Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

523 berichten • Pagina 14 van 27

Gebruikersavatar
xDuvessa
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
368
Lid geworden op:
wo 07 sep 2011, 18:00

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

mijn sims (beide) worden gebeld en dan gaan ze helemaal trippen (net alsof ze een uitdaging niet accepteren) maar dat terwijl er geen uitdaging is?? :/ hoort dit? of is het een bug?
Gebruikersavatar
franniewee
Mest analist Mest analist
Berichten:
535
Lid geworden op:
wo 30 sep 2009, 22:32

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

@Wecameasromans:
Ik heb geen persoonlijke ervaring met de rigfix van TSR (heb niet gepatched en geen Beenstenbende, dus voorlopig is het niet nodig), maar op MTS hebben ze er een speciale thread over. Die staat hier. Je zou je vraag daar kunnen stellen.

Naast het progje van TSR heeft ook Granthess een programma geschreven om het RIG probleem te fixen. En dan zou je ook nog het handmatig kunnen doen volgens de methode van Inge Jones. Haar methode staat ook beschreven op MTS

Iedereen is er nog volop mee bezig en ik denk dat binnenkort een van die knappe koppen een oplossing heeft gevonden.
Afbeelding
Tutorials in Dutch vind je hier en voor The Long Road klik op de banner
Gebruikersavatar
CarolineSophie
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
14
Lid geworden op:
vr 21 okt 2011, 19:53

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

xDuvessa schreef:
CarolineSophie schreef:
xDuvessa schreef:^ al je sims verwijderen (dus ook in register) en dan alles opnieuw instaleren..
dat heb ik dus al 2 keer gedaan en ik krijg steeds hetzelfde...

register is iets anders he dan het confrugratiescherm-dinges ;)
waar kun je het register vinden?!
Afbeelding
Gebruikersavatar
SIMSLOVER
Mest analist Mest analist
Berichten:
564
Lid geworden op:
vr 16 apr 2010, 16:36

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

Bij mij werkt de launcher ook niet meer sinds vandaag.En alles liep juist zo vlot :cry
Kent iemand een trucje om mijn sims terug op starten???De update van Origin en de sims zelf heb ik gedaan.

EDIT:ik kan terug met de launcher opstarten,alleen zegt hij dan dat hij niet meer werkt.
Voor de rest heb ik weinig bugs.En nog bedankt aan de mensen die mij holpen. :thumbsup

Laatst gewijzigd door SIMSLOVER op vr 28 okt 2011, 17:58, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
SunShineMimi
Mest analist Mest analist
Berichten:
719
Lid geworden op:
za 02 okt 2010, 16:34

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

Ik weet niet of dit er al bij staat.. maar ik vroeg me af of het een bug is ofzo.. mijn dieren, paarden, honden en katten lopen soms achteruit als ze bijv. door een hekje gaan.. ik heb het gister ook gezien bij een hert die uit mijn moestuintje ging. ik vind dit heel vreemd en soms ook irritand.. is dit een bug? hoort dit? of is het wat anders?
Afbeelding
Klik op de banner voor: I Don't Need You!
Evelieen
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2256
Lid geworden op:
za 19 jun 2010, 17:17

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

SIMSLOVER schreef:Bij mij werkt de launcher ook niet meer sinds vandaag.En alles liep juist zo vlot :cry
Kent iemand een trucje om mijn sims terug op starten???De update van Origin en de sims zelf heb ik gedaan.
Bij mij idd ook niet meer. Vanmiddag deed ie het nog wel, nu niet meer :O

Maar je moet naar C:\Program Files\Electronic Arts\De Sims 3\Game\Bin\ en dan TS3 aanklikken. :)
Gebruikersavatar
CarolineSophie
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
14
Lid geworden op:
vr 21 okt 2011, 19:53

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

Evelieen schreef:
SIMSLOVER schreef:Bij mij werkt de launcher ook niet meer sinds vandaag.En alles liep juist zo vlot :cry
Kent iemand een trucje om mijn sims terug op starten???De update van Origin en de sims zelf heb ik gedaan.
Bij mij idd ook niet meer. Vanmiddag deed ie het nog wel, nu niet meer :O

Maar je moet naar C:\Program Files\Electronic Arts\De Sims 3\Game\Bin\ en dan TS3 aanklikken. :)
dat lukt ook niet hoor. (in ieder geval bij mij niet.)
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie