Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

24 berichten • Pagina 1 van 2

Thijs
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
20
Lid geworden op:
wo 02 nov 2011, 16:22

Fortuna?

Fortuna?
Fortuna! Een woord het uit Latijn wat ongeveer gelijk staat voor 'het lot'. Het is gerelateerd aan het Engelse woord fortune.

Waarom?
Ik vind als iemand een dagboek over 'het lot' zou moeten hebben, het onze Stefano Bigoli zou moeten zijn!
Ik zal vooral updaten als ik me verveel of veel vrije tijd heb :') maar ik hoop dat jullie daardoor niet minder van mijn en Stefano's verhalen zullen genieten!


Afbeelding
Zie hier; Stefano Bigoli. Verloofd met Alexandra van de Kerkhof, maar daar eigenlijk niet zo blij mee. Stefano is een echte womanizer, één vrouw is voor hem niet genoeg. Alleen heeft hij wat financiele problemen en vrouwen houden van mannen met veel geld! Hoog tijd om dit te veranderen dus.

Afbeelding
Dit is al beter. Laten we het uittesten op de buurvrouw, Nina Heethart!

Afbeelding
"Hoi Ste.." meer kon Nina al niet zeggen, ze werd volop gekust door Stefano.
"Kom met me mee" zei Stefano en ze liepen naar boven.

Afbeelding
"Wauw een bubbelbad!" zei Nina.
"Zullen we erin gaan?" vraagt Stefano.

Al gauw wordt duidelijk wat Stefano van plan is en de bikinitopjes en veels te strakke speedos vliegen in het rond.
O Jaa!!

Als de kleren weer aangetrokken zijn vraagt Stefano of Nina wilt blijven slapen.
"In dat ding wat jij een bed noemt?" lacht Nina en ze geeft hem een afscheidszoen.
"Ze heeft gelijk" denkt Stefano; "Misschien moet ik maar eens op mijn werk verschijnen en wat geld verdienen."

Afbeelding
Stefano houdt zich aan zijn woord en gaat vroeg naar bed, hij is immers toch alleen. Hij moet morgen hard werken en dan kan hij alle energie van de wereld gebruiken.

Afbeelding
De volgende dag maakte Stefano nog zijn bed op en ging naar werk, hij was vastbesloten om wat geld te verdienen.

Afbeelding
Het is een wonder dat ie niet de deur uit geschopt is,maar hij krijgt ook nog promotie!
Dat betekent, meer geld! Hij wilt er meteen zijn bovenverdieping mee opknappen.

Afbeelding
Hij heeft een superdeluxe nieuwe telescoop gekocht, want hij is stiekem toch wel gek op sterrenkijken, ookal klinkt dat voor de vrouwtjes een beetje suf.

Afbeelding
Zijn bubbelbad en radio staan er nog, maar de grond heeft andere stenen, dat mag ook gezien worden!

Afbeelding
Hij heeft wel een nieuwe bar en tafels en stoelen laten neerzetten, zeg nou zelf. dit is toch veel beter?

Afbeelding
Ook zijn slaapkamer is niet aan een make-over ontkomen, zoals je ziet is het wel erg... groen.

Afbeelding
Stefano besluit meteen een schoonmaakster en tuinierster in te huren(mmm.. vrouwen in uniform!). De schoonmaakster komt er meteen aan, maar de tuinierster zit de komende drie dagen al helemaal volgeboekt.

Afbeelding
En Stefano was Stefano niet, als hij niet meteen een flirtsessie begon. Maar de schoonmaakster Katherine kan er ook behoorlijk wat van!

---

Afbeelding
Stefano had een dag vrij (echt!) en belde zijn verloofd Alexandra op om samen naar het park te gaan. Daar aangekomen was de begroeting een innige kus.

Afbeelding
Alexandra haalde lachend 2 kussens te voorschijn en begon meteen op Stefano te meppen. Stefano had al snel een kussen afgepakt en begon terug te slaan.

Afbeelding
Na het kussengevecht wilden ze even bijkomen en gingen ze vissen, toen Stefano niets ving hield hij er mee op; "Zo is er toch niets aan" mompelde hij chagerijnig.
Alexandra lachte terwijl zij de ene na de andere vis binnen haalde.

Afbeelding
Toen het donker werd knuffelde ze nog even na op een bankje.
Even voelde Stefano zich heel gelukkig zo, maar hij zette de gedachte meteen van zich af.
Eén vrouw aan zijn zijde zou oneerlijk zijn voor de andere vrouwen.
"Ik heb volgende maand een feest van mijn werk, zou je mee willen?" Vroeg Stefano.
"Ah ja! Dat lijkt me leuk!" Antwoordde Alexandra.
Bij deze dolenthousiaste woorden namen ze afscheid, Alexandra en Stefano namen allebei een taxi naar huis.

---

Afbeelding
In de huiskamer ligt Stefano lui voor de televisie, zoals je ziet zijn de lelijke stenen muren bedekt achter een mooi behang. Ook de kwaliteit van zijn meubels zijn een stuk beter.

Afbeelding
In de keuken en tegelijkertijd de eetkamer is het thema vrij duidelijk hout, of dat nou wel zo slim is in een keuken? Dat weten we niet, maar het is er wel mooi!

Afbeelding
De eettafel en het computerhoekje.

Afbeelding
Ook de badkamer is flink opgepoetst en betegeld met marmer en al dat andere steen.

Afbeelding
Als je goed kijkt, zie je jezelf weerspiegeld in de muren. Het is zó schoon en zó nieuw, hoe kan het ook anders.

Afbeelding
Stefano streek nog wat kussens recht, zette borden neer en liep zenuwachtig door de huiskamer te wachten totdat zij zou komen.
De bel ging en hij keek op de klok; "Precies op tijd.."glimlachte hij.
Hij kuste haar en ze liep naar binnen.

Afbeelding
"Ga zitten." Zij Stefano; "Dan maak ik wat te eten."
Licht verbaast doet de vrouw wat haar gevraagd wordt en gaat op de aangewezen stoel zitten.

Afbeelding
Onze Stefano doet wel flink zijn best! Kreeft is nou niet bepaald het goedkoopste gerecht. Maar wie is die vrouw toch?

Afbeelding
"Stefano.. Kan je me uitleggen wat dit is? " vroeg de vrouw.
"Niet nu, eet eerst je eten op." Onderbrak Stefano haar.

Afbeelding
Het was Alexandra! Ze was speciaal voor het zakenuitje een metamorfose ondergaan!
"Het was voordeliger als we met de familie gingen." legde Alexandra uit: "Dus mijn vader en mijn broertje zien er ook compleet anders uit."
"Oja, je hebt nog een klein broertje he, hoe heet die ookalweer?"vroeg Stefano zogenaamd geïnteresseerd om het gesprek gaande te houden.
"Hij heet Alexander, maar leg nou eens uit wat er aan de hand is Stefano!"
"Oke, ik moet iets bekennen..'' zuchtte Stefano. "Er is geen zakenuitje! Ik wilde je gewoon heel graag mijn verbouwde huisje laten zien, vindt je het niet prachtig?!" zegt Stefano.
"Ja het is heel mooi maar..."
"Wil je de slaapkamer zien?" onderbreekt Stefano haar.
Alexandra zucht: "Oke dan."

Afbeelding
"Probeer het bed eens uit, hij is lekker zacht." zegt Stefano verleidend.
Alexandra gaat op het bed zitten en Stefano komt erbij zitten. Hij begint haar zachtjes in haar nek te zoenen en al snel vliegen de kleren in het rond.

Afbeelding
O Jaaaaa!!

De volgende ochtend wordt Stefano wakker en ziet dat Alexandra al weg is.
"Zeker naar haar werk ofzo." denkt hij
Hij belt Nina op, en die vraagt of ze haar zus Dina ook mag meenemen.
"Tuurlijk" zegt hij en denkt verder: ''hoe meer vrouwen hoe meer vreugde".

Afbeelding
"Wooooow, wie zijn deze knappe dames?" zegt Stefano lachend.
Nina en Dina schieten in de lach.
"We zagen hoe Alexandra eruit zag na haar metamorfose en wij dachten als ze haar er zelfs leuk uit kunnen laten zien willen wij dat ook!" zei Nina.
"Ja, en toen bleek er ook nog zo'n familie korting te zijn, dus dan ben je al helemaal blij!" giechelt Dina.
Het mobieltje van Nina gaat: "Oh dat is mijn baas, ik moet even opnemen."
Stefano en Dina babbelen wat. Stefano zit Dina wel zitten, even later komt Nina terug. "Sorry ik moet gaan, dat was dus mijn baas en er zijn mensen tekort." zegt Nina. "Is goed zusje, ga jij maar met de auto ik neem wel een taxi." zegt Dina.
"Ja of ik breng je terug" antwoord Stefano meteen.
"Okee, nou doei dan." en weg is Nina.

Afbeelding
Een uur later heeft Stefano al zijn charmes laten gaan en met succes! Nadat de twee uitgezoend zijn brengt hij Dina naar huis. Hij moet werken!


Die avond na het werk kijkt hij nog wat tv totdat de bel gaat.


Afbeelding
Daar ziet hij een woeste Katherine.
"Waar kan ik me verstoppen?" Denkt Stefano, maar het is te laat Katherine heeft hem al gezien.
"Stefano, doe open!! Ik zie je wel!!" Schreeuwt ze.
Stefano doet de deur maar open en laat Katherine binnen.

Afbeelding
"Wil je wat drinken?" vraagt Stefano zijn lot ontwijkend.
"Nee Stefano, we moeten praten!" zegt Katherine nu een beetje geërgerd.
Nu pas valt Stefano die dikke buik op en hij schrikt.
"Is... Is het van mij?" Hij probeert te denken of hij met Katherine naar bed is geweest, maar hij kan het zich niet herinneren.
"Van alleen zoenen krijg je geen kinderen Stefano." spotte Katherine, waardoor Stefano gerust ademhaald. "Ik heb je gezien in het park, met Alexendra." gaat Katherine door, maar het dringt nauwelijks tot Stefano door.
"HALLO?!" Katherine wapperd met haar handen voor Stefano's gezicht.
"Oh.. eh.. sorry, maar wie is de vader dan?" vraagt Stefano.
"Patrick, Patrick Plezant."antwoord Katherine aarzelend.
"Die is toch getrouwd?!" floept Stefano eruit.
"Ja eh... nu dus niet meer" antwoord Katherine rood van schaamte.
"Maar haal het maar niet in je hoofd, zij is dus ook zwanger van hem" gilt ze bijna uit en ze barst in tranen.

Afbeelding
Ongemakkelijk door de situatie zegt Stefano; "Hij koos voor jou, dat zegt toch genoeg?" en hij geef haar een knuffel.
"Zullen we het over iets anders hebben?" zegt Katherine glimlachend om de bezorgdheid van Stefano.
"Ok, vrienden?" vraagt Stefano voorzichtig.
"Vrienden" lacht Katherine en ze knuffelen elkaar weer. Daarna nemen de twee afscheid. Dat ook Katherine er heel anders uitziet valt hem pas op als hij in bed ligt.

---

Afbeelding
Ja je ziet het goed, dit zijn trouwspullen! Wat is er aan de hand? Wie gaat er trouwen? Stefano...?


Afbeelding
Tuurlijk niet!

"En sinds wanneer zijn ze nou precies verloofd?" Vraagt Stefano nog steeds verbaasd.
"Ik heb echt geen idee, sommige zeggen gisteravond, andere zeggen al maanden!" Antwoord Katherine lachend.
"Het is dat wij zo leveloos zijn dat we één dag van te voren op een bruiloft uitgenodigd kunnen worden en komen!" Lachte Stefano.
Stefano en Katherine zijn goede vrienden geworden. Stefano helpt veel met Katherine haar zwangerschap; van beste kinderwagens tot meest droogblijvende poepluier, Stefano weet het allemaal nu! Buiten zijn grote liefde voor vrouwen heeft hij ook wel een zwak voor kinderen.
(niet vies denken jullie vieze mensen)

Boven hangt er veel meer spanning in de lucht.

Afbeelding
''Ik snap het ECHT niet!! Hoe haal je het in je hoofd?? Ze is minstens 5 jaar jonger dan dat ik ben!!'' Gilt Alexandra woest.

Afbeelding
"Zo schreeuw je niet tegen je vader!! Ik zeg ook niets over jouw relatie met Stefano!" Schreeuwt Christiaan terug.

Ondertussen in de kamer naast Alexandra en Christiaan.

Afbeelding
"Ooooh geweldig dat ik dit nog op de kop heb kunnen tikken" zegt Dina.
"Dina, dit is mama's trouwjurk." antwoord Nina.
"Dat weet ik ook wel!! Maar ik mag toch wel genieten?" zegt Dina teleurgesteld.
"Zouden ze echt niet doorhebben dat we ze gewoon kunnen horen?" vervolgd Dina.
"Is het waar, waar ze het over hebben?" antwoord Nina.
"Hoe bedoel je?" antwoord Dina nog steeds kijkend naar haar jurk.
"Nou, dat jij op zijn geld valt, en dat hij op.. jouw lichaam valt..?" antwoord Nina die rood is omdat ze dit moet vragen aan haar eigen zus.
"Nee joh!" antwoord Dina.

Afbeelding
Even later zitten 'alle' gasten buiten.
Stefano en Katherine zijn druk aan het praten, terwijl Alexandra en Nina, niet zo goed bevriend, het vrij stil houden.

Afbeelding
Dan komt het stel naar buiten en begint iedereen te klappen.
Ze vinden die twee er indrukwekkend uitzien.

Afbeelding
Na een tijdje zijn we dan eindelijk toe aan de ringen uitwisselen, Dina ziet hierbij letterlijk de geldbedragen boven haar hoofd voorbijgaan.

Afbeelding
En dan, wordt de taart aangesneden. Dina pakt haar kans om eens lollig te zijn...

Afbeelding
En propt een groot stuk taart in Chirstiaans mond. Iedereen moet lachen om deze grappige vertoning. De muziek start en iedereen begint te dansen.

Afbeelding
Een paar uur later stapt Nina in een bad, ze moet morgen weer vroeg werken.

Afbeelding
Flink wat uurtjes later strompelen Dina en Christiaan ook naar boven, daar knuffelen ze op bed en doen dan het licht uit.

De volgende dag komt Dina langs bij Stefano.

Afbeelding
"Ehm.. Hoi Stefano. Ik kom hier om te zeggen dat het me.. spijt" stottert Dina; "Ik had je moeten vertellen dat ik verloofd was, het was erg stom van me." komt er nu wat vlotter uit.
"Het is oke." zeg Stefano:"Jullie eh.. passen goed bij elkaar." probeert Stefano overtuigend te laten klinken.

Afbeelding
"Fijn dat je het zo goed opvat, we kunnen altijd vrienden blijven toch?" antwoord Dina duidelijk opgelucht.
"Tuurlijk." antwoord Stefano. Na wat gebabbel en vertrekt Dina weer.
"Potverdomme dit is nou al de tweede keer dat ik belazerd wordt." zegt Stefano in zichzelf. "Ma Misschien wordt ik hier te oud voor.." zucht Stefano.

De volgende dag krijgt Stefano een vaag telefoontje over dat hij moet komen en hij vangt nog het woordje "jongen" op voordat de hoorn op de haak gesmeten wordt. Stefano begrijpt er niets van!

Afbeelding
"Aaaah dit was het dus!" Stefano kijkt naar het lieve zoontje van Katherine.
"Hij is vannacht geboren en weet je wat zijn naam is?" Antwoord Katherine verliefd kijkend naar haar eerste zoontje.
"Nou vertel!" zegt Stefano die wel benieuwd is.
"Steff, we hebben hem Steff genoemd." Antwoord Katherine.
"Ahh wat een schattige naam!" Nadat hij het gezegd heft valt het hem nu pas op. "Je... je hebt het naar mij vernoemd?" vraagt Stefano met open mond.
Katherine knikt. "Ik leg hem even in zijn bedje" zegt ze.
"Ik ga mee, ik ben wel benieuwd waar die babykamer nou is." Hoort Stefano een meisjesstem. "O ja natuurlijk, Patrick heeft nog twee dochters, is dit nou Lotte of Angela?"
Stefano ziet een punk/gothic achtig meisje de keuken uitlopen. "Lotte" denkt Stefano lachend.

Afbeelding
Boven aangekomen ziet Stefano dat Lotte niet weet waar de kinderkamer is. Katherine negeert dit en legt het kindje in de wieg.
"Oooh, een prachtige kamer Katherine!" zegt Stefano.
De bel gaat en Stefano vervolgt: ''Oh ik doe wel even open.''
Zodra Stefano de kamer uitloopt hoort hij Lotte's stem. Hij kan niet horen wat ze zegt, maar het klinkt als gevloek.

Afbeelding
Het is Angela de andere dochter van Patrick.
"Waarom belt die nou aan, heeft die geen sleutel?" denkt Stefano, maar hij vraagt verder niets.
"Ze zijn boven. Ik bedoel Lotte en Katherine dan" zegt Stefano voordat Angela nog maar iets kan vragen.
Zwijgend loopt ze naar boven waarop Stefano volgt.

Als ze boven op de gang stil blijft staan is Stefano weer verbaast. "Waarom loopt ze die kamer nou niet in?" Stefano besluit dan maar als eerste te gaan. Dan is niet hij maar Angela degene die verbaast kijkt, maar ze besluit hem toch te volgen.

Afbeelding
Hij ziet dat Angela iets wilt zeggen maar ze houdt zich in. Ze knuffelt Katherine.
"Aaach lieve meid je bent net op tijd, dit is Steff" zegt Katherine trots.

Afbeelding
Op dat moment stormt Lotte binnen.
"KIJK IS WAT ZE MET JE KAMER GEDAAN HEBBEN!!!" Gilt Lotte boos.
Stefano ziet dat ze gehuild heeft en nu vallen de puzzelstukjes in elkaar. Angela zal wel meeverhuisd zijn met Marie-Louise en Angela's kamer is omgebouwd tot babykamer. Stefano duwt Lotte zachtjes de baby's kamer uit en brengt haar naar haar eigen kamer. "Rustig Lotte, het komt allemaal goed." Stefano zei de woorden voordat hij het door had, waren dat nou 'vaderwoorden'? Als hij terug wilt lopen hoort hij de woorden 'mama' en 'tweeling' uit Lotte haar mond komen en hij besluit dat dit misschien het goede moment is om een briefje achter te laten en weg te gaan.

Laatst gewijzigd door Thijs op do 19 jul 2012, 22:33, 13 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Thijs
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
20
Lid geworden op:
wo 02 nov 2011, 16:22

Re: Fortuna?

Afbeelding
Stefano belt Alexandra op voor een uitje, maar krijgt haar broertje aan de lijn. ''Ze is aan het werk, weet je wel? Dat je EERLIJK geld krijgt.'' Verontwaardigd hangt Stefano op. Dan belt hij Nina, die ziet een uitje wel zitten. Ze besluiten naar het zwembad te gaan.

Afbeelding
Stefano staat klaar om indruk te maken. Hij heeft niet voor niets weken die salto geoefend. Hij zet af en hopla, hij springt soepel het water in.

Afbeelding
Als hij ziet dat Nina met hakken op de plank staat moet hij lachen.
''Succes!'' plaagt hij haar.
Tot zijn verbazing doet Nina hem prima na, MET hakken!

Afbeelding
Als ze uit het zwembad stappen is het tijd voor het echte werk.

Afbeelding
Na een mislukte poging en een pijnlijke neus..

Afbeelding
Komen ze bij een prachtig resultaat !

Afbeelding
Dat.. nogal lang duurt.
''Jwu whaar wis gewoeiwt!?'' vraagt Nina.
''Wat?'' lacht Stefano.
''Je haar is gegroeid!'' lacht Nina mee; ''Je zoent te lang man !'' grapt ze.
''Haha ja klopt, vind je het leuk?''
''Harstikke leuk!'' lacht Nina.

Afbeelding
Als de muziek start hebben de twee opeens een drang om te dansen.
Het meisje ernaast staat nogal vreemd te kijken.
Ze zijn de enige die dansen en ze zijn erg.. fanatiek.

---

Er is een nieuw gezin in Droomzicht aangekomen!
Het schijnt dat de vrouw haar man verloren is na een vreemd ongeluk met zwembadtrappetje en nu in Droomzicht is om een nieuw leven te beginnen.
Stefano brengt haar een bezoekje, want weduwnaren hebben troost nodig hè!

Afbeelding
"Hallo welkom in de buurt, ik ben Stefano Bigoli." zegt Stefano vriendelijk.
"Bedankt! Ik ben Wendy Blut." antwoord Wendy; "Kom binnen."

Afbeelding
"Sorry, er is nog niet erg veel, ga maar ergens zitten." zegt Wendy verontschuldigend.
"Oh dat zit wel goed hoor, verhuizing zijn niet erg makkelijk." zegt Stefano.
"Wil je wat drinken?" vervolgd Wendy.
"Ja, doe maar wat fris."

Afbeelding
Stefano ziet twee jongens zitten.
Eén Maakt zijn huiswerk en de andere, een stuk jonger, loopt op een soort xylofoon te spelen. De jongetjes lijken absoluut niet op Wendy. Ze zijn blond en hun gezicht is anders, ze lijken vast op de vader. Dat moet moeilijk voor Wendy zijn, om elke dag haar man in haar kinderen te zien..

"Hallo..? STEFANO?" hoort hij Wendy opeens zeggen.
"Uh.. sorry, wat?" antwoord Stefano verbaasd.
"Of appelsap goed is? Ik heb op het moment niets anders in huis" lacht Wendy.

Afbeelding
Even later zitten ze aan een tafeltje.
"Zijn die twee jongens je zonen?" vraagt Stefano nieuwsgierig.
"Ja dat klopt, de oudste heet Douwe en de jongste Bastiaan" antwoord Wendy.


"Waar komen jullie vandaan?" vraagt Stefano dan maar.
"Oooh een klein stadje, je kent het vast niet." antwoord Wendy.
"Maar ik wilde gewoon weg, ik heb zelfs hier nog geen baan gevonden, dus we moeten het een tijdje maar even met minder doen."
"Oh maar als je wilt kan ik wel een goed woordje doen bij mijn werk, ik werk in de medische zorg, je kan heel makkelijk een dag meedraaien en studeren tegelijk" antwoord Stefano.
"Oooh, dat zou heel fijn zijn!" antwoord Wendy, maar ik moet nog snel even naar de winkels, dus vind je het erg om te gaan?
"Nee natuurlijk niet!" antwoord Stefano, en hij staat al op om weg te gaan.

Afbeelding
De twee nemen afscheid.

Afbeelding
Stefano probeert een poging om te flirten maar Wendy wijst hem af.
"Stefano niet nu.. het is te vroeg." Wendy loopt wat verbluft naar binnen.

Afbeelding
Wendy voelt zich ongemakkelijk, waarom deed hij dat nou weer?
Heeft hij überhaupt geluisterd?
Wendy is zo in de war dat ze helemaal vergeet boodschappen te doen.
"Wat moet ik nou doen Basje..?" zucht Wendy.
"GAGA!! :D" antwoord Bastiaan vrolijk.
"Nee schat, het is 'mama'!" zegt Wendy plagend.

Laatst gewijzigd door Thijs op do 19 jul 2012, 22:39, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Fortuna?

Wel doorgaan! :3
Ik zelf zou sims 2 het leukste vinden, het is gewoon leuk om daar alle persoontjes uit Droomzicht in te zien :3
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Thijs
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
20
Lid geworden op:
wo 02 nov 2011, 16:22

Re: Fortuna?

Oooke, een kleine update in De Sims 2 dan maar! :P

Afbeelding
In 3 jaar tijd is veel veranderd, laten we eens een kijkje nemen bij de gezinnen van Droomzicht voordat we ons weer richten op Stefano.

Afbeelding
Wendy kwam erachter dat haar man ergens zijn 'bevruchters' had laten invriezen voor het geval dat.
Na een hele tijd heeft Wendy besloten dat ze nog één laatste zwangerschap van haar man wilt en zie hier; een Wendy die bijna op knappen staat!

Afbeelding
Vlak na het huwelijk van Dina en Christiaan bleek Dina zwanger en Dina trok in bij de familie Van de Kerkhof.
Ziehier de schattige Frida (vernoemd naar een familielid van Christiaan).
Alexander heeft lang moeten wennen aan zijn nieuwe moeder en ergert zich onwijs aan Frida, het enige voordeel is dat hij eindelijk niet meer de jongste is!

Afbeelding
Nadat Dina bij de van de Kerkhofjes introk woont Nina alleen, daar heeft ze het wel moeilijk mee.
Veel avonden zit ze alleen thuis en denkt na over de vreemde relatie die ze nu eigenlijk heeft met Stefano.

Afbeelding
De relatie tussen Katherine en Patrick is over, dit door meerdere dingen:
Steff is omgekomen bij een heftig wiegenongeluk op de crèche, wat Katherine gebroken heeft.
Marie-Louise is de stad uitgevlucht met haar twee zonen en Patrick wilde haar per se achterna.
Angela en Lotte tellen de laatste maanden af voor de universiteit en verhuizen dan naar de campus.
Katherine heeft zich meteen weer op haar schoonmaakwerk gestort.

Afbeelding
En ja!!! je ziet het goed!
Nadat Dina bij Christiaan introk wilde Alexandra het liefste zo snel mogelijk weg, ze kon het niet hebben dat haar stiefmoeder jonger was dan haarzelf.
Alexandra drong bij Stefano aan op een huwelijk en zo trouwden ze. Stefano nam echter Alexandra's achternaam aan, omdat ze anders geen erfgename was van het van de Kerkhof fortuin.

Afbeelding
Niet lang nadat ze getrouwd waren was Alexandra zwanger, waar Stefano zo van schrok dat hij opnieuw in een relatie dook met Dina en Nina, nog steeds achter de rug om van Alexandra.
De vriendschap tussen Katherine en Stefano verminderde zeer door al haar problemen met Patrick.
Stefano en Alexandra kregen een zoontje genaamd Kev, ze zijn dol op hem.

Tot zover de update voor deze keer ^^

Laatst gewijzigd door Thijs op do 19 jul 2012, 22:50, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
nonnieven1
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1078
Lid geworden op:
zo 05 dec 2010, 20:51

Re: Fortuna?

Klinkt leuk, maar wel wat verwarrend met al die namen x'D

Ben wel benieuwd naar de rest n_n
Afbeelding Afbeelding
Noem me Manon =)
Thijs
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
20
Lid geworden op:
wo 02 nov 2011, 16:22

Re: Fortuna?

^ Als je niet bekend bent met De Sims 2/ Droomzicht is dit inderdaad vrij lastig dat snap ik xD In principe zijn dit allemaal nog bassissims (behalve Kev & Frida dan) dus als kenner moet het te doen zijn.
Maar verder in mijn dagboek zal ik me ook niet telkens op alle families richten, er zullen wat mensen wegvallen etc. je zult het hopelijk snel zien ;) moet weer even tijd zien te maken.. haha (:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Noita Dirdre
Snackventer Snackventer
Berichten:
70
Lid geworden op:
di 24 mei 2011, 12:06

Re: Fortuna?

Ik vind het een super dagboek en ik vind het vooral leuk dat je juist de Sims van droomzicht gebruikt...
Just be yourself...
Gebruikersavatar
franniewee
Mest analist Mest analist
Berichten:
535
Lid geworden op:
wo 30 sep 2009, 22:32

Re: Fortuna?

Ik vond die baby'tjes uit de Sims2 zo schattig. (veel leuker dan die uit de Sims3). Leuk dit.
Afbeelding
Tutorials in Dutch vind je hier en voor The Long Road klik op de banner
Gebruikersavatar
nonnieven1
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1078
Lid geworden op:
zo 05 dec 2010, 20:51

Re: Fortuna?

^^^ Ik ken een aantal wel, maar ik maakte eigenlijk altijd mijn eigen sims bij sims2, dusja =)
Afbeelding Afbeelding
Noem me Manon =)
Thijs
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
20
Lid geworden op:
wo 02 nov 2011, 16:22

Re: Fortuna?

Bedankt voor de positieve reacties ^^

Update

Afbeelding
"Papaaaaaaaaaaaaa!!" schreeuwt de kleine Kev.

Afbeelding
"Ugh niet weer.." zucht Stefano.

Afbeelding
"Hij roept duidelijk om jou, val mij er niet mee lastig" zegt Alexandra, die zich los maakt van Stefano en zich weer omdraait.

Afbeelding
"Wat is er toch met je jongetje?" zegt Stefano als hij Kev uit zijn wieg tilt, tegelijkertijd voelt hij al wat er aan de hand is.
"Alexandraaa.." gilt Stefano, die weet dat het tevergeefs is.
"Echt niet, ik heb het de afgelopen drie jaar gedaan, als het aan mij lag mag jij de komende drie doen" hoort hij Alexandra geïrriteerd terug gillen.
"Oke Kev, laten we de boel dan maar eens gaan schoonmaken daar." zucht Stefano.

Afbeelding
De volgende dag belt Alexandra voor het eerst een oppasser, voorheen was zij of Stefano altijd wel een dag vrij.
Ze heeft er wat moeite mee, omdat je constant van die verhalen hoort over gekken die kinderen ontvoeren en er de ziekste dingen mee doen, ze overwint haar angst als ze de stem van de oppasser hoort, het lijkt haar een hele lieve vrouw.

Afbeelding
De vrouw is inderdaad lief, maar Kev vindt haar maar een beetje raar.
Volgens hem zit haar gezicht veel te strak om haar hoofd heen, waardoor ze constant een beetje lijkt te schrikken! En die knot op haar hoofd helpt dat idee ook niet echt tegen te werken.


Afbeelding
De volgende dag waren Alexandra en Stefano allebei vrij in de ochtend. Alexandra speelde Kev's lievelingsspel Kiekeboe! en Stefano vond dit wel een goed moment om even zijn kennis over het lichaam van de mens bij te spijkeren. Niet veel later kwam Katherine, die Stefano meteen weer had aangenomen als schoonmaakster. Alexandra vond dit niet heel vreemd, ze wist dat Stefano en Katherine het goed met elkaar konden vinden en het zat nou eenmaal in haar aard om mensen te helpen.

Afbeelding
Stefano en Katherine raakte aan de praat, ze hadden elkaar al lang niet meer gesproken.
''Hey Katherine, leg dat doekje nou even weg! Hoe gaat het met je?'' vraagt Stefano.
"Ach, ik mag niet klagen he" glimlacht Katherine.
Verder ging het gesprek nog over andere zaken die gewoonlijk gevraagd worden nadat een stel uit elkaar is, zoals waar ze nu woont en of ze het allemaal wel redt.

Afbeelding
"Ik denk nog zo vaak aan Steff, mijn kindje, ik mis hem zo!" liet Katherine zich opeens gaan.
Alexandra spitste haar oren, ze had wel vaag iets gehoord over het verlies, maar had eigenlijk nooit gerealiseerd dat Steff zo dichtbij Stefano lag.

Afbeelding
"Ik snap het Katherine" zuchtte Stefano en knuffelde haar; "Ik zou niet weten wat ik zou moeten doen zonder mijn jongen" en gaf een vluchtig gebaar naar Kev, waardoor Alexandra snel weer verder ging met het spelletje.
Stefano voelde dat Katherine gespannen was, hij was zelf ook een beetje gespannen. Het voelde niet meer zoals hun vriendschap vroeger voelde, wat is hier aan de hand?!

Alexandra liep naar Stefano toe en gaf hem een kus op zijn wang.
"Lieverd, ik moet werken! Leg jij Kev zo in bed?" vroeg Alexandra.

Afbeelding
Buiten zag ze een klein hondje, ze aaide hem over zijn kop.
"Wat een leuk beestje zeg, misschien moeten we er ook zo eentje nemen als Kev wat ouder is.." dacht ze en toen stapte ze de carpool in.

Afbeelding
De telefoon ging en Stefano nam op.
"Huize van de Kerkhof, met Stefano" Stefano kon nog steeds niet helemaal aan zijn nieuwe achternaam wennen, maar het klonk al geloofwaardiger dan een paar jaar geleden.
"He Stefano! Dit is Christine, de tuinierster je weet wel?!" klonk het aan de andere kant van de lijn.
Stefano zuchtte, inderdaad hij wist wie ze was. Hij had een paar jaar geleden wat met haar geflirt en sindsdien stopte ze maar niet met bellen en wilde zichzelf altijd binnen uitnodigen.
"Ik wil even zeggen dat het me spijt dat ik al zo lang niet geweest ben" ging Christine verder.
"Oh maakt niet uit hoor! Gelukkig heb ik niet zo'n hele grote tuin" lachte Stefano een beetje nep.
"Maar zeg sorry, ik heb bezoek dus ik moet weer ophangen, het spijt me!" bedacht Stefano zich toen hij de wagen van Katherine buiten zag staan. Hij was nog nooit zo blij geweest met hulp in de huishouding!

Afbeelding
Toen Stefano terug de woonkamer in liep ging alles vrij snel.
Katherine gaf hem een kus op zijn mond en hij mompelde: "Kev.." waarna hij en Katherine naar boven liepen.
En al snel..

Afbeelding
Ojaaa!!

Afbeelding
Nadat ze allebei hun kleren weer hadden aangetrokken maakte Katherine het bed weer netjes op.
Stefano voelde zich iets wat ongemakkelijk.
"Ehm.. misschien moeten die in de was?" vroeg hij uiteindelijk.
"Oh ja, tuurlijk" lachte Katherine zachtjes en ze begon het bed af te halen.
"Kan ik misschien even bellen? Ik zie net dat ik al veels te laat voor een afspraak ben" vervolgde ze.
"Tuurlijk, de telefoon is beneden in de keuken." Antwoordde Stefano.

Afbeelding
"Hey Patrick.. Ja sorry ik ben iets later, heb je de dozen al klaar staan?" hoorde Stefano van de keuken uit komen. Hij had het idee dat hij dat beter niet had kunnen horen.
Vervolgens zag hij Kev zitten, shit! Hij had hem helemaal alleen hier laten zitten! Er had van alles kunnen gebeuren, pff wat dom!

Katherine hing op en de twee namen afscheid.

Ondertussen in een ander huis in Droomzicht..

Afbeelding
"Dirk.. hoe vaak heb ik het nou al gezegd?! Zet de computer UIT als je hem niet gebruikt!" zuchtte Daan.
Het was de familie Dromer! Ze woonde nu een jaar of 2 in het dorp, maar waren niet echt bekend. Vooral omdat ze toch niet zo veel geld bezaten, terwijl de meerderheid van Droomzicht dat tegenwoordig wel had.
"Oops.. sorry pap, maar ik ben nu echt veels te laat voor school! Ik moet gaan!" antwoordde Dirk.
"Succes, en haal geen gekke dingen uit he!" riep Daan nog.

Afbeelding
Even later belde Alexandra aan.
"Hé! Ik weet niet of je me kent, maar ik ben Alexandra. Ik en mijn man Stefano wonen twee straten verderop" stelde Alexandra zich voor.
"Hoi, ja ik ken je wel! Ik heb je volgens mij wel een paar keer zien lopen door de stad" antwoordde Daan, hij wist wel beter. Hij had stiekem een kleine verliefdheid opgebouwd op Alexandra en was een beetje verdrietig dat ze al getrouwd was.
"Ja sorry ik zie er een beetje vreemd uit, maar ik kom even snel vanuit mijn werkpauze" lachte Alexandra; "Maar ik heb een vraag voor je."
"Oh tuurlijk, kom even binnen!" Antwoordde Daan, die de postbode net zag komen aanlopen.

Afbeelding
"Het zit zo.. Ik heb gehoord dat je behoorlijk goed kan schilderen! En mijn man en ik zijn binnekort acht jaar getrouwd en dan lijkt me een schilderij van ons gezinnetje me een erg leuk cadeau!" spuwde Alexandra er meteen uit.
"Oh ja tuurlijk! Maar het moet een verrassing zijn zeker? Als je me eens wat foto's geeft van de mensen die je er op wilt hebben, dan kan ik wel iets maken denk ik ja!" antwoordde Daan enthousiast, hij had in tijden al geen opdracht meer gehad.

Afbeelding
"Je bent geweldig" gilde Alexandra enthousiast en gaf hem een dikke knuffel.
"Haha geen probleem" Daan voelde zich gevleid en genoot van het lichamelijke contact met Alexandra.
"Het spijt me dat ik niet langer kan blijven, maar me pauze is bijna voorbij. Ik kom binnekort langs met foto's en dan zullen we het hebben over de prijs oke?!" met die woorden liep Alexandra al weer het huis uit en liet een héle blije Daan achter.

Laatst gewijzigd door Thijs op di 31 jul 2012, 16:23, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Fortuna?

Aaah leuk! :3
Geweldig om alle sims uit Droomzicht weer terug te zien! :3
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Thijs
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
20
Lid geworden op:
wo 02 nov 2011, 16:22

Re: Fortuna?

Update

Afbeelding
Nina heeft Stefano al veels te lang niet gezien, ze besluit hem maar eens een belletje te geven.
"Hey Stefano,met Nina, het is zo lang geleden! Hoe gaat het met je?" vraagt Nina zodra Stefano de telefoon opneemt.
"Heee Nina! Wat leuk dat je belt! Het gaat goed, maar zeg heb jij vanmiddag iets te doen? Anders kom ik wel even langs!" antwoord Stefano, hij heeft Nina al een tijd niet gezien, hij is gek op haar rode lokken! En je weet wat ze zeggen van meisjes met rode haren.
Nina stemt in en de twee hangen op.

Afbeelding
Een uurtje later staat Stefano op de stoep, en wordt begroet met een hevige kus.
Stefano schrikt een beetje; "Nina! Wat doe je?! Ik ben getrouwd!"
"Pff net als of je daar zo strikt mee was tijdens je verloving" zei Nina.
Stefano vraagt zich af of het slim was om Nina op te zoeken, ze heeft duidelijk nog gevoelens voor hem.
Toch volgt hij haar naar binnen.

Afbeelding
Binnen gekomen geeft Nina niet op en begint liefdevol Stefano's wang te aaien.
"Nina.." zucht Stefano, hij weet dat hij de kracht niet heeft om de verleiding van een mooie vrouw te weerstaan.

Afbeelding
"Kom." zegt Nina verleidelijk en trekt Stefano plagend aan zijn kin mee naar de bank.
Stefano kan zich niet meer inhouden en geeft zich maar over.

Afbeelding
Nina merkt dit en slaat haar slag, ze zwiept haar benen over die van Stefano en begint hem wild in zijn nek te zoenen.

Afbeelding
De twee vermaken zich goed, ookal heeft Stefano wel een licht schuldgevoel.
Als het donker wordt nemen de twee afscheid en vertrekt Stefano naar zijn werk.

Afbeelding
In huize van de Kerkhof/Bigoli is Daan langs gekomen met wat schetsen voor het portret van de van de Kerkhofjes.

Afbeelding
Alexandra is dolenthousiast; "Oh my.. Daan dit is geweldig!! Volgens mij wordt het echt prachtig!" en vliegt Daan om zijn nek.
Daan murmelt verlegen dat het allemaal wel mee valt en dat dit gewoon bij zijn werk hoort.

Afbeelding
De grip verandert een beetje en de twee lijken nu intiemer te knuffelen, Daan begraaft zijn gezicht diep in Alexandra's nek en geeft er voorzichtig een kusje op.
Alexandra schrikt en duwt Daan van zich af; "Ehm.. misschien is het beter als je gaat" zegt Alexandra die rood wordt.

Afbeelding
Alexandra loopt naar boven en haalt Kev daar uit zijn bedje.
"Oof.. dat was dom" zucht Alexandra; "Kom we gaan jou iets te eten geven."

wat uren later

Afbeelding
"Hee lief, ik ben thuis!" zei Stefano, die terugkwam van zijn werk
"Huh wat doet Kev nou nog op?" vervolgde hij. En tegen Kev; "Zullen we jou eens snel in bed stoppen mannetje?!"
Kev maakte een blij brabbelend geluid.
"Stefano.. Ik moet je iets zeggen" fluisterde Alexandra bijna,
"Wat zeg je? Nee oke, ik eerst! Ik heb geweldig nieuws!" zei Stefano.
"Zoals je weet zijn we bijna 8 jaar getrouwd, en aangezien ik vandaag een dikke vette promotie heb gemaakt gaan wij drietjes lekker op vakantie! Wat dag je van de Simahama's? Het strand is daar prachtig!"

Afbeelding
"Oh Stefano dat is geweldig! De Simahama's klinkt geweldig!! Maar hoe gaat dat met Kev?" gilde Alexandra uit.
"Hmm je hebt gelijk.. misschien kunnen we een soort nanny huren voor daar? Dat we nog genoeg tijd voor elkaar hebben." knipoogte Stefano; "Maar, wat wilde jij nou zeggen lieverd?" vervolgde hij.
"Oh.. niets belangrijks" zei Alexandra en gaf Stefano een dikke kus.

VOLGENDE KEER; De Simahama's!

Laatst gewijzigd door Thijs op di 31 jul 2012, 16:21, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Thijs
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
20
Lid geworden op:
wo 02 nov 2011, 16:22

Re: Fortuna?

Update na ongeveer een halfjaar xD

Afbeelding
Het is Kev's verjaardag! Alexandra wilde niet een te groots feestje, dat konden ze zich financieel ook niet veroorloven trouwens, dus hebben ze alleen een kleine groep vrienden en familie uitgenodigd.

Afbeelding
Hier zul je ze hebben! Alexandra is verrast wanneer ze Katherine ziet, die zal Stefano wel uitgenodigd hebben denkt ze.
Alexander is geïrriteerd omdat Alexandra en Stefano op vakantie zijn met zijn verjaardag en hij vervolgens wel naar die van zijn neefje moet komen.
Dina zegt bijna niets, eveneens als Christiaan die bij binnenkomst meteen op de bank voor de tv plofte.

Afbeelding
Op het moment dat de kaarsjes uitgeblazen moeten worden zet iedereen even zijn of haar problemen opzij en toetert of ratelt er op los.

Afbeelding
Kev kraait van plezier wanneer hij ziet dat zijn grote sterke vader alle kaarsjes in één keer uitblaast.
De taart wordt verdeeld, er worden nog stroeve conversaties gevoerd en vervolgens ging iedereen om stipt 17.00 uur weer naar huis.

Afbeelding
Onze kleine Kev wordt zo snel groot!
Afbeelding
Thijs
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
20
Lid geworden op:
wo 02 nov 2011, 16:22

Re: Fortuna?

De Simahama's

Afbeelding
Niet veel later vertrekt de familie met koffers en al naar het vliegveld, ze vliegen naar de prachtige Simahama's!

Afbeelding
YAY :thumbup

Afbeelding
Daar aangekomen zien ze dat het hotel gigantisch groot is en vol staat met de meeste luxe spullen.
"Stefano!!" roept Alexandra verrast uit; "Dit moet je onwijs veel geld gekost hebben!"
"Nothing but the best for my love" lacht Stefano en geeft Kev een high five.

Afbeelding
Stefano schrijft de familie in en de man achter de balie wenst hun een fijn verblijf.
"Dat zal wel lukken" lacht Alexandra, nog steeds verwonderd door het prachtige hotel.

Afbeelding
In de kamer aangekomen gaat Stefano meteen op het bed liggen, vermoeid van de reis.
"Ahh, moet ik met jullie op een kamer?!" zegt Kev teleurgesteld.
"Tuurlijk moet je dat! Zo kan jij je vader in de gaten houden als ik 's avonds op de dansvloer sta" lacht Alexandra, die vervolgens wegduikt van een vliegend kussen gegooid door Stefano.

Afbeelding
De drie kleden zich om en gaan vervolgens naar het strand achter het hotel.
Alexandra legt meteen haar handdoek uit en laat zich verwennen door de zon.
"Dansvloer jaja, je bent nog luier dan ik" mompelt Stefano zachtjes tegen zichzelf.
"Pap! Help je me met mijn zandkasteel?" roept Kev.
"Hahaha tuurlijk jongen!" antwoord Stefano als hij de grote berg zand ziet liggen.

Afbeelding
"Kom pap we gaan zwemmen!" roept Kev enthousiast en rent al richting de zee.
"Kev!! Niet te dicht bij de rotsen!!" gilt Stefano en rent hem achterna.

Afbeelding
Stefano springt de zee in en zwemt Kev achterna.
"Oh nee, Alexandra vermoord me als ze dit ziet" denkt Stefano. Op dat moment pakt een grote golf Kev mee en smakt hem al proestend en hoestend op het strand.
"STEFANO!!" hoort Stefano Alexandra al gillen.

Afbeelding
"Wat doe je nou?! Ik kan ook nooit even één keer rustig ontspannen en je laat ons kind al bijna verdrinken en bla bla bla bla bla" ratelt Alexandra door.

Afbeelding
Kev is het geruzie van zijn ouders zat en doet mee aan de Hula dans.
Als Alexandra en Stefano merken dat Kev weg is raken ze in paniek en rennen ze het hele hotel rond.

