Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

295 berichten • Pagina 5 van 15

Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: 10G Henderson ~ Hoofdstuk 6

Omg, vegeten te reageren:o

Superr update!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: 10G Henderson ~ Hoofdstuk 6

Hoofdstuk 7
Afbeelding
'Maaaaam!' Daisy kwam van de trap gehollen. 'Ja?' Zei ik toen ze voor mijn neus stond. 'Mag ik alsje, alsje, alsjeblieft een cavia?' Ze keek me met puppyogen aan. 'Als je me belooft er heel erg goed voor te zorgen.' 'Ik beloof het!' 'Dan gaan we er morgen een halen voor je.' 'Dankje mama!' Zei Daisy en gaf me een dikke knuffel.

Afbeelding
Zo gezegd, zo gedaan, de volgende dag ging ik samen met Daisy naar de dierenwinkel waar we alles haalde wat een cavia nodig heeft en de cavia zelf. Daisy was heel erg blij met d'r cavia, ze speelde uren met hem.

Afbeelding
Brandon kwam naar me toe en gaf me een kleine zoen. 'Ik ga naar mijn werk.' 'Vandaag?' Zei ik verbaasd. 'Ja, vandaag.' 'Meestal heb je toch vrij op dinsdag?' 'Klopt, ze vragen vaker mensen om te komen werken als ze te weinig mensen hebben. Je krijgt dan extra loon. De namen staan op de site.' 'Oh, oké. Succes, schat.'

Afbeelding
Ik keek naar de TV, toen plofte Daniël naast me neer. 'Waar is pap?' 'Werken.' 'O ja?' 'Ja, kijk maar op de site. Extra werktijden ofzoiets.' 'Ow, want ik keek net op de site naar zijn werktijden en ook naar dat Extra. Daar stond zijn naam niet bij.' 'Ach, zal wel een foutje zijn., hoop ik.'

~

Sorry, klein hoofdstukje. :$
Maar, de volgende wordt groter :D
Afbeelding
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: 10G Henderson ~ Hoofdstuk 7

Hoofdstuk 8
Afbeelding
'Schat, wil je koffie?' 'Uhh, nee dankje. Ik ga naar de sportschool.' 'Sinds wanneer ga jij naar de sportschool?' 'Sinds vandaag dus. Ik moet aan mijn figuur werken.' 'Oh, oké. Dus moet ik mijn koffie alleen drinken?' 'Ja, sorry schat.' Zonder me een kus of iets te geven liep hij de deur uit.

Afbeelding
Ik keek naar mijn koffie en nam een klein slokje. De laatste tijd ging Brandon wel erg veel weg. Eerst alleen voor werk en dan nu nog de sportschool. Misschien wou hij meer geld sparen en echt nog een beter figuur.

Afbeelding
Op een avond dat Brandon thuis was, was de ouderavond van Daisy. Ik had het al een week van te voren aangekondigd. 'Papa!' Riep Daisy ongeduldig. 'We komen te laat!' 'Waarvoor?' Riep Brandon van boven. 'Haar ouderavond!' 'Oh, ik kan niet. Moet zo weer werken.' Brandon kwam de trap af. 'Dan gaan we met z'n tweeën.' Zei ik tegen Daisy. 'Ga maar alvast naar buiten ik kom zo. Ik keek Brandon aan met een vuile blik. 'Aandacht geven aan je kinderen is moeilijk, vind je niet?' Zonder nog iets anders te zeggen liep ik ook de deur uit.

Afbeelding
Ik liep rustig met Daisy naar haar school. Daisy rende vrolijk voor me uit, maar ik was niet zo vrolijk. Ik ergerde me, ik was gestresst. En dat allemaal door Brandon, hij was zo weinig thuis.

Afbeelding
En dan moet ik binnenkort ook nog de volgende generatieleider kiezen... Kiezen tussen mijn twee schatten van kinderen. Vreselijk. Hoe ga ik dat ooit moeten doen en dan ook nog te bedenken dat ik dat voor het grootste deel alleen moet gaan beslissen...
Afbeelding
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: 10G Henderson ~ Hoofdstuk 8

Ik vertrouw 'm ook niet, of hij moet was groots aan het plannen zijn voor Nancy o:
Super updates :D
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie