Kan iemand mij helpen? Ik moet voor morgen voor gym een originele warming up van ongeveer 5 minuten hebben, maar ik weet dus helemaal niks over gym of een warming up. Ik ben niet zo'n sporter, dus als iemand een idee heeft zou dat erg helpen (:
Ik begrijp mijn cijfers dus echt niet.. Elke keer heb ik het gevoel dat ik faal, en ik leer ook maar 1 dag van te voren, en dan meestal een half uurtje, en toch haal ik hoge punten :l
Vandaag had ik scheikunde, en maandag hadden we een vet moeilijke toets gemaakt. Ze had dus de cijfers, maar die had ze thuis en ze wou ze ook niet zeggen want de andere klas moest nog de toets maken. Maar als je alleen de cijfers zegt krijg je geeneens de antwoorden van de toets dus dat was dom .
En vandaag eco toets gehad, wat een drama
Simsfreak schreef:Ik begrijp mijn cijfers dus echt niet.. Elke keer heb ik het gevoel dat ik faal, en ik leer ook maar 1 dag van te voren, en dan meestal een half uurtje, en toch haal ik hoge punten :l
Dit komt omdat je korte termijn geheugen na het korte leren erg sterk is. Maar als je langer en meer dagen de tijd neemt om te leren dan komt het in je lange termijn geheugen en dat is vele malen sterker dan je korte.