Hoofdstuk 7

'Maaaaam!' Daisy kwam van de trap gehollen. 'Ja?' Zei ik toen ze voor mijn neus stond. 'Mag ik alsje, alsje, alsjeblieft een cavia?' Ze keek me met puppyogen aan. 'Als je me belooft er heel erg goed voor te zorgen.' 'Ik beloof het!' 'Dan gaan we er morgen een halen voor je.' 'Dankje mama!' Zei Daisy en gaf me een dikke knuffel.

Zo gezegd, zo gedaan, de volgende dag ging ik samen met Daisy naar de dierenwinkel waar we alles haalde wat een cavia nodig heeft en de cavia zelf. Daisy was heel erg blij met d'r cavia, ze speelde uren met hem.

Brandon kwam naar me toe en gaf me een kleine zoen. 'Ik ga naar mijn werk.' 'Vandaag?' Zei ik verbaasd. 'Ja, vandaag.' 'Meestal heb je toch vrij op dinsdag?' 'Klopt, ze vragen vaker mensen om te komen werken als ze te weinig mensen hebben. Je krijgt dan extra loon. De namen staan op de site.' 'Oh, oké. Succes, schat.'

Ik keek naar de TV, toen plofte Daniël naast me neer. 'Waar is pap?' 'Werken.' 'O ja?' 'Ja, kijk maar op de site. Extra werktijden ofzoiets.' 'Ow, want ik keek net op de site naar zijn werktijden en ook naar dat Extra. Daar stond zijn naam niet bij.' 'Ach, zal wel een foutje zijn., hoop ik.'
~
Sorry, klein hoofdstukje.

Maar, de volgende wordt groter