Ik moet een voldoende hebben voor Frans, ik ken die 4 pagina's zo'n beetje uit mijn hoofd, ik ga mezelf opsluiten als ik een onvoldoende haal...
En, de PLUS is best wel een fijne winkel... Waar wij naartoe gaan dan, lekker rustig ;d
En het was vandaag écht vroeg donker en de tandarts is gemeen, k moest weer van die foto's maken, en toen ging ik haast over mijn nek -__-
@Simmielove; als ze dat klemmetje in je mond zetten en een foto maken, daar merk je niks van. Tenminste, ik niet. En ik moet toch altijd bij mijn controles een foto laten maken. (Duur grapje)
Ik vanmorgen tegen mijn pa zeggen dat het oneerlijk is dat een klas de eerste 2 uur vrij is en ik tot het 8ste zit. Heb ik morgen eerste 2 uur vrij :')
Maargoed, wel super veel leer werk :x
Ik moet nog een powerpoint verbeteren voor levo
En economoe huiswerk maken, die lerar lijkt op Karl Marx
Enuf bout skoel
Ik heb een doos dropjes gejat >:3
Van beneden he
oh god k word gek van dit boek D:< wrm heb k dit gekozen ?
na 51 bladzijdes nog steeds niks leuks ;s blaadje van de boekbespreking kwijt ):
morgen nieuwe pakken... Powerpoint installeren ... totaal geen zin....
En nu verder met dat vervloekte boek D:<
DDM
__
morgen vrij toen k een foto bij de tandart moest maken
was me nek verrekt.. of hoe je dat zegt... dus dat was geen pretje..
Ik houd van de eerste 2 uur vrij, heb voor een schooldag gewoonkunnen uitslapen.
& ben gisteren naar Sliedrecht heweest net als vrijdag aleen nu eem prettigere buurt. (We gingen wat ophalen van Marktplaats) En we zijn weer naar de Mac geweest en ik heb wweer een mcflurry kitkat genomen want die is weer terug <333
De volgende keer (als die ene er nog is) neem
ik die nieuwe ;3
Yay, weer thuis.. Ik ben sinds een paar dagen weer verslaafd aan guitar hero :'D
Bijna rang 43, hoezo verslaafd x3
Maarjaaa, ik zit me dus gewoon een beetje te vervelen und ik ben of course aan het guitar hero'en..
en is het niet wonderlijk dat ik gisteren geen enkele keer op sn heb gekeken? o:
Das zowat de 1e keer :'3