Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

33 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

HELLUP: SIMTERKLAAS IS ZIJN PIETEN KWIJT!

Afbeelding

Simterklaas is met zijn stoomboot aangekomen in Nederland en heeft ons via zijn Twitter laten weten dat zijn Pieten verdwenen zijn.

Hij heeft geen flauw idee waar alle Pieten zijn gebleven en heeft jullie hulp dus hard nodig.

Tot 6 december kun je Simterklaas dus helpen met leuke screens van jouw Pieten. Die screens kun je in dit topic kwijt.

Een link naar je Piet op De Uitwisseling zou leuk zijn maar is niet nodig.

Misschien kun je sneller een paar leuke, gekke, gestoorde, rare Pieten vinden als je je Sim in De Sims 3 Buurten laat zoeken verkleed als Simterklaas? Download dan het Simterklaas pak en de Simterklaas mijter gratis van De Sims 3 Store.

Er zijn verder geen voorwaarden of prijzen aan deze uitdaging verbonden maar we hopen dat jullie Simterklaas kunnen helpen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: HELLUP: SIMTERKLAAS IS ZIJN PIETEN KWIJT!

Idd, maar je kan wel altijd improviseren ;p
Mag je de foto bewerken? :sweatdrop


Bedoel je dus geen achtergrond toevoegen ofzo? :x
V

Laatst gewijzigd door Simmielove op vr 11 nov 2011, 18:10, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
xNathalie
Snackventer Snackventer
Berichten:
86
Lid geworden op:
do 11 aug 2011, 11:41

Re: HELLUP: SIMTERKLAAS IS ZIJN PIETEN KWIJT!

Merlijntje schreef:Hé hiki, ik heb nog een vraagje: Er staat "Let wel op: de outfit werkt alleen bij oudere Sims." Ik heb het gedownload, maar bij mij werkt het juist alleen bij volwassene sims :?
Ik denk dat ie ook volwassene bedoeld, als je de plaatjes ziet dan zijn het geen ouderen maar volwassenen.

Sommige mensen gebruiken voor volwassenen ouderen, en voor wat jij bedoeld echt oma's enz dat word soms gewoon bejaard genoemt!
Maak het je zelf gemakkelijk als het moeilijk gaat.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie