ook wallen graag!
Iets wat een beetje te maken heeft met drugs..
Hallo, kan iemand mij helpen?
ik zoek al heel lang de familie EN huis van de soap van het community
(ik denk dat je weet welke)
Please misschien weten jullie de download?
graag hulp grtz gusty
Haloow iedereen!
Ik had effe een vraagje!
hoe kan ik aan poseboxen ofsoiets
komen! in iedergeval iets om model te staan zeg maar!
en ik wil graag modellenspullen! echt zo'n
studio achtig? weet iemand iets?
xxlolie46