Afbeelding
Alexandra is net iets eerder en moet lachen als ze haar zoon de Hula ziet doen, Stefano komt net aangerend en is ook opgelucht als hij ziet dat Kev veilig is. Als Alexandra merkt dat Stefano er is pakt ze Kev bij zijn arm en zegt: "Kom Kev, we gaan even terug naar onze kamer want mama is een beetje verbrand" en kijkt met een geïrriteerde blik naar Stefano.
Stefano zucht en weet niet meer wat hij moet doen.

Afbeelding
Een echte Simahama-bewoonster komt aanlopen en begint te babbelen met Stefano over zijn verblijf hier. Onbewust begint Stefano met de vrouw te flirten en zij gaat hier gretig op in, zo'n knappe man heeft ze in tijden hier niet gezien!

Afbeelding
Alexandra komt terug om haar excuses aan te bieden en ziet Stefano flirten met één of andere Hula-troela. Ze schrikt hier zo van dat ze zich snel omdraait en doet alsof ze een gesprek heeft met de man achter haar, ze kan het niet geloven! Is haar huwelijk nu voorbij?!

Stefano hoort de stem van Alexandra en schrikt zich dood, hij weet zeker dat ze hem gezien moet hebben! Hij durft zich niet om te draaien en stelt aan het Hula-meisje voor om samen naar het strand te lopen.

Afbeelding
Laat in de avond komt Stefano terug.
Alexandra is nog aan het lezen en Kev slaapt al uren.
"Oh je bent terug.." fluistert Alexandra
"Hmm.." antwoord Stefano.

Afbeelding
Hij loopt de badkamer in.
"Is onze relatie nu voorbij? Zou ze me gezien hebben?" vraagt Stefano zich af.

Afbeelding
Als hij terug komt uit de badkamer slaapt Alexandra al.
Stefano weet nog steeds niet wat hij moet doen, dus hij gaat maar slapen.

Afbeelding
De volgende dag wordt hij naast Kev wakker.
Stefano vindt een briefje van Alexandra; "Ik ben mee met een groepje, we gaan het koraal bekijken. Alexandra."
Stefano weet niet goed wat hij moet doen dus hij loopt maar naar de lobby.

Afbeelding
Daar ziet hij het Hula meisje weer.
"Hee Stefano, het was gezellig gister!" giechelde het Hula meisje.
"Hee! Haha, ja het was leuk! Nog veilig thuis gekomen?" antwoord Stefano.

Afbeelding
"Je had van mij best mee gemogen hoor" fluisterd Stefano zwoel in haar oor.
Het meisje giechelt.

Afbeelding
Als Stefano het meisje naar zich toe trekt voor een kus komt Alexandra aangelopen, terug van haar expeditie.

Afbeelding
Ze schrikt en geeft Stefano vervolgens een stevige duw. "Het blijft dus niet alleen bij woorden" gillen de stemmen in haar hoofd. Het Hula meisje kijkt vreemd en loopt weg.
"Wat is dit nou?!" schreeuwt ze huilend.
Stefano weet hier geen antwoord op en staat maar een beetje dom te kijken.

Afbeelding
Alexandra is woest en vertrekt meteen uit het hotel, ze belt een taxi en haalt vervolgens Kev die nog steeds lag te slapen in zijn kamer.

Afbeelding
"Maar mama ik snap het niet! We zouden toch pas over twee dagen weg gaan?" zegt Kev nog slaperig.
"Ik weet het liefje, maar de plannen zijn een beetje veranderd" zegt Alexandra haar tranen inhoudend.

Afbeelding
Als de taxi arriveert voor naar het vliegveld stappen Alexandra en Kev in.
Stefano staat even daarachter, ook hij gaat weer naar huis maar neemt de volgende taxi.


Hoe nu verder moet de familie van de Kerkhof?
Gaan Alexandra en Stefano scheiden?
Wat zal dit betekenen voor Kev?

Binnekort meer.

Graag hints, tips, complimentjes, die zijn altijd welkom :D
Hopelijk leest iemand dit nog, laat vooral reacties achter enzo :')
& ik zag ook dat er een De Sims 2 Dagboeken deel was, hoort mijn dagboek daar eigenlijk niet? :$ Ik kan me niet herinneren of die er al was toen ik dit dagboek creërde xD
Afbeelding
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Fortuna?

Leuke update weer :D
Ja je kan je dagboek melden in het topic erover van de sims2dagboeken worden verplaatst, dan zullen ze dat doen.
Thijs
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
20
Lid geworden op:
wo 02 nov 2011, 16:22

Re: Fortuna?

Update

Afbeelding
Bij Stefano's thuiskomst was Alexandra aan de telefoon.
"Alexandra alsjeblieft, laat het me je uitleggen!" zei Stefano wanhopig en zag dat Alexandra haar koffer nog niet had uitgepakt, integendeel ze had er zelfs een andere bij gezet.
"Je hebt kansen genoeg gehad Stefano.. We hebben verdomme een kind! Ik moet hier gewoon weg, even denken" zei Alexandra geïrriteerd terwijl ze ophing.
"Denk dan aan Kev! Die kan toch niet opeens zonder zijn moeder?"
"Klopt, want hij gaat ook met mij mee." antwoordde Alexandra nu kalm en hun conversatie werd beëindigd door de claxon van de taxi.

Afbeelding
Kev rende naar de taxi en stapte snel in. Stefano zag dat hij had gehuild maar durfde hem niet aan te spreken, hij wist niet wat Alexandra hem verteld had.
"Nou dan gaan we maar. zei Alexandra nuchter en ze stapte de taxi in, Stefano -na 8 jaar huwelijk- alleen achterlatend.

Afbeelding
Stefano liep naar Kev's kamer, waar nog steeds zijn wiegje stond. Ze hadden nog geen tijd gehad om het te verbouwen en dit was nu misschien niet eens meer nodig bedacht Stefano zich, hij voelde zich ellendig.

Afbeelding
Stefano kroop zijn bed in, na acht jaar weer alleen liggen..
Hij had het flink verpest.


Afbeelding
Afgezet door de taxi belde Alexandra aan bij haar vader's huis, ze haatte het dat ze om zijn hulp moest vragen, maar ze had geen keus. Haar broertje Alexander deed open.

Afbeelding
"Shit man.. Ik heb het gehoord" is het eerste wat hij zei en gaf haar een dikke knuffel.
Alexandra zag hoe erg hij opeens gegroeid was sinds hun vakantie.
"Hmm ja," antwoordde Alexandra nietszeggend; "Hoe is het hier?"
"Zodra ik naar de universiteit kan ben ik hier weg." zei Alexander glimlachend, waarbij ook alles gezegd was.
"Ze zitten in de huiskamer" en Alexander liep de trap op naarboven, hij had vast weer bergen huiswerk.

Afbeelding
Ze zag haar vader al, hij probeerde Dina te leren schaken en Alexandra moest moeite doen om haar ergenis niet te uiten. Kev liep gehoorzaam en met dikke ogen van het huilen achter haar aan.

Afbeelding
Toen haar vader haar zag stond hij op en omhelsde hij haar.
"Och lieverd.." was het enige wat hij zei en gaf daarna zijn kleinzoon een dikke knuffel.

Afbeelding
Zelfs Dina deed een poging om haar te troosten en Alexandra was daar een beetje overrompeld door.

Afbeelding
Christiaan richtte zich weer op zijn dochter.
"Ga slapen lieverd, het gastverblijf staat al klaar. We zullen morgen de zaken wel verder bespreken." zei hij.
"Bedankt" en Alexandra toverde een nep glimlachje op haar gezicht, ze had geen zin om te lachen nu. "Maar ik denk dat ik voorlopig nog niet kan slapen.." zuchtte ze.
"Ook goed, maar wij gaan alvast naar boven, slaap lekker lieverd." met die woorden liepen Christiaan en Dina naar boven.

Afbeelding
Nu merkte Alexandra pas haar halfzusje op.
"Hee Frida, lang niet gezien." zei ze met een gek stemmetje en kriebelde Frida in haar buikje.
"God wat hield ze van kinderen" dacht ze. "Maar dat dit de tante van Kev moet voorstellen is belachelijk" en opnieuw zuchtte ze.

Afbeelding
Ze begon zachtjes een liedje te zingen en zag dat Frida wat verlegen mee probeerde te doen.
Kev stond nog steeds met grote ogen te kijken. "Oh lieverd, sorry! Wil je naar bed schat?" vroeg Alexandra, die haar zoon een beetje vergeten was. Kev knikte.
"Oké, dan brengen we jullie maar eens naar bed!'' ze tilde Frida op en met z'n drieën liepen ze de trap op.

Afbeelding
Toen ze Kev in bed had gelegd en zeker was dat hij sliep was ze nog een verdieping naar boven gelopen.
Ze was hier jaren niet geweest.. haar vader vond het nooit fijn als ze hier speelde. 'Het haalde de ambiance van zijn moeder weg' zoals hij zo vaak had gezegd. Ze grinnikte in zichzelf.
Ze hoorde een deur dichtslaan en schrok, maar toen bedacht ze dat dat hoogstwaarschijnlijk haar vader was, hij maakte wel vaker 's nachts een ommetje.


Afbeelding
Ze liep nog een verdieping omhoog en was nu op het dak.
Ze was verbaasd de telescoop te zien, die moet daar zeker al jaren staan, hij was ook al aardig verroest. Ze kon het niet laten en werpte een blik in de telescoop, wat waren de sterren toch prachtig..

Afbeelding
Stefano schrok wakker van de bel. "Jezus wie is dat nou?" dacht hij slaperig. Toen realiseerde hij zich weer alles "Alexandra?!" en hij rende met drie trappen tegelijk naar beneden.

Afbeelding
Het was Dina, ze keek hem grijnzend aan.
"Ze zal het vast al weten" dacht Stefano, nieuws verspreid hier verdomde snel.

Afbeelding
"Geweldig man" zegt ze schaterend van het lachen; "Hoeveel krijg je van d'r?"
Stefano zuchtte; "Dag Dina."
"Vind je het niet hilarisch dan?" zei Dina nog steeds lachend; "Dit wilde je toch al jaren?"
"Ik weet het niet Dina, ik vind het op dit moment vooral vervelend dat ik me zoon misschien nooit meer zal zien." zei Stefano en hij irriteerde zich een beetje aan Dina, ging ze nou maar weg.

Afbeelding
"Dan had je maar een oude vent als ik moeten verleiden" zei ze en gaf Stefano een kus op zijn mond.
Stefano stribbelde niet tegen en al snel..

Afbeelding
O Jaaa!!

Afbeelding
Een half uur later lag Dina al weer in een ander bed.
"Je was lang weg, heb je heel de stad doorgelopen ofzo?" vroeg Christiaan plagerig.
"Oh jij!" giechelde Dina en ze sprong op Christiaan bij wijze van gevecht.

Afbeelding
De volgende dag moest Stefano weer gewoon aan het werk.
"Shit" dacht hij. ''Hoe vaak had hij dat de afgelopen 24 uur nou wel niet gedacht? Niet vaak genoeg..''

Afbeelding
''Lieverd, ik heb het er met Dina nog eens over gehad en het lijkt ons gewoon niet handig! Het huis wordt te vol en bovendien hebben wij allemaal ook behoefte aan onze eigen privacy! Het is niet dat we je hier niet willen, het is gewoon niet praktisch!''
Het is niet dat ze dat niet had verwacht, ze was er niet eens vanuit gegaan en bovendien had ze het niet eens gewild.

Afbeelding
Voor de tweede keer in nog geen 24 uur verhuisde de twee. Kev was blij, hij vond het hier maar een enge boel.

Afbeelding
Nadat Alexandra en Kev uitgezwaaid waren rent Dina naar het toilet.
"Fuck" denkt ze, terwijl ze het toilet doorspoelt.
Afbeelding
Thijs
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
20
Lid geworden op:
wo 02 nov 2011, 16:22

Re: Fortuna?

Afbeelding
"Daan! Je bent geweldig" Alexandra had het hele verhaal uitgelegd en Daan had voorgesteld dat ze best bij hun konden verblijven.
"Mijn huis is misschien niet zo groot, maar sinds het vertrek van Dirk naar de universiteit ben ik toch maar alleen." zei Daan een beetje blozend, zijn crush voor Alexandra was nog steeds niet over.

Afbeelding
Hij omhelsde Kev ook snel.
"Dank u wel meneer!'' zei Kev blij, hij mocht Daan wel.
Daan lachte; "Geen probleem Kev, noem me gewoon maar Daan hoor. Ga maar eens snel naar je eigen kamer kijken!'' en Kev rende naar binnen.

Afbeelding
"Vind je het echt niet erg?" vroeg Alexandra, ze keek om zich heen en zag verschillende rekeningen opgestapeld liggen, onbetaald.
"Tuurlijk niet! Een beetje gezelschap kan ik wel aan!" glimlachte Daan.
"Altijd blij" dacht ze, het maakte haar ook wat vrolijker.
"Hoe gaan de zaken Daan? Als ik vragen mag"
Zijn gezicht werd wat grauwer; ''Helaas niet zo goed Alexandra, ik ben op zoek naar een baan. Van kunst kan je tegenwoordig helaas geen beroep meer maken.." hij zuchtte.
"Wat heb je trouwens gedaan met het schilderij dat ik voor je gemaakt had?" vroeg hij nieuwsgierig.
"Verbrand." zei Alexandra lachend; ''Sorry het was prachtig, echt! Maar ik kon er gewoon niet naar kijken'' vervolgde ze.

Afbeelding
Op dat moment probeerde Stefano Alexandra op te bellen.
"Hallo Stefano'' antwoordde Alexandra de telefoon.
"Oh Alexandra! Kunnen we praten alsjeblieft? Waar ben je? Alsjeblieft?''
Hij hoorde een stilte aan de andere kant van de lijn.
''Oké kom maar.. Weet je waar de familie Dromer woont?''

Afbeelding
Niet veel later stond Stefano al in de huiskamer.
"Ik.. zal jullie wel even alleen laten.'' stamelde Daan en hij liep weg.
"Oh Alexandra het spijt me zo ik.."

Afbeelding
"Nee weet je wat? Ik geloof het niet meer!" zei Alexandra opeens woest.
"Je liegt en bedriegd me al jaren, denk niet dat ik dat nooit doorgehad heb!"

Afbeelding
"Ik ben er klaar mee!"

Afbeelding
"Het is over tussen ons!" gilde ze nu.
Stefano sloeg zijn handen geschrokken voor zijn gezicht.
Vanuit de andere kamer hoorden ze opeens het zachte gehuil van Kev.
"Ik wil nu dat je gaat, mijn advocaat zal je binnekort wel contacteren." zei Alexandra zakelijk en ze liep weg.

Afbeelding
Alexandra sloeg een arm om Kev heen.
"Het spijt me zo.." fluisterde ze. "Vanaf nu wordt alles beter liefje" en een traan gleed langs haar wang.

Afbeelding
Ze liep even later naar boven waar Daan zat te lezen.
"Gaat het?'' vroeg hij meteen. Ze knikte en gaf hem een knuffel.
"Bedankt''
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie