Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

12 berichten • Pagina 1 van 1

Mr.sandvich
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker

Will Wright's Vertrek.

Ik weet niet hoe het zit met jullie, maar ik vind het nog steeds jammer dat Will Wright uit maxis is gestapt. Ik bedoel, Hij had de leiding over alle geniale dingen die gebeurde in sims. Sinds Sims 2 Appartements leven niet meer. Voor mij is en blijft Will Wright de Sims-God. En ik ben niet eens gelovig. :sweatdrop
Don't dry, with fakes or fears. Cuz' you will hate yourself in the end.
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk

Re: Will Wright's Vertrek.

Ja, erg jammer inderdaad.
Hij had het ook heel erg goed gedaan met Simcity, wat na 8 jaar nog steeds een geweldig spel is.
Maar ja, toen EA het overnam was het 'meer geld, minder gameplay'. Dus toen Simcity 5 aan een ander bedrijf werd overgelaten was ik het ook een beetje zat.
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
DENNUSZ
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

ofterwijl de Vader van de Sims. :P

god.. Sims is der wel veel op achteruit gegaan sinds EA ja.. nou alhoewel met beestenbende komt het wel terug, maar toch de oude Sims 1 zaten we hele leuke dingen die ik nu nog steeds mis in Sims 3..
DENNUSZ
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

^ Ik merk in iedergeval, dat EA het nu wel een beetje meer om het geld doet hoor..

Sims 1; oud spel maar je had niet een van de nieuwste computers nodig enzo en de uitbreidingen waren niet zo duur

Sims 3, spel van 2008/2009 (zeg ik dat goed) Die grafisch sterk is verbeterd maar mensen die echt goed willen spelen moeten ook echt een hele goeie pc hebben, + je hebt nu meer accessoires pakketten rond de 20 (die niet echt nut hebben vind ik..) en uitbreidingen van 35 euro, die wel leuk zijn, maar te duur vind ik.. Sims 1 had geen accessoires, nouja eentje dan, maar die zat bij Double Deluxe erbij inbegrepen, al denk ik wel dat ik Sims 1 weer eens terug op mn computer ga zetten.. :)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie