Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

88 berichten • Pagina 2 van 5

Gebruikersavatar
Fresia
Snackventer Snackventer
Berichten:
85
Lid geworden op:
ma 13 jun 2011, 12:46

Re: Beestenbende: vertel ons jouw feitjes en weetjes

Ik heb al een paar keer een paard en een hert door mij tuin zien stormen :sweatdrop. Ik heb ook bijna iedere avond dat er opeens in een wolkje een soort kauwspeeltje, genaamd Clovis naast mijn bed verschijnt. Ik kan het verkopen maar waar komt het vandaan?? Heel raar :P.

Nog een vraagje, weet iemand hoe huisdieren dood kunnen gaan? Gewoon van ouderdom, of ook door brand, verdrinken e.d. Of gaan ze niet dood?
Wie vandaag leeft heeft morgen een fijne herinnering ~
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Beestenbende: vertel ons jouw feitjes en weetjes

^
meer toch?

-Kattenherder
-Hondenherder
-Sprookjesspeurder
-Zoöloog
-iets met arkgebeuren (in elk geval dat je van elk dier 2 hebt)
-Dieren redder in nood (ofzo)

Dat was het, geloof ik..?
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Robin.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6398
Lid geworden op:
do 11 aug 2011, 13:28

Re: Beestenbende: vertel ons jouw feitjes en weetjes

ik ben erachter gekomen hoe je waarschijnlijk de Eenhoorn kan vinden. Ik ben niet zo goed in uitleggen dus hier komt tie:

Als eerste moet je sim een dierenvriend zijn als karaktereigenschap. Dan moet je naar het stukje gaan waarbij je alle eigenschappen kunt zien van je sim en waar je ook kunt zien wanneer je ouder wordt enz..
Dan klik je op het icoontje dierenvriend en dan zie je dit (Zie plaatje hieronder) En dan moet je die lichtstraal volgen en dan zie je de eenhoorn :)

Afbeelding

Het kan ook heel toevallig zijn dat ik op het icoontje klikte en er een lichtstraal kwam dus ik weet niet of het werkt.

Weergave- en sorteeropties