Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

2006 berichten • Pagina 66 van 101

wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Re: Wat Wil Je Kwijt.

Snateraar schreef:Ik wilde hem wel installeren, maar moest 331 patches doen...nee dus.
Uru was zelf wel een leuk spel, maar lastig.
Net als alle andere Myst-games, trouwens.

Myst 3 is nog steeds mijn favoriet.
Exile, geweldig, ik had zelfs de muziek op cd in de auto.

Maar heb jij nooit URU online gespeeld Snateraar? Dat is echt helemaal geweldig. Dan kun je puzzels samen met andere spelers oplossen. Er zaten er zelfs bij waarbij dat moest met een man of 7. Bepaalde symbolen in een bepaalde volgorde indrukken en dan als de deur openging er keihard met zijn allen doorheen rennen. En een lol dat we hadden als er dan weer iemand te laat was met drukken. (Maar dat is wel zoiets, van je moet erbij zijn geweest.) Of samen heerlijk in één van de Eders schuilen voor de regen en vuurvliegjes vangen. Ik kan uren doorgaan ....
Afbeelding
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk

eigenlijk niet nee, ik heb het spel(uru) pas een jaar of 2.. En een paar maanden nadat ik die installeerde kwam ik opeens bij de onlineversie...patch 1 t/m 331 >_<
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
wimhuiskamp

@Snateraar Die versie kun je nu toch niet meer gebruiken. Mocht je het toch nog eens online willen proberen, dan download je de eerste keer een compleet nieuwe cliënt. Als je dat doet, hoor ik het graag van je. Kan ik je een beetje rondleiden misschien en je naar een Nederlands-talige buurt leiden. Voorlopig is het nog even wachten. De respons was zi groot, dat ze nu al naar een zwaardere server moeten verhuizen en dus even plat liggen :crying
Afbeelding
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk

http://mystonline.com/nl/speel/

Hmm, die gaat bij mijn bladwijzers.

Ik vond trouwens dat level met die paddestoelen erg leuk..

EDit: Ik heb trouwens ook nog het MYST-boek liggen, met alle verhalen over die volken, als de D'ni enz.

Ik vond Myst II ook erg leuk; het zien van de cover doet me bijna verdrinken in de vloedgolf van nostalgia die over mij heen spoelt.
http://en.wikipedia.org/wiki/Riven
Afbeelding
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Mezelf_Samengevat
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

wat ben ik toch moe.. maar om 21.00u slapen is me toch te vroeg!
Morgen kan ik mario voor de wiii gaan halen eindelijk, met gips kon ik dat niet spelen dus heb ik maar gewacht met het te kopen!

en sims luxe heb ik binnekort ook!
Afbeelding
wimhuiskamp

Tuurlijk mag je dat weten. Dat is mijn zus. :)

Alleen vraag ik me af waar deze vraag ineens vandaan komt? Ze is weliswaar lid van het EA-forum, maar ik heb niet het idee dat ze daar nu vreselijk actief is: altijd behoorlijk druk met werk.
Afbeelding
wimhuiskamp

Oh, zit dat zo. Nou dan maak ik het nog iets ingewikkelder. Het verhaal is niet door mijn zus gestart, maar door haar dochter Eva (Van Os van achteren trouwens). Maar omdat je op het EA-forum niet in alle subfora kunt posten wanneer je geen officieel spel geregistreerd hebt, zal zij dus wel onder haar moeders account begonnen zijn.
Afbeelding
Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand

Nieuwe avatar :tongue

En dit is de grote versie :rolleyes
Afbeelding
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver

Gadver ik dacht dat ik een groot saucijzen broodje had gekocht bij de Spar: blijkt het een frikandel broodje te zijn ... nou .... hoop dat dat smaakt :bored
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten