Sara (mijn hond) begint echt heel erg doof te worden.. Gelukkig is met haar ene oog niks mis (: (ze heeft staar aan het andere oog)
Ik wil ook dat het gaat sneeuwen, dan heeft ze nog een geweldige laatste winter, want volgend jaar zal ze er waarschijnlijk niet meer zijn :x
ik raad dit echt niet aan :'3
ik ging gister avond een depri depri aflevering kijken van iets en daarna nog eens een depri depri liedjeluisteren :'3
werd er zelf nogal depri van x)
k heb over 13 dagen boekbespreking ;o maar de bieb gaat over 35 min dicht... dus kan k nog geen boek uitkiezen ... morgen is ie dicht en maandag dan ga k dinsdag en heb k nog 10 dagen... dat red ik wel : D
Okay net verloren en 8-1 ofzo We stonden eerst voor. De eerste twintig minuten ging het geweldig en daarna, tja laten we het daar maar niet over hebben.
Ik verzorg de beesten van mijn ouders dit weekend. Zucht.... Morgen 06:00 op staan om vervolgens 06:45 hun hond uit te laten *brrr op de fiets denk ik *
Vandaag had mijn pa de deurklink van m'n deur eruit gehaald en verstopt toen ik ging douchen Dus die mocht ik weer mooi gaan zoeken voordat ik mijn kamer weer eens in kon -___-
v Hij is vervelend Maar ook wel weer cool
Laatst gewijzigd door xRainbow op za 05 nov 2011, 15:58, 1 keer totaal gewijzigd.
@Simmie: Echt super orgineel!! En wat mooi gemaakt
Pfoef heb vandaag de hele dag heen en weer gefietst, had er hoofd pijn van gekregen! Binnen, buiten, binnen, buiten en dat om de twee uur door. Heb ik paracetamol ingenomen, en nu gaat het wel weer! Zo even lekker warm douchen! Jogging broek en trui aan! Lekker drankje er bij en deken om mij heen, en simmen maar!