^ Ik heb ook net gekeken. Ik wil weten wat er allemaal gaat gebeuren. Ik wil niet were een week wachten .
Nu studio sport kijken, nog ff een vraag voor scheikunde maken en dan relaxen.
Ik ga zo hopen op een 8 voor Frans, het zou echt triest zijn als ik een onvoldoende zou halen, heb echt zoo goed geleerd!
Net gegeten & Ben & Jerry ijs op. Die Cookie Dough, heb er buikpijn van :3
^ daar moet k ook een nieuwe van halen o_O maar iedereen zegt dat het duur is
en je het alleen van marktplaats kunt kopen...
__
er valt hier niks meer te lezen D:
de hele dag was de pc bezet D:<
k heb maar 1 pic kunnen maken voor mijn dagboek ;p
Omgg ;o
Ik heb net de volgende afleveringen van Awkward gekeken, weet je hoe erg! Echt erg dat diegene de brief heeft gechreven ;o
En dat had ik echt niet verwacht ;o
Ik heb mijn scheikunde echt verknalt . Rottoets. Woensdag nog economie en ik moet een argumentatielijst maken voor Nederlands voor morgen en daar komt de leraar vandaag mee. Lekker handig. Maar eerst ga ik tv kijken
^wat moet er op je grafsteen staan ?
_
vandaag was het echt eng... paar jongens uit mijn klas hadden Bloody mary opgeroepen D:
en ze stond achter mij o_O heb k teminnstes gehoord van een vriendin die me toen duwde.. en een andere jongen duwde D:... mijn vriendin was helemaal in schock o_O ah god de lichten gingen 2x uit het was zo eng..
Iemand uit mijn klas is 'ziek'. Die zit dus in Duitsland volgens haar MSN -__-
Super stom natuurlijk.
En mijn lerares voor bio... Nieuw, en zo ongelofelijk "!_("$_&_()"#&' moeten we alles met elkaar lezen en aantekeningen maken o.O
Vandaag was echt melig tijdens de 3(!) uren mentoruur :3 Op een gegeven moment werd iedereen zo druk door het 3 uur achter elkaar stilzitten dat we verplicht hoofd-schouder-knie-en teen moesten doen
Oja, en vandaag was zo'n filmgedoe van SBS6 op school o: Ik geloof omdat onze school meedoet aan een of andere chocoladeletter-verkoop actie ofzo? Anyway, ik hoop dat ze mij niet gefilmd hebben