En ik heb een oude backup van mijn Sims spel weer terug gezet en volledig werkend kunnen krijgen (met downloads en al) en daar en ik nu ook mee aan het spelen
Nu kijken of ik met mijn oude simmetjes ook op vakantie kan
Whaha, dit is de eerste post in dit forum . Njaa, zoveel heb ik nou ook niet te vertellen. M'n huisje voor de wedstrijd staat er, eindelijk. Eerst werkt de Sims niet mee, en dan die foto sites . Njaa, ik ben blij dat het gelukt is
Gelukkig, eindelijk is het zover. De andere twee deelneemsters aan Build My Dream op het EA forum hebben ingeleverd. Studie en werk hebben voor hen nogal wat vertraging opgeleverd. Maar ja die dingen gaan nu eenmaal voor. Ik denk dat we vanaf morgen gaan stemmen. Ik hoop ook deze ronde te overleven en dan de finale te mogen doen. Daarom doe ik hier ook niet mee aan de bouwwedstrijd. Stel je voor dat ik 2 huizen tegelijk moet bouwen.
Er is een releaselijst van EA vrijgekomen, geen spoortje van Hobby & Professions, wel enkele andere Sims dingen, zoals Sims 3 op de console en een onaangekondigde nieuwe sims game in 2011
Hoera. Vandaag is mijn absolute favoriet onder de online spelen weer online gekomen. En dit keer als open source. Dat maakt de kans veel groter dat het ditmaal ook stand gaat houden. Hoera, hoera, hoera.
wimhuiskamp schreef:Hoera. Vandaag is mijn absolute favoriet onder de online spelen weer online gekomen. En dit keer als open source. Dat maakt de kans veel groter dat het ditmaal ook stand gaat houden. Hoera, hoera, hoera.
Myst Online Uru Live is terug.
Ik wilde hem wel installeren, maar moest 331 patches doen...nee dus.
Uru was zelf wel een leuk spel, maar lastig.
Net als alle andere Myst-games, trouwens.