Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

515 berichten • Pagina 7 van 26

Adoror
Mest analist Mest analist
Berichten:
565
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 16:48

Re: 12/10 - p. 11 - Een Familie van Sims

Super bedankt allemaal :D Leuke reacties. Die moeten beloond worden, vinden jullie niet?
__________________________________________________________________________

12. Voorbode

Afbeelding

Alexis hing op en staarde enkele seconden naar de muur. Ze draaide zich om. “Mam! Jonathan is gezien in Champs Les Sims! Dat is geweldig nieuws!” Doortje straalde en glimlachte. Ze omhelsde haar dochter kort. “Wat nu? Weet je waar hij verblijft?” Alexis schudde haar hoofd. “Nee, nee ik weet het niet. Maar ik ga hem vinden, mama. Ik stap op het eerste vliegveld naar Frankrijk en dan ga ik hem vinden.” Ze had kriebels in haar maag en ze was vervuld met hoop. Snel zouden zij, Jonathan en Justin samen zijn. Wat een geweldig vooruitzicht. “Dus je vertrekt weer?” vroeg Nick hoopvol. Alexis keek opzij, gekwetst. “Ik.. ik kom weer terug,” zei ze, iets minder blij, “Ik ga m’n spullen pakken.”

Afbeelding

“Moest dat nu?” Sara had net opgehangen en het vreugdevolle nieuws gehoord. “Wat? Er zijn tenminste nog mensen die normaal nadenken.”Sara deed haar armen over elkaar. “Jongens! Ik wil niet dat jullie hier ruzie gaan maken!” Doortje gaapte. Ze was moe, sliep al dagen nauwelijks. “Moet je niet weer aan het werk?” Nick keek Sara in de ogen, hij klonk minder snerend naar haar dan naar Alexis. “Jawel, ik ga zo werken. Wordt het niet eens tijd dat jij ook weer gaat werken, broertje?” Nick snoof. “Ik hoor het al. Ik ga naar Thomas.” “Waarom? Thomas is trouwens op kantoor. Hij werkt wel. Waarom zoek je geen nieuw kantoor Nick? Ik meen het,” Sara legde een hand op zijn arm. “Je moet weer aan de slag.” Nick trok zijn arm terug. “Ik zie jullie nog wel.”

Afbeelding

Neuriënd liep Doortje naar de bibliotheek. Door de openstaande deuren klonk het geluid van vrolijke vogels en waaide een frisse wind naar binnen. “Hm..” zei ze, toen ze zag dat de kaarsen en de openhaard nog brandde. William werkte dus thuis, anders had Hector de bibliotheek niet zo achtergelaten. Ze liep naar een enorme, oude boekenkast en zocht naar de plank met kookboeken. Ze zocht een specifiek kookboek. “‘Recepten van Heethart’, waar sta je?” mompelde ze terwijl ze de titels afzocht. Ze wilde dat Paulo Micedi een lekkere kip maakte voor morgen. Het goede nieuws had haar nieuwe energie gegeven en ze had besloten een diner te organiseren voor twee oude vrienden van haar. Op dit moment bracht Hector persoonlijk de uitnodigingen naar het gemeentehuis en naar villa Van Zomeren De Rozen.

Afbeelding

“Waar is Hector?” William was in alle stilte de bibliotheek binnengekomen. Doortje draaide zich om. “Hey lieverd, werk je thuis vandaag?” “Ja, ik hoorde dat jij en Alexis bezig waren. Waar is Hector?” “Uitnodigingen wegbrengen. We hebben morgen een dinertje, wij, met de Van Zomeren de Rozen en burgemeester Van de Kerkhof. Leuk hè! Je vertelde me laatst dat hij zo enorm betrokken was bij de deal tussen jou en Christiaan van Zomeren de Rozen. Nu het bezegeld is, leek me het een perfecte gelegenheid. Ik wil de Heethartige kip serveren als hoofdgerecht. Lijkt je dat wat?” William glimlachte. “Je doet maar. Waarom zijn jij en Alexis niet meer aan het zoeken?” “Je doet maar? Wat is dat nu voor antwoord. Nou goed. Alexis is haar spullen pakken. Jonathan is gezien in Champs Les Sims, dus ze vertrekt daarheen. Ik heb net voor haar een ticket geboekt voor een vlucht vanavond.” “Dus hij is al gevonden, wat een nieuws,” hij glimlachte, maar daar moest hij dan ook erg veel moeite voor doen.

Afbeelding

“Is hij al geboekt?” de deur vloog open en Alexis kwam binnen. “Ja, ja lieverd. De vlucht is geboekt,” zei Doortje. “Dus je gaat alweer?” “Pap, begin jij nu ook al zo? Ik doe toch mijn best? Ik ga hem zoeken. Als Jonathan terug is, zullen we samen een huis zoeken. Hier, in Zomeren.” “Als, zie hem eerst maar eens te vinden. De man die ik erop heb gezet, heeft nog niets gehoord uit Champs Les Sims.” Alexis keek haar vader verbaasd aan. “Jij hebt iemand naar Jonathan laten zoeken?” vroeg ze. Ze kon het bijna niet geloven dat haar vader zoiets voor haar zou doen.”Ja, natuurlijk. Je bent mijn dochter.” “Dank je pap!” ze vloog hem om zijn nek. “Ik ga Justin van school halen.” Doortje glimlachte: “Vertel hem maar dat hij een tijdje bij opa en oma mag logeren.”

Afbeelding

“Oh, hallo Nick. Wat kom je doen?” “Goedemiddag Ellen, mag ik binnenkomen?” “Ja, goed.” Ze state opzij. “Uem, Thomas is er niet.” “Oh, is niet erg. Ik wacht wel, als hij tenminste vandaag nog komt.” Ellen moest lachen. “Ja, hij komt vandaag nog. “ “Jij en Thomas staan aan dezelfde kant, toch?” Ellen keek hem vreemd aan. “Wat betreft Alexis.” “Oh, oh ja, we staan aan dezelfde kant.” Ellen had geen zin dit met haar schoonbroer te bespreken en hoopte dat Thomas snel thuis zou komen. “Wil je iets drinken?” “Ja, lekker.” Nick was afgeleid. Er reed een auto voor het huis. “Daar zul je hem net hebben!” Ellen was opgelucht.

Afbeelding

“Je gelooft nooit wat er is gebeurt!” Nick viel meteen met de deur in huis, toen Thomas binnen in de hal stond. “Zullen we gaan zitten? Of kun je op je benen blijven?” vroeg Thomas flauw en lachend. “Ha, ha. Nee, Tom, luister. Alexis heeft Jonathan gevonden en vertrekt weer.” Thomas’ ogen vernauwde. “Ik luister,” zei hij kort. “Ik ga wel iets drinken inschenken,” mompelde Ellen, maar ze liep niet weg. “Jonathan is in Frankrijk. Ze gaat hem achterna. Als we haar daar kunnen houden zijn we van haar af! Dan kunnen we weer rustig verder gaan met ons leven en heeft Maartje tenminste ook weer vrede.” Er verscheen een brede lach op Thomas’ gezicht. “Perfect, ik ga mee!”

Afbeelding
“François, met mij. Hoe is het daar?” “Waarom bel je, William? We hadden afgesproken dat ik je zou bellen. Als je wordt afgetapt zijn we de lul.” William kuchte en liep zwijgend naar het raam. “We hebben een probleem. Ze komt je kant op. Jij en Jonathan moeten vertrekken.” “Wat bedoel je? We zijn nog lang niet klaar. Ik weet niet of je weet wat voor ravage het is!” “Ik stuur een anderen”“Jonathan is een expert op dit gebied, dat weet je.” “François, Alexis komt hem zoeken. Jij en Jonathan vertrekken, vanavond nog. Ik laat twee kamers reserveren in een hotel in Reges. Vanuit daar moeten jullie verder werken.” “Goed, goed, maar ik ben hier niet blij mee William.” William hing op. Dat was ook weer geregeld.

Afbeelding

“Jij?” Nick begon hartelijk te lachen. “Ik ja.” Hij liep langs Nick en Ellen. “Of wil je zeggen dat jij met haar mee gaat? Of Maartje,” Thomas moest lachen, “Sara zal haar alleen maar helpen, net als mama.” “We moeten met Sara praten, kijken of we haar aan onze kant kunnen krijgen,” zei Nick. “Waarom spannen jullie zo samen, het is erg gemeen Nick,” berispte Ellen. “Hoe dan ook, ik ga met haar mee. Ik zal meteen even bellen.” Thomas liep de woonkamer in. “Thomas! Ik meen het,” Ellen liep snel achter hem aan. “Wat meen je?” Thomas keek over zijn schouder. “Dat jullie niet zo moeten samenspannen! Jullie zijn volwassen, allemaal. Praat met elkaar. Je weet hoe ik erover denk!”

Afbeelding

Thomas draaide zich om. “Ja, dat weet ik. Jij vindt hetzelfde als ik. Punt.” “Ik vind,” begon Ellen, “Dat jullie allemaal volwassen mensen zijn. Wat Alexis heeft gedaan was fout, maar begrijpelijk. Ze was in paniek Thomas! Zij wist niet dat er wat gebeurt was.” Thomas zweeg en keek Nick aan. Die grijnsde veelbetekenend. “Ik ga naar Frankrijk en daar zie ik wel hoe het gaat.” Thomas had z’n eigen agenda. Hij kon zo ongestoord het adres bezoeken dat hij in de mail had gevonden. Hij had spijt dat hij alleen het adres had gelezen. Jonathan van der Berg, dat was de naam in de mail. Zou het dezelfde Jonathan zijn als Alexis? Die gedachte speelde door zijn hoofd, maar het leek hem onwaarschijnlijk. Maar als dat zo was, dan was het duidelijk dat Jonathan ervoor koos om Alexis te verlaten. Karma.
Afbeelding
De Familie Sims: 2 x Dagboek van de Maand
Adoror
Mest analist Mest analist
Berichten:
565
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 16:48

Re: 12/10 - p. 11 - Een Familie van Sims

Matthieu schreef:Ik denk echt bij elke update: "Dat huis, dat MOET ik ook kunnen :O "

Kan je mij dat toevallig leren? :sweatdrop
Ik sims natuurlijk al 8 jaar :P
Dit huis, wat jullie het meeste zien, dat van Doortje en William dus, is gebouwd op de kelder die eronder zat. Meestal heb ik een inspiratiebron en daar bouw ik dan omheen. Drie trappen zijn er naar de kelder. Verder wilde ik veel open ruimtes, dus de bovenverdieping is ook in verhouding klein.

Het huis van Thomas en Ellen is ook een van m'n pareltjes. Dat is aan de ene kant helemaal gebouwd op de voordeur die ik op zo'n manier wilde en het huis van Cheryl uit Gooische Vrouwen, tenminste de hoogteverschillen met de tuin.

Het huis wat in de volgende update naar voren komt is een kopie van de Zonnebloemvilla uit Sims 1, een van de leukste huizen vond ik.

Het zijn altijd kleine details die ik terug wil laten komen en daar bouw ik dan omheen. En tja, dit huis is ook echt een gelukje hoor. De kelder kon precies zo gebouwd worden, de kamers kwamen overeen met wat ik wilde. De tuin is enorm mooi uitgevallen. Een kwestie van geluk, daar houd ik het maar op. Ik heb enorm veel mislukte pogingen, dat kan ik je wel vertellen, van potentiële parels.
Afbeelding
De Familie Sims: 2 x Dagboek van de Maand
Adoror
Mest analist Mest analist
Berichten:
565
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 16:48

Re: 17/10 - p. 13 - Een Familie van Sims

Dank jullie :D Ik probeer zo regelmatig mogelijk te updaten. Nu kan het nog. Na 11 november zal het waarschijnlijk een stuk stiller worden, tenzij ik zorg voor een hele lading foto's (wat ik waarschijnlijk ga doen)

Ben trouwens bezig geweest met mijn eerste nachtclub. Heb het strand enzo wat aangepast, vind het erg leuk. Zien jullie binnenkort ;)
Afbeelding
De Familie Sims: 2 x Dagboek van de Maand
Adoror
Mest analist Mest analist
Berichten:
565
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 16:48

Re: 17/10 - p. 13 - Een Familie van Sims

Ik ben aan het schrijven :) Bijna klaar, morgen of overmorgen staat er weer een 10 foto's lange up online. Snel wat scene's in de nachtclub schieten. Even kijken hoe het allemaal verloopt, Huisdieren is nogal, messed up :(

___
Na weer wat geprobeert te hebben ben ik erachter gekomen dat er een fout zit in het grote huis. Kan de koopmodus niet openen en dus niet de verdwenen voorwerpen vervangen door anderen. Met een omweg wordt het denk ik een totale herdecorering van het huis, dus als er in de toekomst wat anders lijkt, komt het daardoor. :P

__
Oja en vanavond update ik het verhaal weer :) Weet nog niet hoe laat
Afbeelding
De Familie Sims: 2 x Dagboek van de Maand
Adoror
Mest analist Mest analist
Berichten:
565
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 16:48

Re: 17/10 - p. 13 - Een Familie van Sims

13. Ongepland

Afbeelding

Alexis ontwaakte in een hotelkamer. Zonlicht scheen door een keer tussen de gordijnen en er klonken onbekende geluiden. Ze was in Frankrijk, ze was in Champs Les Sims. Ze glimlachte en versnelde haar ochtendritueel. Ze deed de kleren aan die nog over de stoel hingen. Vandaag ging ze op zoek en ze wist zeker dat ze hem morgen weer zou ontmoeten. Ze hoorde gestommel op de gang en snel verliet ze haar kamer. In de ontbijtzaal was niemand. Jonathan had haar ooit Frans geleerd en dus kon ze zich best redden. Ze vroeg waar de man was in de kamer naast haar, die met haar was gearriveerd. De vrouw vertelde het haar. “Thomas!” ze rende naar buiten toe. Hij was zo aardig, ze was blij dat hij mee wilde zoeken. Haar vader eerst en nu Thomas. Misschien zou het allemaal sneller goed komen dan ze dacht. “Thomas!” ze zag hem lopen.

Afbeelding

“Wat ga je doen?” ze liep snel het trappetje af en naar hem toe. Thomas was ondertussen half omgedraaid. “Ik ga, ik heb zaken te doen hier.” “Pardon? Ik dacht dat je me kwam helpen..” Alexis was teleurgesteld. Thomas begon te lachen. “Helpen? Jou? Wáárom zou ik jou willen helpen? We hebben het je nog lang niet vergeven, schat.” Dat schat deed het hem. Er knapte iets bij Alexis. “Ik kom verdomme op m’n knieën terug en dan flik je me zoiets! Ik dacht dat je veranderd was Thomas! Papa zag in dat het een misverstand was. Hij heeft me geholpen en ik dacht dat jij en Nick ook waren bijgedraaid! Zelfs Maartje heeft het me al vergeven!” schreeuwde ze kwaad. Thomas begon hard te lachen. “Maartje?” hij klonk ineens enorm kil. “Maartje veracht je, Maartje haat je. Ze hoopte je te kunnen vergeven, maar dat lukte niet. Jij had hem kunnen redden. Ze is die avond haar gezin verloren. Wij hadden een zus minder. Jij had weg moeten blijven, daar had ik voor gezorgd!”

Afbeelding

‘Waarom doen ze zo?’ Alexis liep over de imposante brug, één van de kenmerkende bouwwerken in Champs Les Sims. Halverwege bleef ze staan en liep ze naar de rand. ‘Wat heb ik nu echt misdaan?’ Ze staarde over het water. In de verte stak de Eiffeltoren boven alles uit. Ze dacht terug aan die brief die ze had achtergelaten. ‘Waar zorgde Thomas voor?’ Ze pijnigde haar gedachten. De brief lag in de salon. Op dat moment was er niemand meer, toch? Zou Thomas… En toen schoot haar iets te binnen. “Lul!” riep ze hard. Ze moest dit achter haar laten, Jonathan vinden en dan Thomas confronteren. Jaloerse zak, altijd al geweest. Toen ook.

Afbeelding

“A-DAM!” riep Sara voor de zoveelste keer naar boven. Geërgerd liep ze naar de keuken en begon de vaat in te ruimen. Dan maar geen ontbijt voor hem. De bel ging. “Noortje, wil jij even open doen schat?” Noortje zat aan tafel, bezig met het smeren van haar boterhammetjes voor school. “Is goed mam!” ze rende snel en nieuwsgierig naar de deur. Sara liep weer boos naar de trap. “ADAM, NU NAAR BENEDEN!” riep ze kwaad. “Pubers”, mompelde ze erachteraan. “Goeiemorgen oom Nick!” riep Noortje vrolijk en ze vloog om zijn middel. “Hey lieverd, hoe is het? Gezellige ochtend merk ik.” Nick lachte en liep achter Noortje naar binnen. “Elke ochtend. Mama schreeuwt naar Adam, Adam komt twee seconden voor acht uur naar beneden, mama boos, Adam boos. Schreeuwen.” Noortje zuchtte. Nick aaide haar zwijgend over haar achterhoofd. “Sara?” “Oh… Hoi Nick, wat kom je doen? Zo vroeg?”

Afbeelding

“Mag ik mijn liefste zus niet opzoeken?”vroeg Nick, te zoet. “Slijmbal..” mompelde Sara en achter haar stampte Adam de trap af. Zonder iets te zeggen liep hij langs Sara, zijn oom en zusje heen, naar de deur. “Waar ga je heen?” Sara liep hem snel achterna en greep hem bij zijn arm. Ze was geïrriteerd en moe. “School?” “Ontbijt?” “Bepaal ik zelf wel.” “Jij bepaalt wat je zelf wilt bepalen als je op jezelf woont. Adam! Je hebt te ontbijten en op tijd. Je. Bed. Uit. Te. Komen!” ze legde de nadruk op elk woord. “Sara, de bus staat voor”, zei Nick. Hij legde een hand op haar schouder. Sara zuchtte en liet haar hoofd een beetje zakken. Ze gaf Noortje een kus en zwaaide haar uit. Adam trok zich er niets van aan.

Afbeelding

“Cosette!” drie kussen, de gewoonte. “Alexis, wat bien je weer te zien! Hoe gaat ‘et met je?” “Ik kom graag meteen ter zaken, zullen we even gaan zitten?” De vrouw schudde haar hoofd. “Geen tijd, ‘et spijt me. Waarvoor ben je ‘ier?” Alexis zuchtte. Cosette was de eerste waaraan Alexis dacht. Zij en Jonathan hadden ooit samengewerkt, wist ze zich te herinneren. Sinds toen kwam Cosette vaak op bezoek toen ze nog in Setra woonden.. Cosette was aardig, maar vreemd, maar als er iemand was die wist waar Jonathan was, was zij het. “Het gaat om Jonathan,” zei Alexis. Haar onderlip begon te trillen. Ze kneep haar ogen samen, terwijl ze vocht tegen de tranen. “Alexis?” ze voelde een hand zacht op haar schouder. “Wat ies er met Jonathan?”

Afbeelding

Alexis zuchtte en knikte zwijgend. “Alexis, vertel ‘et mij eens…” “Jonathan… Hij is weg. Verdwenen. Hij was op weg naar mij, samen met Justin.” “Ah, ‘oe is het met de kleine? Het is zo’n lieverd hè.” Er verscheen een glimlach. “Ja, ja en ik ben heel trots op hem. Jonathan verdween en hij vond zijn weg naar mij. Hij is wel stiller de laatste tijd, maar Noortje, zijn nichtje, weet hem op te vrolijken.” “Waar is Jonathan? ‘et ies niets voor ‘em zomaar weg te gaan. ‘ij ies zo trouw.” “Dus je weet niets? Hij schijnt hier te zijn…” “Als er iemand is die dat zou weten, dan is dat Jean. ‘ij werkt bij ‘et museum. Ik kan ‘em wel even voor je bellen?” Er verscheen een vlaag van hoop op Alexis’ gezicht. “Ja? Kun je dat voor me doen? Dat zou geweldig zijn!”

Afbeelding

Het servies rommelde in de keuken. Nick nam een slok van zijn gloeiend hete espresso en hoestte. “Wat is er?” Sara keek om de hoek. “Niets hoor, de koffie is heet.” Hij glimlachte en mompelde, toen Sara weer in de keuken was, “Zoals altijd.” “Zei je iets?” riep Sara uit de keuken, “Ik ben bijna klaar hoor!” “Wat is er nou allemaal aan de hand Sara?” “Niets, hoezo? Wat kom je eigenlijk doen Nick?” haar handen afdrogend aan een handdoek kwam ze de keuken uit. “Hoe je schreeuwde tegen Adam, dat is zo niet jij. Ik kom omdat ik me zorgen maak.” Ze legde de handdoek op het aanrechtblad. “Er is niets, hoe kom je erbij.” Ze ontkende haastig. “Sara, je bent m’n oudste zus, ik ken je.” “Dank je, om dat even te benadrukken.” Ze sloot haar ogen. “Vertel.” Een diepe zucht antwoordde aan het commando van Nick. “Ga zitten dan, tenminste ga zitten.” “Het is gewoon alles, die scheiding. Adam luistert niet, Alexis’ problemen..” ze liep naar de bank en plofte neer.

Afbeelding

“Het is gewoon even veel, werk, familie, m’n gezin en Paul zit zo op m’n huid.” “Snapt hij nog steeds niet wat nee betekend?” Sara schudde haar hoofd. “Adam en Noortje gaan wekelijks naar hem, maar blijven nooit lang. Hij is zo’n slechte vader, denkt alleen maar aan zichzelf en zijn muziek. Maargoed, dat kan ik natuurlijk niet tegen ze zeggen, want dan ben ik weer de jaloerse alleenstaande moeder. Weet je Nick, ik word er zo gek van!” Nick keek haar begrijpend aan. “Lieve zus, hou het nog even vol. Paul zou binnenkort toch vertrekken?” Sara zuchtte en knikte. “Ja, je hebt gelijk. Even volhouden. Hij heeft z’n goede kanten.” “Maar je werd ook gek van Alexis?” “Nee, hoe bedoel je?” Sara keek hem vreemd aan. Dat zei ze toch niet “Thomas, ik en Maartje snappen het wel. We zullen blij zijn als ze weer vertrekt.” Ze kreeg door wat Nick probeerde te doen. Boos stond ze op. “Je kunt beter gaan.” Nick keek haar geërgerd aan, dit was niet de bedoeling. “Sorry, je begrijpt het verkeerd denk ik.” “Nee, ik begrijp je heel goed. Nick ik heb nog veel te doen vandaag. Tot ziens.”

Afbeelding

Thomas liep in de heerlijke zon. Het leek wel alsof het een andere zon was. Hier in Frankrijk had alles zo’n fijne sfeer. Hij glimlachte, terwijl hij op het terras ging zitten en een koffie bestelde. Ondertussen haalde hij een plattegrond tevoorschijn. Hij bekeek de omgeving, op zoek naar het adres. Google maps had hem een indicatie gegeven, maar hij had niet goed onthouden hoe hij er kon komen. Gelukkig had hij het adres en de kaart. Koffie drinkend vond hij de plek die hij zocht en grijnsde. Nadat hij had afgerekend liep hij naar het centrum van het plein. Zijn telefoon ging. “Hey lieverd!” “Thomas, hoe is het daar? Heb je het al gevonden? Wanneer kom je terug?” Thomas glimlachte. “Wat is er Ellen? Nee, ik ga morgen op weg. Over twee dagen kom ik weer terug, dat heb ik toch verteld. Langer mag ik niet blijven, wegens m’n visa hè.” “Ik ben vandaag op m’n vruchtbaarst, waarom ben je er niet.” “Ah, daarom ben je zo hyper.” Thomas lachte. “Maak je niet druk, we blijven het proberen als ik terug ben schat.” Er klonk een diepe zucht. “Ik moet gaan, ik ben in de stad.” “Is goed lieverd, ik heb hier toch een afspraak met iemand die me kan helpen,” zei Thomas en hij hing op. Hij voelde zich verliefd.
Afbeelding
De Familie Sims: 2 x Dagboek van de Maand
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: 22/10 - p. 14 - Een Familie van Sims

Sara is echt een lieverd. Die Nick en Thomas mogen van mij neervallen en die Maartje is enigszins te begrijpen, maar die mag ik ook niet echt haha. En tsja.. dan Alexis.. Alexis is 1 groot mysterie. Leuke up! :)
Afbeelding
Adoror
Mest analist Mest analist
Berichten:
565
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 16:48

Re: 22/10 - p. 14 - Een Familie van Sims

Mikese schreef:Sara is echt een lieverd. Die Nick en Thomas mogen van mij neervallen en die Maartje is enigszins te begrijpen, maar die mag ik ook niet echt haha. En tsja.. dan Alexis.. Alexis is 1 groot mysterie. Leuke up! :)
Haha leuk, nu ga ik kijken of ik Nick en Thomas in wat positiever daglicht kan zetten, na de komende 4 up's. Ik moet snel veel foto's gaan maken. Na 11/11 speel ik Sims een lange tijd niet meer, denk ik :D

En dankje Imme, leuk compliment
Afbeelding
De Familie Sims: 2 x Dagboek van de Maand
Adoror
Mest analist Mest analist
Berichten:
565
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 16:48

Re: 22/10 - p. 14 - Een Familie van Sims

Mikese schreef:Waarom dan niet meer? :o
Dat zou ik echt heel jammer vinden als je dan moet stoppen! :o
Ja wil niet echt stoppen eigenlijk, dus als ik nog zo'n 100 foto's maak voor 11 november, heb ik wel tijd erna nog wekelijks te updaten voor een tijdje. En op 11 november komt Skyrim uit, daar ga ik eens zo'n 100 uurtjes instoppen.

Ik twijfel nog welke weg ik in ga
Afbeelding
De Familie Sims: 2 x Dagboek van de Maand
Adoror
Mest analist Mest analist
Berichten:
565
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 16:48

Re: 22/10 - p. 14 - Een Familie van Sims

Aah dat vind ik een heel erg leuk compliment Imme :D

Pff 't valt niet mee. Als ik binnenkort tijd heb ga ik Beestebende deïnstaleren. Het huis doet het niet meer goed en dat maakt het spelen eg vervelend. Maar komt goed :) nog genoeg foto's in petto
Afbeelding
De Familie Sims: 2 x Dagboek van de Maand
Adoror
Mest analist Mest analist
Berichten:
565
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 16:48

Re: 22/10 - p. 14 - Een Familie van Sims

Hallo allemaal!

Ik ga zometeen schrijven aan de nieuwe update. Die moet dan morgenavond online komen.

Ondertussen laat ik wat 'nieuws' zien. De bouw en koop modus wilde niet meer laden. Ik heb vanalles geprobeerd en heb uiteindelijk besloten dat ik het grote, belangrijkste huis maar opnieuw moet bouwen. Niet dat dat zo'n ramp is. Een keldercomplex als eronder zat komt er niet, is niet nodig voor het verhaal. De andere kamers waren toch toe aan wat aanpassingen. Ik hoop dat jullie de veranderingen kunnen accepteren, aangezien ze geen uitleg krijgen in het verhaal. Zie de nieuwe hal en woonkamer:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
De Familie Sims: 2 x Dagboek van de Maand

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie